Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
1421/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanutkaan miten antikliimaksinen viime vuoden viisuvoitto oli :D oli suosituksissa videoita missä kuvattiin median tiloja jossa oli varmaan satakunta toimittajaa kun loreen voitti niin oli hijaista ja kun k sai aikaisemmin pisteet kaikki hyppi ja huusi :D sama tapahtu myös ulkona livestriimin edessä jossa oli tuhansia ihmisiä katomassa. Siellä ihmiset buuas loreenin voitolle. 

Vierailija
1422/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen aina vihannut sellaista teennäisellä seksikkyydellä (=turha paljastelu ja levittely) pelaamista. Seksikäs voi olla tyylikkäästikin. Sitä paitsi seksikkyys on vähän sama kuin karisma, sitä joko on tai ei ole. Tämä  koskee niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin. "

Ei kyllä Käärijänkään esiintymisasu ollut mikään maailman peittävin. Matalalantioiset housut ja avoin rintakehä? Mutta miehille on kai eri säännöt. Ja mielestäni Susanna on seksikäs ja karismaattinen. Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa. Esimerkiksi Lana del Rey näytti musiikkivideoissaan pelokkaalta ja kiusaantuneelta, kun hän joutui esiintymään ilman paitaa. Kenenkään ei pitäisi paljastella  levy-yhtiön painostuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pettynyt Siniin. Odotan enää vain Saraa ja MG:tä. Tuon Sinin biisin sanatkin kuulin aivan väärin. 

Vierailija
1424/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä olen aina vihannut sellaista teennäisellä seksikkyydellä (=turha paljastelu ja levittely) pelaamista. Seksikäs voi olla tyylikkäästikin. Sitä paitsi seksikkyys on vähän sama kuin karisma, sitä joko on tai ei ole. Tämä  koskee niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin. "

Ei kyllä Käärijänkään esiintymisasu ollut mikään maailman peittävin. Matalalantioiset housut ja avoin rintakehä? Mutta miehille on kai eri säännöt. Ja mielestäni Susanna on seksikäs ja karismaattinen. Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa. Esimerkiksi Lana del Rey näytti musiikkivideoissaan pelokkaalta ja kiusaantuneelta, kun hän joutui esiintymään ilman paitaa. Kenenkään ei pitäisi paljastella  levy-yhtiön painostuksesta.

Jos ajatellaan Euroviisuja, niin kyllä siellä on osattu seksikkyyttä hyödyntää esim. näissä menestyneissä esityksissä:

Vierailija
1425/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun täällä joku koko ajan jauhaa että "se syaniidi". Alkaa olla aika kulunut väännös jo. Cyan:han ei edes tarkoita syaniidia vaan syaania väriä. Olis kovasti luovempaa puhua sitten edes sinivihreistä potkuista.

Vierailija
1426/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko märkä t-paita ollut sitten parempi asu musavideoon...

Vierailija
1428/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aina löydettävä jotain henkilöön menevää haukuttavaa? Jos ei voi laulamista haukkua niin aletaan haukkua liiasta seksikkyydestä. Haloo! Tulkaa tälle vuosituhannelle. Ihme misogyniaa täällä kommentti toisensa perään. Minusta CK:n laulaja on upea, laulaa ja esiintyy hyvin, mutta biisi vaan jää vajaaksi. 

Vierailija
1429/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jonka makuun molemmissa biiseissä on tylsähköt kertsit? Säkeistöt, etenkin CK:lla, kuulostaa paremmilta kun kertsi, jonka pitäis olla se juttu viisuja ajatellen ja muutenkin

Vierailija
1430/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Aiemmin oli kommentti, jossa epäiltiin Suomen Spotify-listan musiikin tasoa. 

Tottahan se on, ettei lista kerro musiikin tasosta. Ei siellä Sibeliuksen Finlandiaa näy. Lista sen sijaan kertoo musiikin suosiosta, ja nyt on jo osoittautunut, että Mania on noussut suureen suosioon Suomen Spotifyn kuulijoiden keskuudessa, mikä ei ole ollenkaan ihme, sillä onhan Sexmane ollut jo tovin Suomen suosituimpia artisteja. 

