Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohutnahkaisuus, somessa

Vierailija
03.10.2023 |

Olinpa taas ilkeä, kun kommentoin erästä kuvajulkaisua eräässä fb-ryhmässä, jonka ryhmän aihepiiri on kuitenkin rajattu tiettyihin asioihin vaikkakin sallittua on aiheeseen läheisesti liittyviä julkaisujakin tehdä.
Mutta kun siinä julkaisussa sanottiin että julkaisun kuvat olisivat juuri sitä aihetta joka on ryhmässä pääaihe, niin menin ja kommentoin että itse asiassa ollaan kuitenkin pääaiheen ulkopuolella.
No, tähän sitten julkaisija kommentoi, että juu, näinpä näyttäis olevan vaikkakin ihan rajalla ollaan. No, jatkoin omalla kommentilla, että kyllä rajalla mutta ulkopuolella.
Ja sitten se julkaisu poistui! Siis julkaisija itse teki päätöksen poistaa, mutta todennäköisesti minä olen nyt sitten se syypää joka aiheutti hyvän julkaisun poiston. Minä vain korjasin sitä tekstiä joka julkaisuun oli liitetty, en mitenkäänn määrännyt poistettavaksi koko julkaisua, julkaisija itse teki päätöksen poistaa.

No, mutta olen toki itseki ollut yhtä herkkänahkainen. Joskus aiemmin ryhmässä joku kyseli jonkin kalenterin kannessa olevan kuvan maisemapaikan sijaintia. Minä hain netistä kuvanneen henkilön (ammattikuvaaja) tietoja ja hänen ottamiaan kuvajulkaisuja, joiden perusteella pystyin sitten sijoittamaan kuvan tiettyyn paikkaan. Ja kirjoitin sitten tämän löytämäni sijainnin sinne ryhmäjulkaisuun. No, sen minun kommenttini teilasi henkilö, joka tavan takaa siinä ryhmässä julkaisee ja antaa itsestään sen kuvan että hän on oikein erityisen hyvä asiantuntija ryhmän aiheeseen liittyen ja hän myös siihen minun kommenttiini sanoi, että hän kun on sillä alueella todella paljon liikkunut niin ei mitenkään pysty kyllä sitä kuvan ottopaikkaa alueeseen yhdistämään. No, tuon jälkeen minä poistin oman kommenttini.
Mutta kas kummaa muutamia kymmeniä kommentteja myöhemmin tulee sitten toinen joka sanoo sijainniksi sen saman paikan kuin minä. Ja nyt tulee se erityisasiantuntija ja sanoo että juu, kyllä tuo hänenkin mielestään siellä Haukkavuorella otettu kuva on!

Just!

Heippa, ollaan herkkänahkaisia kaikki ja tehdään itse omat päätöksemme, joten eipä syyllistetä sitten muita omista tekemisistämme.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla