Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
961/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Cyan Kicksistä sellainen tunne, että tuollaiset nahavaatteet eivät ole oikeasti yhtään heidän tyyliään. Jotenkin päälleliimattua. 

Vierailija
962/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Cyan Kicksistä sellainen tunne, että tuollaiset nahkavaatteet eivät ole oikeasti yhtään heidän tyyliään. Jotenkin päälleliimattua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee Cyan Kicksistä sellainen tunne, että tuollaiset nahavaatteet eivät ole oikeasti yhtään heidän tyyliään. Jotenkin päälleliimattua. 

Viimeksi niillä oli ne harmaat kettu/susinaamarit... Ei noista ota selvää. Taitavat itsekin olla vähän hukassa.

Vierailija
964/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiltä puuttuu oma tyyli. Haahuillaan sinne tänne.

Vierailija
965/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cyan Kicks on saanut hyvän vastaanoton ulkomaalaisten viisufanien keskuudessa.

No nämä reaktiovideot on aina kovaa hypetystä ja kehumista. Oma lehmä ojassa, paljon katsojia -> enemmän rahaa itselle.

No ei se nyt noinkaan ole. Kyllä moni euroviisufani sanoo ihan suoran mielipiteensä noilla reaktiovideoilla. Eivät aina kehu. En minä ainakaan edes viitsisi katsoa reaktiovideoita, jos ne olisivat pelkkää kaikkien kehumista.

Vierailija
966/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joost Klein Hollannin edustajalla on samaa näköä kuin meidän karvajalka osallistujalla eli shortsi miehellä.

Vierailija
967/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muita, joiden mielestä Cyan Kicksin valinta uudelleen kisaan on lähinnä kiusallista? Kisa on sentään UUDEN musiikin kilpailu, ei aiemmin skabasta karsiutuneiden sääliuusintakierros.

Etenkään, kun biisi ei ollut genressään kovin uutta edelliselläkään kierroksella, saati nyt.

Kuka nämä kilpailijat Ylellä valitsee ja millä perusteilla? Onko näitä valintakriteerejä koskaan julkistettu?

Sinällään kyllä harmillista juu jos kerran hakijoita oli 400? Niin valitaan sitten sitä samaa vanhaa joka ei ensimmäiselläkään kerralla sytyttänyt. Se tuskin johtui pelkästään huonosta biisistä silloinkaan.

Vähän vaikea uskoa, että 400:sta hakijasta juuri nämä ovat parhaat.. aivan varmasti osa valittu vain nimen takia.

Vierailija
968/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo Cyan Kicks huono ole, mutta vaikuttaa siltä, että on kuultu ja nähty jo moneen kertaan. Siitä puuttuu se jokin, joka erottaisi sen massasta.

Vierailija
969/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiintyjän tulee tulla  lähelle yleisöä, ja tässä syanidi esityksessä yleisö jää jääpuikoksi. Todelle etäännyttävä esitys. Ei mitään tunnetta liikehdinnässä. Kunhan kieppui ja haarikoi synkässä valossa.

Huonoa on ei ole kontaktia yleisö jää pois pelistä. Pelkkää riehuntaa ja päämäärätöntä kieppuilua.

Eikö ole mitään järkeä biisien valitsijoilla.

Vierailija
970/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joksujen lippupromo toimi, tokalle kultsalle on mennyt tänään yli parikymmentä lippua, permannolle saa valittua enään alle 20. Istumapaikkojakin on mennyt pari. 

Joo, istumapaikat taitaa olla menetetty peli, mutta kyllä ne permannot täyttyy.

Vierailija
971/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joksujen lippupromo toimi, tokalle kultsalle on mennyt tänään yli parikymmentä lippua, permannolle saa valittua enään alle 20. Istumapaikkojakin on mennyt pari. 

Joo, istumapaikat taitaa olla menetetty peli, mutta kyllä ne permannot täyttyy.

oho, väärä ketju hihi....