Lista kertoo myös sen, että CK:n DWD on myös saanut erittäin hyvän vastaanoton, sillä pääasiassa ulkomailla keikkailevan bändin englanninkielisellä rockmusiikilla on todella paljon vaikeampi nousta listojen kärkipäähän kuin suomenkielisen suosikkiräppärin biisillä.

Vierailija
1431/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häirinnyt ck:n videossa oikeastaan mikään. Hieno video ja laulaja näytti upealta. 

(Tai ainoa kohta mistä.en niin pitänyt,on se missä se laulaja on niiden äijien kanssa ihan lähellä. )

Vierailija
1432/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee Fuegoon ja SloMoon, kumpikin on tyylikkäästi toteutettuja. Se on thin ice, kun leikitään s-ksikkyydellä. Lopputulos on joko tyylikäs tai halpa.

Vierailija
1433/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa Blind channel tullut takaisin ja tehnyt rock balladin...

Josta ei sitten justiina olisi antanut kommentoida Vauvassa sanallakaan ;D

-winner-

Vierailija
1434/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin CK:n video on tosi hieno, biisi kuulostaa sen kanssa paremmalta kuin kuunneltuna. Ja kyllä ne biksutkin sopii siihen, kun kostee ympäristö. 

Vierailija
1435/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Max saanut kyllä ihan kunnolla höykytystä osakseen, toivottavasti ei mee ihan överiksi. 

Missä ja miksi? Mediassa? Viisufaneilta? Räppi-piireissä?

Ilmeisesti yksityisviesteissä ja kommenteissa. 

En tajua tyyppejä,jotka laittaa yksityisviestejä kenellekään.

Mutta sitten. Mielestäni asiallinen kritiikki on ihan ok,koska kyse kilpailusta. Jos vaikka kirjoittaa,että liikaa autotunea. Tai ei ole omaan makuun niin sellainen pitää kestää. Siis sinne videon alle esim. Youtuubissa. Kyseessä nimenomaan kilpailu.

Toki voi olla monelle kova paikka,kun yhtäkkiä oletkin jollain toisella areenalla kuin oman fanijoukon keskellä.

En toki tiedä millaista palautetta on saanut. Eikä tuon kirjoittanut kertonut. Itse en ole nähnyt mitään järin ilkeää esim. Videon kommenteissa. (En kyllä ole ihan viime aikoina tsekannut).

Vierailija
1436/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jonka makuun molemmissa biiseissä on tylsähköt kertsit? Säkeistöt, etenkin CK:lla, kuulostaa paremmilta kun kertsi, jonka pitäis olla se juttu viisuja ajatellen ja muutenkin

Suomalaiseen makuun ck:n biisi on parempi loppua kohti. Tai ainakin omaan makuun.

Mutta tehty joku poppisversio. 

Toki viisuisuihin tehdään usein joku laimennettu versio,ettei karkottaisi massoja. Ehkä siinä voi olla se syy,ettei täysillä uppoa. Mutta olen jäävi,kun kuunnellut sen verta paljon rankempaakin musaa.

Kaikki kunnia Lordille,mutta se ulkomaalaisten mielestäni heavy/hardrock oli kaikkea muuta kuin rankka. :)

Vierailija
1437/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä ei sentään ollut minisortseja :D Se olisi ollut jo liikaa

Vierailija
1438/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan Euroviisuja, niin kyllä siellä on osattu seksikkyyttä hyödyntää esim. näissä menestyneissä esityksissä:

https://yo

Tuo Chanelin haarojen levittely oli ihan hirveää...

Vierailija
1439/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Cyan Kicksin kappaleesta. Ootan toki innolla loppujenkin kuulemista.

Live-esiintymisiin veikkaan että CK on sieltä vahvimmasta päästä tästä porukasta

Vierailija
1440/20622 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aina löydettävä jotain henkilöön menevää haukuttavaa? Jos ei voi laulamista haukkua niin aletaan haukkua liiasta seksikkyydestä. Haloo! Tulkaa tälle vuosituhannelle. Ihme misogyniaa täällä kommentti toisensa perään. Minusta CK:n laulaja on upea, laulaa ja esiintyy hyvin, mutta biisi vaan jää vajaaksi. 

Tällä vuosituhannella pitää ilmeisesti olla mahdollisimman rietas ja härski. 

Ketju on lukittu.