Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän ikäisiä nuo "iäkkkäät naiset" jotka haukkuvat julkkisten ulkonäköä IS:n

Vierailija
03.10.2023 |

jutun mukaan? Jotenkin vaikea kuvitella 70-80 vuotiaita haukkumassa somessa tv-juontajien ulkonäköä.. Aika naisvihamielistä leimata vanhoja naisia tuolla lailla mielestäni.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä näytä olevan iltasanomissa tuollaista juttua. Ap trollaa. 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7d93469e-3105-40a3-946e-f2599b…

Kaikki pitää valmiiksi kantaa.

Vierailija
22/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on 80 ja haukkuu kyllä tosi paljon julkkiksia, etenkin missejä. Mutta ei toki somessa, ei osaa käyttää, ihan kotona meille. Yksikään missi ei ole kuulemma tänä päivänä kaunis, toista oli hänen nuoruudessaan.

No kun vinosilmälesbot eivät ole kauniita!

Voi se olla kaunis jossain schengxuanissa mutta ei todellakaan Miss SUOMENA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu ihan yleissivistykseen laittaa linkki asiaan, johon viittaa ja josta haluaa keskustella. Muuten ei tarvi ihmetellä, jos saa ihan pihalla olevia kommentteja. 

Vierailija
24/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne olleet vapun äidin ikäisiä?

Vierailija
25/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 55+vuotiaat velavanhapiiat on niitä kaikkein kärttyisimpiä naisia mitä Suomesta löytyy.

Vaikuttaa kyllä enemmänkin siltä että sun kaltaiset lapselliset alle 55-vuotiaat on niitä innokkaimpia haukkujia. Oletko somessa kenties Marja 50v ja Pirkko 65v ja Ritva 70 vee?

Vierailija
26/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä jaksa uskoa iäkkäiden naisten harrastavan moista somessa haukkumista. Moni vanhus ei edes ole somesssa.

Kyllä vanhat akat ovat pahimpia suustaan ja osa on eksynyt someenkin.

Vierailija
27/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 55+vuotiaat velavanhapiiat on niitä kaikkein kärttyisimpiä naisia mitä Suomesta löytyy.

Tämä, nelikymppisetkin kyllä jo. Näkyy hyvin tälläkin palstalla julkkisnaisten haukkumisketjuissa.

Vierailija
28/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla tunnutaan ainakin haukkuvan urakalla lapsettomia. Kuka niitä sitten haukkuu? Ei ainakaan toiset lapsettomat.

T. Tahattomasti lapseton, joka on varmaan sinunkin silmissä tosielämässä vela. Onneksi oon vielä kaukana viidestäkympistä, niin et vedä kaupungilla vastaan tullessa turpaan sentään.

Vierailija
29/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, nelikymppisetkin kyllä jo. Näkyy hyvin tälläkin palstalla julkkisnaisten haukkumisketjuissa.

Jos tällä palstalla joku kirjoittaa olevansa vaikka Hanna 40 v, niin se ei erittäin todennäköisesti ole Hanna 40 v. Se voi olla vaikka Make 55 v tai Sofia 18 v. Ei kannata uskoa kaikkea mitä toiset täällä väittää olevansa. 

Vierailija
30/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään että kaikki nuo iäkkäät naiset on oikeasti iäkkäitä naisia. Suomessa on paljon naisille katkeria vanhoja poikamiehiä, jotka mielellään esittää netissä ilkeitä naisia. Se on niiden tapa haukkua naisia, purkaa vihaansa luoden naisista muka pahoja muidenkin silmissä. 

Vierailija
31/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä duunissa lähes 60v mummot haukkuu julkimot. Missit sun muut menee aina silppuriin. Yks on aina ettei julkimoilla ole mitään tyyliä.  Sit ne on itse ylipainosia värjätyissä siilitukissaan ja verkkarit jalassa vetää röökiä. En paljoo huutelis

Vierailija
32/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä duunissa lähes 60v mummot haukkuu julkimot. Missit sun muut menee aina silppuriin. Yks on aina ettei julkimoilla ole mitään tyyliä.  Sit ne on itse ylipainosia värjätyissä siilitukissaan ja verkkarit jalassa vetää röökiä. En paljoo huutelis

Jaa meidän työpaikalla miehet rummottelee 4-kymppisiä julkkisnaisia.

Vierailija
33/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä töissä 6kymppiset ruotii ja haukkuu parikympisten naisten ulkönäköä. Ihan jopa työkavereiden.

