Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varmin pettämisen merkki

Vierailija
03.10.2023 |

Ei puhuta siitä, että saa kiinni itseteosta sängystä vaan käytösmuutoksesta.
Alla olevat merkit on kaikki bongattu puolison käytöksestä.

Jos jokin viittaa mielestäsi vain siihen, että rakkaus on kuollut, mielellään kommentteja ja perusteluja asiasta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muuhan voi selittyä muullakin, mutta puhelimen varjelulle ja jopa suihkuun mennessä mukaan ottamiselle en keksi mitään muuta syytä kuin jokin toiminta joka ei kestä päivänvaloa.

Vierailija
2/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että alkaa syyttämään puolisoa pettämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta pettämiseltä vaan siltä, että kumppanisi miettii eroa.

Vierailija
4/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa hengittämisen puuttui listalta ja n. 100 muuta

Vierailija
5/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen piilottelu numero yksi aina.

Vierailija
6/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vitaalinen ja ekstrovertti henkilö.

7/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muuhan voi selittyä muullakin, mutta puhelimen varjelulle ja jopa suihkuun mennessä mukaan ottamiselle en keksi mitään muuta syytä kuin jokin toiminta joka ei kestä päivänvaloa.

Minä kuuntelen podcasteja ollessani suihkussa ja hammaspesun jne. aikana.

Vierailija
8/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäsi parisuhteessa on ihan ookoo tonkia toisen puhelinta?

Vierailija
9/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä istun paskalla kylpyhuoneessa ennen suihkuun astumista 10-30 min enkä pärjää tuota aikaa ilman puhelinta. Enkä lähde viemään puhelinta erikseen muualle näiden toimintojen välillä. N37 joka ei koskaan ole pettänyt

Vierailija
10/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks tein kerran sen, että katsoin exän puhelimen hänen nukkuessa viinahuurujaan...

Olin pitkään epäillyt ja hän kiisti jyrkästi minut hulluksi haukkuen..

Puhelin kertoi totuuden.

Viestittelyä oli saman naisen kanssa ollut pitkään ja tapaamisia myös.

Häivyin yöllä ja vein taxirahan hänen rahapussistaan, sekä pullon viinaa ja lähdin siskolleni.

Vierailija
11/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä istun paskalla kylpyhuoneessa ennen suihkuun astumista 10-30 min enkä pärjää tuota aikaa ilman puhelinta. Enkä lähde viemään puhelinta erikseen muualle näiden toimintojen välillä. N37 joka ei koskaan ole pettänyt

opettele pärjäämään ilman puhelinta, riippuvuus on sairauden merkki.

Vierailija
12/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla tutulla naisella oli jatkuvia virtsatietulehduksia ja ne loppuivat heti kun pääsivät huoripukista eroon.

Vierailija
13/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että menee puhelimen kanssa suihkuun tarkoittaa vain että ei luota sinuun.

Itse käyn puhelimen kanssa suihkussa ja kun vaimo kysyi miksi niin kerroin että siksi kun lukee mun viestejä vaikka on sovittu ettei lueta. Siellä on viestejä joita ystäväni ovat lähettäneet minulle tarkoittamatta että kaikki sama menee myös puolisolleni.

Ensin väitti vastaan että ei lue. Mutta kun kysyin että mistä tiesit asiasta x ja asiasta y, niin pakko hänen oli myöntää asia.

Sanoin että koska tahansa saat katsoa puhelimeni läpi jos epäilet, mutta se aiheuttaa minussa epäluottamusta häneen.

Helpompi vaan ottaa se puhelin mukaan kun miettiä että lukeeko se taas mun viestejä.

Vierailija
14/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn puhelimen kanssa suihkussa ja kun vaimo kysyi miksi niin kerroin että siksi kun lukee mun viestejä vaikka on sovittu ettei lueta. Siellä on viestejä joita ystäväni ovat lähettäneet minulle tarkoittamatta että kaikki sama menee myös puolisolleni.

Ensin väitti vastaan että ei lue. Mutta kun kysyin että mistä tiesit asiasta x ja asiasta y, niin pakko hänen oli myöntää asia.

Sanoin että koska tahansa saat katsoa puhelimeni läpi jos epäilet, mutta se aiheuttaa minussa epäluottamusta häneen.

Helpompi vaan ottaa se puhelin mukaan kun miettiä että lukeeko se taas mun viestejä.

Jotkut on vaan uteliaita ja epävarmoja itsestään. Moni olisi tilanteessasi jo päättänyt suhteen. Ei tuollainen toisen puhelimen kyttääminen ole aikuisen ihmisen hommaa.

Vierailija
15/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele käymään nopeammin vessassa.

Vierailija
16/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että puoliso, joka ei normaalisti tee mitään kotitöitä tai pese pyykkiä alkaa mysteerisesti vaihtamaan petivaatteet aina silloin kun puoliso on ollut poissa viikonlopun.

Vierailija
17/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta pettämiseltä vaan siltä, että kumppanisi miettii eroa.

Onko omakohtaistakokemusta, että ero tulee noilla merkeillä?

Mikä olisi sinun mielestä pettämisen merkkejä, varmoja?

Vierailija
18/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutos käytöksessä, ei tapa.

Vierailija
19/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla tuntemillani on puhelimessa salasana tai sormenjälkitunnistus, joillain ehkä kasvojen tunnistus. Miten ihmeessä kumppaninne pääsee viesteihinne käsiksi?

Vierailija
20/26 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pitääkö nykyään joku kännykkää ilman tunnisteita?