UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miglun äiti on virolainen, isä suomalainen. UMK:n kaikkia biisejä kovasti kehuttu. Ulkomaalaiset tykkää ja minä myös!
Kehuttu on, mutta myyntimielessä suomen rajojen ulkopuolella ovat jollain lailla menestyneet toistaiseksi vain Vox Populi, Sini Sabotage ja Jesse. Suomessa suosituin on varmaankin Sara. Noita ulkkiskehuja ei kannata aina ottaa kovin tosissaan, samoja juttuja toistetaan vähän kaikille ehdokkaille, maasta riippumatta.
Top 7 - videot kertovat suosituimmuusjärjestyksen.
Myyntilistat puolestaan siitä, minkälaisesta musiikista ihmiset haluavat jopa maksaa. Tubettajien suosikkilistat voivat mennä pieleen, viime vuonna tubettajat eivät arvostaneet Belgian viisua, joka oli finaalissa 7:s, tubettajien suosikit Englanti, Espanja ja Itävalta jäivät kauas kärjestä.
Windows biisissä E.T. huomioon otettu! I love it
Ootteko valmiina, mä aioin tässä ketjussa kiimailla ja rietastella oikein kunnolla Windows95manin perään ja shipata häntä Henrin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu täältä pois nyt pitkään... syy on Windows95man ja Henri... oon koukussa, soittanu youtubea, spotifyita hullun lailla ja biisi senkun paranee kerta kerralta.
En ole enää mikään niin nuori 55+, tai no, miten sen nyt ottaa...
Kerrankin on UMK biisi, mikä vei mennessään...
Voi, kun olis jossain Windowsman ja Henri bileet, niin voitais soittaa tätä putkeen tunti tolkulla. Tämä on niin hyvä, tästä kun kuoriutuu kerroksia, kerta kerralta. Se on taidetta, jos mikä.
Windows95man - Kiitos tästä mahtibiisistä! Sanat antavat voimaa!
Henri - Kiitos, että rohkaistut laulamaan. Kuulut tuohot biisiin, joka on sinulle tulkittavaksi tehty.
Nyt vaan usko ja luotto itseinne, niin hyvä tulee. Tämä oli kyllä tämän kevään paras ylläri. Kiitos💖💖
Ihana lukea tämmöstä ainaisen negan sijaa. Mä oon samaa mieltä. Ja heidän esiintymisensä on aivan mahtavaa videolla. Oon tosin ite alle 30 ja silti rakastan tätä. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä oikeastaan ole merkitystä, kuka menestyy euroviisuissa, vaan sillä, mistä suomalaiset tykkää. Luonnollisuus ennenkaikkea.
Näin. Minä olen suomalaisena ylpeä juuri siitä, että me ollaan mitä ollaan ja kehdataan näyttää se.
Käärijäkin oli monelle ulkomaalaiselle "ihan kamalaa" ja miten ne noin possujunassa on. Suomessa ei turhia pingoteta ja se on hieno asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara on paras ylivoimaisesti
Voi kun hänelle saataisiin joku tosi WAU esitys. Sellainen mitä ei olla vielä nähty. Ei mitään Loreen kopiota vaan jotain uniikkia
No ei ainakaan mitään lattialla makuujuttuja. Ihan vaan voi seistä ja laulaa, muuta ei tarvita
Ennemmin Sarasta tulee mieleen Cornelian tuskainen Hold me Closer kuin Loreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kuunnellut Saran biisiä repeatilla ja se on käsittämättömän hyvä! Pliis onnistu livessä, mä niin toivon.
Kamalapas. Ääni on epämiellyttävä
Jep. Ääni syvällä kurkussa. Tulee paha olo.
Mä en saa mitään selkoa tuon nublun räpistä, mutta se kuulostaa silti hyvältä :D
Vierailija kirjoitti:
Ootteko valmiina, mä aioin tässä ketjussa kiimailla ja rietastella oikein kunnolla Windows95manin perään ja shipata häntä Henrin kanssa.
Tätä on odotettu, perusta shippaukselle ihan oma ketju, jätkät ansaitsee sen, perässä tullaan, odotellaan jo ensimmäisiä juttuja!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miglun äiti on virolainen, isä suomalainen. UMK:n kaikkia biisejä kovasti kehuttu. Ulkomaalaiset tykkää ja minä myös!
Kehuttu on, mutta myyntimielessä suomen rajojen ulkopuolella ovat jollain lailla menestyneet toistaiseksi vain Vox Populi, Sini Sabotage ja Jesse. Suomessa suosituin on varmaankin Sara. Noita ulkkiskehuja ei kannata aina ottaa kovin tosissaan, samoja juttuja toistetaan vähän kaikille ehdokkaille, maasta riippumatta.
