UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Mun lista:
1. Sara
2. Cyan Kicks
3. Sini
Ja muut osallistujat voi palata talviunille. Ja kaikki jotka aiotte, äänestää Windows95:sta läpällä, haluan läpsiä teitä valkoisella hanskallani naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Mun lista:
1. Sara
2. Cyan Kicks
3. Sini
Ja muut osallistujat voi palata talviunille. Ja kaikki jotka aiotte, äänestää Windows95:sta läpällä, haluan läpsiä teitä valkoisella hanskallani naamalle.
Entä jos äänestää Win95 tosissaan?
Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että Israel osallistuu. Sinnehän hyökättiin ensin, ja he puolustavat omaa maataan. Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, ja sen vuoksi oli oikein sulkea venäläiset kisasta.
Mikä on se YLE:n varasuunnitelma, jos UMK:n voittaja kieltäytyy osallistumasta? Toivon, että heillä olisi joku tosi hyvä kappale ja artisti valmiina edustamaan (koska en tykkää tämän vuoden biiseistä, niin elättelen toivoa) mutta varmaankin toiseksi tullut saa edustuspaikan.
MTV Europe Music Awards Pariisissa marraskuussa peruttiin, koska osallistujien turvallisuutta ei pystytty takaamaan.
On se kumma kun Eurooppa ei saa olla rauhassa noilta teroilta.
Tämä Kuori mua on selvästi tarttuvin biisi näistä vaihtoehdoista. Sanatkin oikeastaan aika hyvät, kun ajattelee niitä sen pinnallisen seksikerroksen takana. Onhan tuo tuommoinen introvertin hätähuuto kaiken small talkin keskellä. Että siinä mielessä aika suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israel aikoo järjestää myös pre partyn, onkohan menijöitä?
Tää on todella pelottavaa ja huono idea. En todellakaan menisi. Ei tule mitään muuta mieleen kuin ne festarit ja se nuori nainen. Mun mielestä tätä ei pitäisi järjestää.
No sehän tarkoittaisi sitä että hyökkääjät voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun Eurooppa ei saa olla rauhassa noilta teroilta.
No niinpä. Ihan ennenkuulumatonta tällanen että aletaan kaikki perumaan että joku tero ei lähde riehumaan jossain gaalassa. Mikä on mennyt pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on todella pelottavaa ja huono idea. En todellakaan menisi. Ei tule mitään muuta mieleen kuin ne festarit ja se nuori nainen. Mun mielestä tätä ei pitäisi järjestää.
Niinpä. Ihmiset vain eläisi peloissaan kotona tekemättä mitään. Sekö se on elämää?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se YLE:n varasuunnitelma, jos UMK:n voittaja kieltäytyy osallistumasta? Toivon, että heillä olisi joku tosi hyvä kappale ja artisti valmiina edustamaan (koska en tykkää tämän vuoden biiseistä, niin elättelen toivoa) mutta varmaankin toiseksi tullut saa edustuspaikan.
Käärijä&Erika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ihmiset vain eläisi peloissaan kotona tekemättä mitään. Sekö se on elämää?
Lähtisitkö Ukrainaan prepartyihin? Sama asia.
Vain hetkeä ennen Israelin terrori-iskuja israelin popprinsessa Noa Kirel piti keikan 60000 ihmiselle Israelissa jonne huhupuheiden mukaan Käärijäkin oli kutsuttu. Siellä oli mm. Eleni Foureira ja Slomon laulaja mukana. Sittemmin asiat on dramaattisesti muuttuneet. Kamala tarina oli se nuorten teknofestivaali minne Hamas iski ja syyttömät nuoret ihmiset menettivät henkensä. Ei kyllä itsellä nappaisi lähteä minnekään Israeliin prepartyihin, vaikka tokihan varmaan turvallisuusnäkökulmiin satsataan eri tavalla teroiskujen jälkeen. Varmaan turvatoimet Euroviisuissakin ovat melkoiset.
En muista millon olisi näin jakautunut mielipiteet! :D listat ovat käänteisiä jos verrataan. Itsellä tällä hetkellä
1.CK
2. Sara
3. Win95
4. jesse
5. sini
6. sexmane
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö Ukrainaan prepartyihin? Sama asia.
No käsittääkseni Israelissa ei ole suoraa sotaa vaikka välillä ohjuksia sataa niskaan ja terroritekoja siellä tapahtuu.
Joka vuosi on näköjään joku biisi mitä ei pysty kuunnella loppuun. Tänä vuonna se on Sini. Viime vuonna Benjamin ja Portion Boys. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että Israel osallistuu. Sinnehän hyökättiin ensin, ja he puolustavat omaa maataan. Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, ja sen vuoksi oli oikein sulkea venäläiset kisasta.
Uskokaa jo, että puolustus ei ole siviilien tappamista. Gaza on nyt lasten hautausmaa. Ne yrittää tappaa sieltä ohjuksilla kaikki. Ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
En muista millon olisi näin jakautunut mielipiteet! :D listat ovat käänteisiä jos verrataan. Itsellä tällä hetkellä
1.CK
2. Sara
3. Win95
4. jesse
5. sini
6. sexmane
Mikä tuossa CK:n biisissä on niin iskevää? En tajua. Sexmanekin iskee tällaiseen almost-buumeriin ennemmin jonka sanoitukset toisinaan tuntuu vähän kornilta mutta vähemmän kamalilta kuin esim Sini Sipulin. Balladi-ihmisiä en ole koskaan ollut vaikka ei Saran balladi nyt missään nimessä huonoin ole, onhan noita joka viisuissa tuon kaltaisia. CK:sta tulee mieleen kuin joku 2008 vuoden emorokki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, että puolustus ei ole siviilien tappamista. Gaza on nyt lasten hautausmaa. Ne yrittää tappaa sieltä ohjuksilla kaikki. Ihan kaikki.
Tuo omasta maasta puhuminen osoittaa historian tuntemisen tason.
Suomalaiset artistit eivät ole käyneet Tel-Avivin pre-partyissa Norma Johnin jälkeen. Jotkut viisuartistit kiertävät kaikki pre-partyt osa valikoiden ja niitäkin on, jotka ei käy missään.