UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Joku yrittää provosoida sepitellyillä tarinoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanskasta voisi tulla hyvät pisteet tuollaiselle W95M:n esitykselle mitä nähtiin. Muutenkin Euroopassa on mielestäni paljon pervohuumoria, että tuon kaltaiselta esityksellä voi todella hyvinkin pärjätä.
Mitä tossa on pervoa? En nähnyt mitään seksuaalista
Alastomuus. Ei ehkä pervoilua, mutta seksuaalissävytteistä.
Joudut siis joko myöntämään tekopyhyytesi (naiset saa olla "alasti") tai myöntämään, että koko Viisut on pervoilua.
Älä jaksa olla tuollainen. Itse äänestin tuota esitystä. Sanoinpahan vain missä voitaisiin ymmärtää tuommoista huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Oon saanut kans Henristä kuvan, että on aika herkän oloinen. Ja vaikka hän on minusta ihana, niin mietin sitä kyllä, että onko hän henkisesti valmistautunut tähän tarpeeksi, kun ei alun perin halunnut mukaan tähän ja koki sen ahdistavana. Toivottavasti saa apua ja tukea ja jaksaisi edustaa meitä, hän on niin hyvä laulaja ja esiintyjä!
Meidän pitää vaan käydä servaamassa kaikki kiusaajat sen puolesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanskasta voisi tulla hyvät pisteet tuollaiselle W95M:n esitykselle mitä nähtiin. Muutenkin Euroopassa on mielestäni paljon pervohuumoria, että tuon kaltaiselta esityksellä voi todella hyvinkin pärjätä.
Mitä tossa on pervoa? En nähnyt mitään seksuaalista
Alastomuus. Ei ehkä pervoilua, mutta seksuaalissävytteistä.
Joudut siis joko myöntämään tekopyhyytesi (naiset saa olla "alasti") tai myöntämään, että koko Viisut on pervoilua.
Älä jaksa olla tuollainen. Itse äänestin tuota esitystä. Sanoinpahan vain missä voitaisiin ymmärtää tuommoista huumoria.
Aaa mutta kyllä vaan jaksan 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon saanut kans Henristä kuvan, että on aika herkän oloinen. Ja vaikka hän on minusta ihana, niin mietin sitä kyllä, että onko hän henkisesti valmistautunut tähän tarpeeksi, kun ei alun perin halunnut mukaan tähän ja koki sen ahdistavana. Toivottavasti saa apua ja tukea ja jaksaisi edustaa meitä, hän on niin hyvä laulaja ja esiintyjä!
Lopettakaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rules nousi heti viidenneksi youtuben alapeukutuslistalla: Eurovision 2024: Top 13 by Dislikes Percentage
Antaa Saran pienten paskafanien alapeukuttaa
No ei siellä ole oikein tykkäyksiäkään suhteessa latausten määrään.
Haluaisin mennä halaamaan Henriä. Paljon rakkautta hänelle ja Windowsmiehelle. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo.
Lopeta itse.
Vierailija kirjoitti:
Uusi nimi: Suomi95man.
Suomenlippu paitaan. Vyötärölaukku. Ei tarvitse muuta muuttaa.
Mehän pukeudutaan täällä suomessa just niinku halutaan. No rules. Kaupallisuus ja ylikulutus on out. Mukavuus, ekologisuus ja käytännöllisyys in.
Hyvin sanottu!
Yllätyin miten hi-tech toi farkkumuna on :D sehän avautui suorastaan kauniisti
Mä olen kuulkaas tosi rakastunut. Henriii.😍🤤
Mitä nää Israel viittaukset biisissä muka on? Missä xD
Osa myös ilmeisesti tarttuu tohon "I don't even care if it's wrong or right" lineen ja vääntää tuosta jotain oikeistopropagandaa
Vierailija kirjoitti:
Tässä on pisteytyskaavio ääntenlaskentaan UMK24
Pisteitä yhteensä: 1176 (100 %)
Raatien yhteispisteet: 294 (25 %)
Yleisön yhteispisteet: 882 (75 %)
"Äänestikö sinne vain 1176 ihmistä?"
Ei, vaan ääniä tuli yli 200 000
Ne pisteytetään. Yleisön äänet pisteytettiin= 882 ääntä
Raatien äänet pisteytys = 294
Ja ketä äänestettiin, sille pisteitä sen mukaan.
No rules keräsi Yleisön äänistä yli 40 %
Ennen umk-finaalia Suomi oli ennusteissa sijalla 13, nyt sijalla 9, joten ei tuolle mitään surkeaa tilaa ennusteta.
Ja vaikka en pidä kappaleesta, on sillä viihdearvoa.
Ja vielä: jos kappaleessa lauletaan siitä, ettei ole väliä miltä näyttää ja ettei ole sääntöjä, ja videossa on miesrakkautta, niin tämä on tarkoitettu homojen anthemiksi, eikä miksikään poliittiseksi lauluksi. Joten lopettakaa jo.
Moni äänesti tätä vain ettei Sara menisi edustamaan Suomea, ja sai sitten Suomea edustamaan homoja kannustavan kappaleen. Ihan ok minulle, mutta kappaleen sisältö taisi jäädä monelta huomaamatta, ottaen huomioon miten moni kehuu miten MIES voitti...
Onkohan tänne laitettu vielä noita Italian ja Latvian valittuja esityksiä? Minulla on montakymmentä sivua lukematta tätä ketjua. No, tässä ne varmuuden vuoksi:
Te jotka olitte Saran valinnan kannalla, niin katsokaa tuo Latvian esitys. Aivan samaan kategoriaan menee. Eikä ole häslätty lavalle mitään heiluvia lamppuja tai välkkyviä valoja.
Viisukielellä tämä on minusta selkeä nq eli ei toivoa finaalipaikasta. Latvialaiset kuitenkin oli sitä mieltä, että tämä oli paras.
Erikoista, että Suomi lähettää Euroviisuihin edustajan jota on mm Spotifyssa kuunneltu Umk-kilpailijoista toiseksi vähiten. No rules jopa tipahti Suomen Spotifyn Top 50:stä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että Suomi lähettää Euroviisuihin edustajan jota on mm Spotifyssa kuunneltu Umk-kilpailijoista toiseksi vähiten. No rules jopa tipahti Suomen Spotifyn Top 50:stä.
Ei sillä ole väliä, mitkä nyt on ollut, eiköhän ne lisäänny, paras voitti joka tapauksessa
Joku sanoi, että huumoribiisejä on tänä vuonna paljon ja balladeja vähän. Saisko linkkejä jo valittuihin, koska minusta näyttää kyllä päinvastaiselta.
Viisuihin lähtijä joutuu sellaiseen myllytykseen ettei tosikaan. Ei taida laulajan pää kestää kun ei edes halunnut koko biisiä esittää.