UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu Kesteri ohjannut 8 vuotta sitten musiikkivideon Pariisin Keväälle. Mies myös itse videolla.
%3D
Teemua jo n. kymmenen vuotta seuranneena on jotenkin hassua kun hän on niin monille ns. uusi tyyppi. Ehtinyt kuitenkin tekemään jo vaikka mitä, musavideoita ja ihan mainoksiakin. Mutta ehkä seuraan itse enemmän tällaista ug- ja taidehommaa kuin keskiverto suomalainen 😅
Toisaalta mulla ei ollut mitään hajua siitä kuka Sara Siipola on ennen UMKta vaikka hän taisi olla suurimmalle osalle jo tuttu 😄
Täydellinen rimanalitus Yleltä, kun vain yksi tyyppi osallistui tosissaan. En maksa veroja tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Sara Siipola sanoo gogin kantabaari podcastissa, ettei itse olisi lähtenyt euroviisuihin.
Saralta kysyttiin, olisiko lähtenyt, jos W95man olisi kieltäytynyt, ja siihen hän vastasi ei. Siitä ei ollut puhetta, mitä olisi tehnyt, jos olisi voittanut.
W95man ja Henri lähtevät myös Madridin pre-partyyn 30.3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu Kesteri ohjannut 8 vuotta sitten musiikkivideon Pariisin Keväälle. Mies myös itse videolla.
%3D
Teemua jo n. kymmenen vuotta seuranneena on jotenkin hassua kun hän on niin monille ns. uusi tyyppi. Ehtinyt kuitenkin tekemään jo vaikka mitä, musavideoita ja ihan mainoksiakin. Mutta ehkä seuraan itse enemmän tällaista ug- ja taidehommaa kuin keskiverto suomalainen 😅
Toisaalta mulla ei ollut mitään hajua siitä kuka Sara Siipola on ennen UMKta vaikka hän taisi olla suurimmalle osalle jo tuttu 😄
Itse en ollut koskaan kuullutkaan S.Siipolasta aiemmin
Vierailija kirjoitti:
Tätä pystyi Suomessa seuraamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin aiemmin on ollut livestriimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin aiemmin on ollut livestriimi.
Oisko jotain linkkiä sivustoon? Kiitos 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Siipola sanoo gogin kantabaari podcastissa, ettei itse olisi lähtenyt euroviisuihin.
Saralta kysyttiin, olisiko lähtenyt, jos W95man olisi kieltäytynyt, ja siihen hän vastasi ei. Siitä ei ollut puhetta, mitä olisi tehnyt, jos olisi voittanut.
Varmaan olisi lähtenyt jos olisi voittanut. Hyvähän nyt jälkikäteen on säteillä moraaliauraa.
Madridin pre-partyjen ig-tili:
https://www.instagram.com/eurovisionspaincom?igsh=MXJxcmg0YW1mN210dQ==
Saa nähdä ilmoittautuvatko Lontoon ja Tukholman pre-partyihin. Britit ja Ruotsi kuitenkin äänestävät ykkössemissä, joten sikäli kannattaisi. Kööpenhaminassa on viimeinen pre-party viisuavajaisia edeltävänä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olisi lähtenyt jos olisi voittanut. Hyvähän nyt jälkikäteen on säteillä moraaliauraa.
Ihan varmasti olisi lähtenyt sittenkin jos voittajat olisi vetäytyneet kisasta ja hänelle olisi se mahdollisuus annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Et sitten keksinyt muuta sanottavaa. Tosin hyvä niin, koska saman levyn pyörittäminen ei enää jaksa kiinnostaa ketään.
Ja ei, en peukuttanut omaa kommenttiani.
No onhan mulla paljonkin enemmän ollut sanottavaa, sinä vaan et Ruotsi-lasiesi läpi näe mitään muuta ;D
Harvinaisen selkeästi on kyllä todistettu tänäänkin, ettet sä et vaan selkeästi tajua musiikista mitään, kun diggaat ruotsalaista kopiotehdasta ;D
-winner-
Musiikkimakuja on erilaisia. Itselleni biisintekijöiden ja artistien/bändien kansallisuuksilla ei ole mitään merkitystä. En automaattisesti tykkää ruotsalaismusiikista enkä automaattisesti tuomitse sitä. Musiikki itsessään ratkaisee. Makuasioitahan ei voi mitata objektiivisesti, joten niistä tuomitseminen on melkoisen ylimielistä, varsinkin, kun ei edes
Syy, miksi en hyväksy ruotsalaissäveltäjien yksipuolista maalittamista johtuu juurikin tuosta tosiseikasta, että suurinta osaa säveltäjistä voitaisiin haluttaessa syyttää plagioinnista, kun vain tarpeeksi kaiveltaisiin. Jostain syystä, ilmeisesti kateudesta ja katkeruudesta menestyksen johdosta, ruotsalaissäveltäjät kuitenkin halutaan kaksinaismoralistisesti nostaa tikun nokkaan.
Eli olet siis itse ruotsalainen säveltäjä? Ja pelkäät oman leipäsi puolesta?
Blondi ainakin, koska ei tuossa ole "kateudesta tai katkeruudesta menestyksen johdosta", vaan ihan ihmisen moraalista ja kyvystä tunnistaa, mikä on oikein tai väärin sen menestyksen saavuttamiseksi. Meillä se on selkeästi erilainen.
Sulle varmaan sitten myös käy soittolistojen manipulointi, vedonlyönnin manipulointi, juryjen ostaminen ja takahuonesuhmurointi? Kaikki mikä vaan johtaa menestykseen?
-winner-
I was told to comment this here since apparently a lot of the disdain towards Croatia on Reddit comes from this place. Apparently you guys also need to hear an outsider point of view:
You're making Finland look really bad and salty. Yes Kaarija was robbed last year but CCC has nothing in common with RTD. Croatia's song is simply more polished, comes with more meaningful lyrics and it's uniting Eurovision fans in a way that has never happened before. His popularity has NOTHING to do with Kaarija.
I won't be reading your comments so don't bother replying. But please wake up and stop making Finnish fans look like sore losers.
^Mikäs huonokäytöksinen trolli tai besserwisseri tänne saapui. Aika väsynyttä provoa häneltä.
Mä olen aiemmin ainakin youtubesta katsonut pre partyjen streamiä
Vierailija kirjoitti:
Niin vishiin! 😏
Vierailija kirjoitti:
^Mikäs huonokäytöksinen trolli tai besserwisseri tänne saapui. Aika väsynyttä provoa häneltä.
Jep. En ihmettele vaikka olisi suomalainen tai Suomessa asuva. Lukee kuitenkin kommentit vaikka esittää olevansa "hit and run"-tyyppi.