Top 7 - videot kertovat suosituimmuusjärjestyksen.
Myyntilistat puolestaan siitä, minkälaisesta musiikista ihmiset haluavat jopa maksaa. Tubettajien suosikkilistat voivat mennä pieleen, viime vuonna tubettajat eivät arvostaneet Belgian viisua, joka oli finaalissa 7:s, tubettajien suosikit Englanti, Espanja j
maksaako joku näistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on odotettu, perusta shippaukselle ihan oma ketju, jätkät ansaitsee sen, perässä tullaan, odotellaan jo ensimmäisiä juttuja!!
Mitä nyt turhaan omaa ketjua. Annetaan runosuonen sykkiä viime vuoden malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä oikeastaan ole merkitystä, kuka menestyy euroviisuissa, vaan sillä, mistä suomalaiset tykkää. Luonnollisuus ennenkaikkea.
Näin. Minä olen suomalaisena ylpeä juuri siitä, että me ollaan mitä ollaan ja kehdataan näyttää se.
Käärijäkin oli monelle ulkomaalaiselle "ihan kamalaa" ja miten ne noin possujunassa on. Suomessa ei turhia pingoteta ja se on hieno asia.
Näin on. Ruotsalaisille ei tulisi kuuloonkaan, tekevät vaan sitä geneeristä englannin kielistä poppiaan. Ainoa hyvä ja vähän erilainen Ruotsin edustaja on ollut The Ark.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu täältä pois nyt pitkään... syy on Windows95man ja Henri... oon koukussa, soittanu youtubea, spotifyita hullun lailla ja biisi senkun paranee kerta kerralta.
Voi, kun olis jossain Windowsman ja Henri bileet, niin voitais soittaa tätä putkeen tunti tolkulla. Tämä on niin hyvä, tästä kun kuoriutuu kerroksia, kerta kerralta. Se on taidetta, jos mikä.
Henri - Kiitos, että rohkaistut laulamaan. Kuulut tuohot biisiin, joka on sinulle tulkittavaksi tehty.
Nyt vaan usko ja luotto itseinne, niin hyvä tulee. Tämä oli kyllä tämän kevään paras ylläri. Kiitos💖💖
Ihana lukea tämmöstä ainaisen negan sijaa. Mä oon samaa mie
Kyllähän sitä itsensä kanssa on helppo olla samaa mieltä. Pääasia oli että "saadaan kunnon bileet". Sitähän sinä olet täällä hokenut monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Toi No Rules ois hyvä, jos toi Windows -miäs ois pois. Soi tossa taustalla ja hitto, että on hyvä kertsi
W-miäs on just paras. Lämpenen tälle biisille kokoajan yhä enemmän ja enemmän. Sarasta tykkään myös.
Siinä onkin mammoille sitten haastetta, kun katsotaan Ryhmä Hauta jälkikasvun kanssa ja Henri siellä puhuu Vainuna ja samalla kirjoittelee tänne riettaita juttuja hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä itsensä kanssa on helppo olla samaa mieltä. Pääasia oli että "saadaan kunnon bileet". Sitähän sinä olet täällä hokenut monta päivää.
Olen eri, mutta eikös euroviisujen ole tarkoituskin olla bileet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä innosta. Kai se Käärijä ja Bojan teille riittää.
Kuka kykenee analysoimaan Windowsmanin biisin. Sen hyvät melodiakohdat ja sen vaikean kertosäkeen.
Sellainen auttais paljon epäilijöitä.
Ja se, että miten hyvin biisi on tehty. Toivon todella sitä.
Kun Käärijä analysoitiin niin suhtauduin ilolla ja rakkaudella biisiin.
Tuli mieleen kun MG:tä nyt kovasti joidenkin reaktiovideoiden alla canceloidaan ja on saatu ilmeisesti ulkomaalaisia mukaan puuhaan.. kun tuulia haistelee niin jos tuon sanoman ottaa ns. cancel- ja wokekulttuurin vastaisena (sanoma voi olla täysin päinvastainenkin, ihan miten sen haluaa tulkita) niin sillehän on kova kysyntä Euroopan nuorten ja nuorten aikuisten keskuudessa.
Esim. Englanti, Italia, myös Espanja puhumattakaan Itä-Euroopasta ja Baltiasta. Uskon että uppoaa noissa maissa kuin häkä. Tuntuu että reaktiovideoissa just nuoret miehet on sanoneet että jes hyvät sanat.
Toi No Rules ois hyvä, jos toi Windows -miäs ois pois. Soi tossa taustalla ja hitto, että on hyvä kertsi