Vierailija
972/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cyan Kicks paranee vaan kerta kerran jälkeen kuultuna. YouTuben reaktio videot kannattaa katsoa. Paljon tykätty. Niin paljon negaa täällä suomalaisilta, mut eipä yllätä. Jos ei ihmeitä tapahdu niin tätä äänestän! 

Vierailija
973/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta. Kävin tsekkaamassa tuon instan.Toivooko muka suomalainen enemmistö,että Israel ei saa osallistua viisuihin? Tai siis niin,että Suomen tulis boikotoida,jos osallistuu.

Itselleni ihan sama. Osallistuuko vai ei. 

Venäjän en kyllä antais osallistua.

Toki kesään mennessä voi tapahtua vaikka ja mitä.

Vierailija
974/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Arppa voinut toimia viisuissa? Esim. tämän tyylinen, yksinkertaisen soma kappale? Vaikka onkin aika lyhyt kestoltaan.

Ihana <3 Olisi vedonnut kv-faneihinkin. Kaunis lauluäänen sävy ja suomenkielikin kuulostaa niin hyvältä tässä.

Vierailija
975/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Windows95man jyrää voittoon 👍

Jos tää voittaisi, niin joutuisi vaihtamaan nimensä koska Euroviisuissa ei saa mainostaa mitään. Luki iltalehdessä, uusi nimikin oli jo valittu mutta ei paljastanut sitä

Vierailija
976/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin kyl ihan hyvin CK:n biisistä, pari kertaa kuunnellut. Ongelma itselleni on kuten monilla muillakin ettei siitä oikein meinaa tarttua mieleen mitään kohtaa. Fiilistelen biisiä sen soidessa, mutta kun se on loppu en meinaa muistaa miten se meni. En häpeä jos tämä päätyy ehdokkaaksemme, mutta en osaa kuvitella tilannetta jossa se voittaisi viisuja, tuskin edes top 10.

Vierailija
977/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin Cyan Kicks on parantunut hieman kuuntelukertojen myötä. En voi sanoa tykkääväni muuta kuin lopusta, mutta jos muut ovat huonoja, niin menköön tämä. Tänä vuonna ei tule hurjaa menestystä, joten on ok lähettää ok rokkibiisi. Se on kyllä ihan hauskaa, että moni joka ei tykkää rokista, on sanonut ihmeellisesti tykkäävänsä tästä. Ehkä on sen verran pehmeä, että popparit tykkää ja rokkareille menettelee.

Vierailija
978/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cyan Kicks paranee vaan kerta kerran jälkeen kuultuna. YouTuben reaktio videot kannattaa katsoa. Paljon tykätty. Niin paljon negaa täällä suomalaisilta, mut eipä yllätä. Jos ei ihmeitä tapahdu niin tätä äänestän! 

Se on sellainen ok, mutta ei ihan täysillä sytytä.

Itse en tykkää siitä kevyestä lauluosuudesta,muuten ihan jees. Toki nämäkin makuasioita. Jos kaikki jää johonkin ok tasolle, niin sitten.

Mua ei musavideo häiritse. Olisin vain kaivannut enemmän umphia siihen. 

Vierailija
979/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, nyt vasta tajusin, että artistinimi Sexmane on siis sananmuunnos tuosta miehen oikeasta nimestä Max Sene. Oon aina ihmetellyt miksi tuollainen seksiim viittaava esiintyjänimi, mutta nyt käykin enemmän järkeen. 

Vierailija
980/20622 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa Max Senellä jokin rohkea ja vahvasti hänen oma juttunsa biisissään. No keskiyöllä tuo selviää. :)

Mä olen ihan ulkona näistä räppäreistä. Mutta näin pätkän linnanjuhlien jatkoilta,jossa esiintyi. Oli aika kamala siinä livenä. En tiedä miten muuten toi live toimii.

Ketju on lukittu.