Ilkeääkö kerrostalo-/rivitalomiljöössä viedä roskat pyjamajohousuissa?
Yökylässä oleva ystävä tunsi kuulemma myötähäpeää puolestani, kun kävin pyjamahousut ja huppari päällä viemässä roskat. Pitäisi kuulemma pukeutua paremmin. Miten on?
Kommentit (41)
Voi mennä hyvin vapaamuotoisessa asussa, mutta kyllä pyjamanhousut ovat jopa tuohon tarkoitukseen alipukeutumista.
Voi luoja. Mä ainakin meen. Mitä ihmeen väliä jos joku naapuri noin pienestä järkyttyy :D
Mää meen lähikauppaanki yöpuvussa, takki vaan päälle. Nuorempana oli yks ystävä joka ei voinu lähtee kiskalle ostaan karkkia jossei laittanu täyttä sotamaalausta. Me ollaan niin erilaisia.
Kyllähän se kertoo elämänhallinnan ongelmista ja piittaamattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä hyvin vapaamuotoisessa asussa, mutta kyllä pyjamanhousut ovat jopa tuohon tarkoitukseen alipukeutumista.
Mä puen varmuuden vuoksi aina iltapuvun ja korkkarit roskienvientimatkalle ettei vaan naapurit vahingossakaan ajattelisi, että ole alipukeutunut roskareissuun. Koitan mennä myös kampaajan kautta.
En osaa päättää, ovatko julkisella paikalla pyjamaan pukeutuvat ihmiset luopuneet elämästä vai elävätkö he sitä täysillä.
Kukin tavallaan. Aina kun poistun kotoa niin pyrin pukeutumaan muita kunnioittavasti.
Viikonloppuisin on syytä roskiksella käydessä noudattaa pukukoodia "tumma puku". Minä olen ratkaissut tuon pukeutumisongelman siten, että vien roskia vain lähtiessäni pukeutuneena muutoinkin ulos. Sanomista ei ole naapureilta tullut.
Eiköhän ihmisellä ole vapaa tahto.
Vapautukaa immeiset! Mää olen vienyt roskia mekossa ilman pikkareita.
Tulin lenkiltä ja törmäsin naapuuriin joka jossain oloasun tyyppisessä vei roskia. En todellakaan kyttää ihmisiä niin tarkkaan että rekisteröisin jotkut pyjamahousut. Ja normaaliahan se on sellaisissakin kulkea jos kipaisee vaan roskat viemässä.
Pyjamahousut on nolot ja alasti en veis
Roskat on hyvä viedä roskapussissa. Pukeutumisen suhteen ei liene minkäänlaista ohjeistusta.
Oikeastiko te jotkut vaihdatte farkut jalkaan jos viette vaikka sunnuntaiaamuna roskat ja muuten olisitte vielä pyjamassa tai olohousuissa? Kaikenlaista...
Mulla on niin kulahtaneet kotivaatteet että myönnän vaihtavani siistimmät vaatteet roskisreissulle 😅
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko te jotkut vaihdatte farkut jalkaan jos viette vaikka sunnuntaiaamuna roskat ja muuten olisitte vielä pyjamassa tai olohousuissa? Kaikenlaista...
Oikeestiko joku kehtaa myöntää käyttävänsä pyjamaa..?
Vierailija kirjoitti:
Leggarit vaihtaisin jos on jotkut pupupyjamahousut
Kyllä voi viedä, eihän siinä kauan mene aikaa.
Jotkut nyt meikkaa roskisreissullekin, mutta ihan turha nipottaa pienistä.