Vierailija
34/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te puhutte nyt siitä Pimiän jutusta.

Mutta... mä voin kertoa teille omalta osaltani, että minä vaikken mikään julkkis ole, enkä ole kaunis naamaltanikaan, niin työmaailmassa tässä viimeisen kymmenen vuoden aikana, olen kokenut epäasiallisuutta ja ulos ajamiseen pyrkimystä minua vielä rumempien, ylipainoisten, keski-ikäisten naisten taholta. Ja minäkin olen keski-ikäinen. En tiedä, mikä minun olemuksessani saa nuo aktivoitumaan... Tämä on aivan hirveää... Ja käsittämätöntä mihin kaikkeen ihminen voi ryhtyä. Todella kipeätä porukkaa. Minä en todellakaan ole ollut heiltä yhdeltäkään mitään pois viemässä, en ole halunnut heiltä mitään viedä, mutta ilmeisesti he ovat olleet sitä mieltä, että minulla ei ole oikeutta saada toimeentuloa palkan kautta. Mut pitää ajaa pois! 

Kun vertaan aikaan jossakin toisella paikkakunnalla, niin siellä oltiin aina iloisia että saivat jonkun avukseen... Ai, kiva että tulit, vaikka et tekis kuin tässä alussa muutaman työn, niin se on aina tästä kuormasta pois. Kiva, että tulit.

Täällä ollaan: Me ei tänne mitään sijaisia tarvita. Mitäs tänne tulit!

JÄRKYTTÄVIÄ TYYPPEJÄ-

Vierailija
35/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä toi linkki edes toimi sellaisenaan. Eli laittaisit edes valmiiksi.

Vinkki: älä koske siihen linkkiin millään pisteillä,älä millään, vaan vaihda riviä.

Vierailija
36/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta... mä voin kertoa teille omalta osaltani, että minä vaikken mikään julkkis ole, enkä ole kaunis naamaltanikaan, niin työmaailmassa tässä viimeisen kymmenen vuoden aikana, olen kokenut epäasiallisuutta ja ulos ajamiseen pyrkimystä minua vielä rumempien, ylipainoisten, keski-ikäisten naisten taholta. Ja minäkin olen keski-ikäinen. En tiedä, mikä minun olemuksessani saa nuo aktivoitumaan... Tämä on aivan hirveää... Ja käsittämätöntä mihin kaikkeen ihminen voi ryhtyä. Todella kipeätä porukkaa. Minä en todellakaan ole ollut heiltä yhdeltäkään mitään pois viemässä, en ole halunnut heiltä mitään viedä, mutta ilmeisesti he ovat olleet sitä mieltä, että minulla ei ole oikeutta saada toimeentuloa palkan kautta. Mut pitää ajaa pois! 

Kun vertaan aikaan jossakin toisella paikkakunnalla, niin siellä oltiin aina iloisia että saivat jonkun avukseen... Ai, kiva että tulit, vaikka et tekis kuin tässä alussa muutaman työn, niin se on aina tästä kuormasta pois. Kiva, että tulit.

JÄRKYTTÄVIÄ TYYPPEJÄ-

Hoitoala?

Vierailija
37/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JÄRKYTTÄVIÄ TYYPPEJÄ-

Itestä on kans puhuneet viimeisen kymmenen vuoden aikana töissä 60-70 luvulla syntyneet naiset paskaa ja kohdelleet epäasiallisesti ja ajaneet salaa ulos. Olen 80-luvulla syntynyt. En ole kaunis minäkään. Syynä on varmaan mun lapsettomuus, vaikka en ole edes vela. 

Vierailija
38/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään miten ne lapset/nuoret ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
39/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa meidän työpaikalla miehet rummottelee 4-kymppisiä julkkisnaisia.

Mitä tarkoittaa rummotella? Haukkua rumaksi vai pitikö sun kirjoittaa rummutella? Ihan eri merkitys noilla

Vierailija
40/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JÄRKYTTÄVIÄ TYYPPEJÄ-

Itestä on kans puhuneet viimeisen kymmenen vuoden aikana töissä 60-70 luvulla syntyneet naiset paskaa ja kohdelleet epäasiallisesti ja ajaneet salaa ulos. Olen 80-luvulla syntynyt. En ole kaunis minäkään. Syynä on varmaan mun lapsettomuus, vaikka en ole edes vela. 

Vappukin on syntynyt -70 luvulla joten puhui kyllä vielä vanhemmista naisista. Iäkkäistä, ei keski ikäisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan