Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku oli heittänyt roskikseen käyttämättömiä laukkuja

Vierailija
03.10.2023 |

Miksei ihmiset laita niitä kiertoon, anna jollekin? Kerran löytyi iso kasa kenkiä. Ei mitään vikaa eikä tuholaisia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä. Ja meillä on vähävaraisia jotka ilomielin ottaisi.

Vierailija
2/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis johonkin taloyhtiön roskikseen? Jos niin varmaan varastettuja ja halusi niistä eroon/kukaan ei ole ostanut nettikirppiksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tori-fb-myynti menee liian säätämiseksi jostain 10 euron laukusta.

4/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei ollut tuholaisia tai vaikka hometta?

Vierailija
5/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun kukaan ei jaksa sitä "annetaan laukkuja"

VARAAN

MINÄ KYLLÄ OLIN ENSIN

AV OTAN NÄMÄ -2 viikon hiljaisuus-

TULEN HAKEMAAN KLO 17 - ei kuulu mitään -

Vien hyväntekeväisyyskirpparille tavarat, jotka sinne kelpaa, ja roskiin kamaa, jota ei kirpparit ota.

Vierailija
6/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastettuja, asunto osoittautunut homeiseksi, luteita, hamstraajan asunnosta jnejne?

Vierailija
7/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä heitän paljon tavaraa roskikseen, koska ei mulla ole aikaa siihen hyväntekeväisyyteen joka veisi tuhottomasti aikaa, kun säädetään niiden noutamisten ja varaamisten kanssa. Ihmiset tekevät siitäkin niin helvetin vaikeaa, vaikka jotain saisi ilmaiseksi. 

Vierailija
8/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteet

Vierailija
9/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi lahjoittaa UFF:lle/ SPR kirppikselle?

Vierailija
10/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun kukaan ei jaksa sitä "annetaan laukkuja"

VARAAN

MINÄ KYLLÄ OLIN ENSIN

AV OTAN NÄMÄ -2 viikon hiljaisuus-

TULEN HAKEMAAN KLO 17 - ei kuulu mitään -

Vien hyväntekeväisyyskirpparille tavarat, jotka sinne kelpaa, ja roskiin kamaa, jota ei kirpparit ota.

Joo juuri tämän takia kaikki kunnossa oleva vaate ja muu tavara menee kierrätykseen, huonekalut ja muut isommat Toriin. Onneksi on kaikki lopulta haettu. 

11/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt kengät mun mielestä kuuluukin roskiin. Vai kuka haluaa edellisen käyttäjän jalkasienet ja virheasennot? Päällisin puolin ehjiltä näyttävät kengät voi olla sisäpuolelta jo rikki, kaiken muun lisäksi.

Vierailija
12/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä heitän paljon tavaraa roskikseen, koska ei mulla ole aikaa siihen hyväntekeväisyyteen joka veisi tuhottomasti aikaa, kun säädetään niiden noutamisten ja varaamisten kanssa. Ihmiset tekevät siitäkin niin helvetin vaikeaa, vaikka jotain saisi ilmaiseksi. 

Esim. Kierrätyskeskukseen voi viedä. Ei tule mitään säätämistä.

Vierailija
13/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotileikin koira kirjoitti:

Käytetyt kengät mun mielestä kuuluukin roskiin. Vai kuka haluaa edellisen käyttäjän jalkasienet ja virheasennot? Päällisin puolin ehjiltä näyttävät kengät voi olla sisäpuolelta jo rikki, kaiken muun lisäksi.

Hyväkuntoiset voi antaa pois.

Vierailija
14/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan laittaa myös annetaan ilmoituksen ja tavarat odotamaan hakijoita oven viereen. Sillä tavalla minulla on tavarat mennyt eteenpäin eikä roskiin.

Vierailija
15/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, miksi mä näkisin sen vaivan. Ei mulla ole autoa niin julkisillako meinaat että lähtisin viemään tavaraa. 

Vierailija
16/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan laittaa myös annetaan ilmoituksen ja tavarat odotamaan hakijoita oven viereen. Sillä tavalla minulla on tavarat mennyt eteenpäin eikä roskiin.

Pahempaa roskaamista se on. Siirtyvät johonkin kadunkulmaan tai ojaan kun jengi heittelee niitä mihin sattuu.

Vierailija
17/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi toi meille kerran roskiksesta löytämänsä karvalankamaton. Päällisin puolin joo ok mutta ei sitten yhtään anopille tullut mieleen että siihen poisheittämiseen oli varmasti jokin hyvä syy. Luteet tai muut tuholaiset, hometalo, jotkin matolle menneet eritteet (pesettäminen pesulassa usein kalliimpaa kuin itse matto). Hyi helv...

Vierailija
18/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, miksi mä näkisin sen vaivan. Ei mulla ole autoa niin julkisillako meinaat että lähtisin viemään tavaraa. 

Joo, ei tienkään tarvitse tehdä mitään vaivalloista.

Ei ole mullakaan autoa.

Vierailija
19/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa pissasi mun nahkaisen käsilaukun sisälle. Näin kerrostalon ikkunasta kun joku kantoi sitä laukkua pois roskakatoksesta. Ehkä tällä ei ollut hajuaistia 😳

20/23 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotileikin koira kirjoitti:

Hyväkuntoiset voi antaa pois.

Kerran käytetyt hutiostot kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi