UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Ihanaa, etttä olin turhaan huolissani No Rulesin livestä. Oon luukuttanut tuota ihan liikaa ja toivoin niin, että live onnistuu. Näyttää nyt hyvältä eli ääneni menee todennäköisesti ihanalle Win95manille ja Henrille <3
Katsotaan mitä No Rules saa aikaan. Tykkää laulusta.
Karvajalka taitaa olla alkkareissa.
Milloin No Rules tulee esiintymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumoribiisejä ei oikein ymmärretä etelän maissa. Täällä pohjoisessa ja sitten toisaalta idässä kylläkin. Moldovalaiset saa varmaan juomavedessään jo jotain huumoriainesosia.
Espanjalaisten huumori on aika hillitöntä jos sarjoja seuraa. Musan suhteen en tiiä mut kyllä niiltä yleisesti ottaen huumoria löytyy!
Tässä Espanjan huumoria vuodelta 2008 :D
Tietääkö joku keskeyttikö se yks tyyppi kisan koska israelia ei erotettu kisasta?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku keskeyttikö se yks tyyppi kisan koska israelia ei erotettu kisasta?
Kaikki mukana edelleen.
Nyt on käärijän possujunalla mittaa ja onko lavalla myös häärijä?
Luulen että äänestän Windowsia tai Vox Populia. Riippuu kumpi on livenä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ihan hillitön Paskana.fani alusta asti ja itkin valtoimenaan, kun kuulin kappaleen ensimmäsen kerran. Mutta silti taidan kenraaliharjoitusten live-esitysten perusteella äänestää No rulesia. Minusta sen lavaesitys oli täydellinen, mitä tulee gimmick-esitykseen. Sellaisenkin voi tehdä laadukkaasti ja 12-pisteen veroisesti. Vaikka tiedän ettei kappale tule viisuja voittamaan, mutta joskus hyvä mieli ja hauskuus on voittoakin tärkeämpää. Tosin teen päätökseni vasta televisioesitysten jälkeen.
Oon kyllä samoilla linjoilla... Voittoa ei lähdetä hakemaan vaan nautitaan vaan hauskasta viisukeväästä ja kivasta kokemuksesta. Voittoon en enää usko Käärijän jälkeen. Siinä mielessä mietin kuka olisi paras edustamaan ja kuka antaisi mulle mieluisimman viisu-kokemuksen. Käärijän menoa oli ihana seurata :)
Muistakaa olla kilttejä vaikka jollain laulajalla menis kesken liven pastilli kurkkuun, tosi stressi tilanne tämä karsinta ja itse jos olisin lavalla laulamassa niin vietäis kansalaisuus suomen häpäisemisestä ja lapset itkis jne.
Jaaha, Putous-kansa taas fanittamassa jotain sketsihahmoa (Windowsman). Munamiehellä olisi varmaan ollut hyvät saumat myös.
Ihana, että Katri Helenakin on UMK:ssa :)
Tykkään noista hupibiiseistä mutta toisaalta en haluais jämähtää siihen linjalle suomen kanssa että kuka eniten viihdyttää kolmen minsan ajan menee jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään noista hupibiiseistä mutta toisaalta en haluais jämähtää siihen linjalle suomen kanssa että kuka eniten viihdyttää kolmen minsan ajan menee jatkoon.
Sama, jos menee ihan sirkushuveiksi niin en tykkää kun kova viisufani olen. Nää asiat voi kyllä yhdistää kuten cha cha cha muttei joka vuosi.
Ihanaa! Miesten rakkauslaulu
Euroviisujen ja myös UMK:n lavaesityksissä on tärkeintä se, että esitys näyttää hyvältä televisiossa. Areenalla esitystä katsoo vain murto-osa tv-katsojien määrästä. Nuo kenraaliharkoista kuvatut videot eivät todellakaan kerro vielä paljoakaan siitä, milta esitykset näyttävät televisiossa.