Ilkeääkö kerrostalo-/rivitalomiljöössä viedä roskat pyjamajohousuissa?
Yökylässä oleva ystävä tunsi kuulemma myötähäpeää puolestani, kun kävin pyjamahousut ja huppari päällä viemässä roskat. Pitäisi kuulemma pukeutua paremmin. Miten on?
Kommentit (41)
Polttakaa paitulinne ja nukkukkaa alasti
Menen ilman housuja kotiasussa kunhan on väljä takki vähintään puolireiteen.
oletko landelta muuttanut juntti, mieli sairaalasta vapautunut vai joku panta nilkassa kulkeva idiootti. et ilmeisesti ole tottunut normi ihmisten tavoille. olen varma ettet sopeudu ihmisten asumuksiin
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuisin on syytä roskiksella käydessä noudattaa pukukoodia "tumma puku". Minä olen ratkaissut tuon pukeutumisongelman siten, että vien roskia vain lähtiessäni pukeutuneena muutoinkin ulos. Sanomista ei ole naapureilta tullut.
Meidän taloyhtiössä tumma puku-koodi on käytössä vain arki-iltaisin. Viikonloppuisin on pukeuduttava pitkään juhlaleninkiin/frakkiin arvomerkkejä unohtamatta. Joillakin on tapana tilata taksi etteivät korko-/lakeerikengät tuhraannu kuraisella pihamaalla. Jokainen ilmoittaa taloyhtiön faceryhmässä milloin esiintyy. Näin me muut naapurit voimme seurata pukukavalkadia ikkunasta. Joka kuukausi äänestämme kuukauden pukukuningattaren. Vuoden lopussa laskemme pisteet yhteen ja eniten ääniä saanut voittaa samppanjapalkinnon.
landelle tai laitokseen kirjoitti:
oletko landelta muuttanut juntti, mieli sairaalasta vapautunut vai joku panta nilkassa kulkeva idiootti. et ilmeisesti ole tottunut normi ihmisten tavoille. olen varma ettet sopeudu ihmisten asumuksiin
No, meillä Kalliossa on ihan peruskauraa se, että asu on vapaa :) Tuntuu, että meillä maalla oli enempikin "normipakko"
t, landelta muuttanut , paikallisesta tavasta tykkäävä
Roskien vientiin on suositeltavinta pukea juuri tätä tarkoitusta varten suunnitellut viimeisimpien trendien mukaiset pukineet. Siistiä, muodikasta ja hintansa väärttiä. 🧥🎩
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kertoo elämänhallinnan ongelmista ja piittaamattomuudesta.
Asia on erittäin selvä 🤣🤣😂😂
Asumme omakotitalossa ja teen etätöitä.
Tänäänkin hain postin ja vein roskat lökäreissäni.
No eipä ole kummemmin tullut mietittyä asiaa, vien roskat siinä asussa kun sattuu olemaan päällä. Matkaa on alle 10m joten en todellakaan lähde vaihtamaan tämän takia vaatteita tai laittautumaan 😄 Harvoin edes törmää kehenkään sillä matkalla. Onko lenkkivaatteet ok jos heittää roskat samalla kun lähtee lenkille?
Jos haluat jonkun kyylääjänaapurisi kuvaamaksi ja nettimeemiksi.
Voin viedä roskat silloin, kun en ole enää pyjamavaiheessa - luulisin, että niin muutkin.
Kun katsoo kuvista "nyt on muotia....", niin pyjamanhousut näyttävät niiden rinnalla tosi kauniilta!
Mä olen mennyt ihan pokkana pelkkä kylpytakki päällä ja crocsit jalassa
🇺🇦🇮🇱
Höh. Jos eivät ihan jotkut puhki-istutut ja likaiset pyjamahousut ole, niin miksikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kertoo elämänhallinnan ongelmista ja piittaamattomuudesta.
Joo, perussetti: mt+obesitas+debis+puolialasti-roskikselle+roikitpäällä-sipsihyllylle, huoh
Laitan smokin ja silinterihatun, roskat merkkipussiin dior etc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuisin on syytä roskiksella käydessä noudattaa pukukoodia "tumma puku". Minä olen ratkaissut tuon pukeutumisongelman siten, että vien roskia vain lähtiessäni pukeutuneena muutoinkin ulos. Sanomista ei ole naapureilta tullut.
Meidän taloyhtiössä tumma puku-koodi on käytössä vain arki-iltaisin. Viikonloppuisin on pukeuduttava pitkään juhlaleninkiin/frakkiin arvomerkkejä unohtamatta. Joillakin on tapana tilata taksi etteivät korko-/lakeerikengät tuhraannu kuraisella pihamaalla. Jokainen ilmoittaa taloyhtiön faceryhmässä milloin esiintyy. Näin me muut naapurit voimme seurata pukukavalkadia ikkunasta. Joka kuukausi äänestämme kuukauden pukukuningattaren. Vuoden lopussa laskemme pisteet yhteen ja eniten ääniä saanut voittaa samppanjapalkinnon.
Ihanan innovatiivista!!! Tosin tämä taloyhtiö on varmaan jossain Ullanlinnassa... 🤔
Menen minä ainakin, asun kaupungin keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan jos ei tiedä oman taloyhtiönsä roskienvientipukukoodia niin tämä kannattaa tuoda esille yhtiökokouksessa ja vuokralaiset voivat kysyä vuokranantajalta tätä. Meidän taloyhtiössä kuukauden pukukuningas ja kuningatar saavat yhden ilmaisen pesukonevuoron taloyhtiön pesutuvassa. Meidän talossa on myös kiertävä muotipoliisijärjestelmä, joka jakaa 'tyylihuomautuksia' niille, jotka eivät noudata pukukoodia ja kolmesta hudista menettää saunavuoron.
Viimeksi kun vein joissain reikäisissä ihme kalsareissa roskia, niin tietysti vastaan tuli juuri se syntisen komea naapurin komennusmies. Kyllä hävetti!