Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka hämmästyy vähän väliä muiden ihmisten tyhmyydestä?

Vierailija
02.10.2023 |

En oikein tiedä mitä ympärilläni tapahtuu, mutta vuosi vuodelta tunnen enemmän ja enemmän eläväni kuin jotain absurdia hidastettua filmiä, jossa todistan kuinka ihmiset tekevät typeriä juttuja, toimivat itseään vastaan, rikkovat muita ihmisiä (myös omia lapsiaan) jne. Itse seuraan ja ihmettelen eivätkö ihmiset todella ymmärrä tekojensa seurauksia? Miksi eivät ymmärrä? Ovatko tyhmiä?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hämmästynyt enää pitkään aikaan. Olen varsin tietoinen siitä, kuinka tyhmä keskimääräinen ihminen on. Sitten on myös muistettava, että puolet kansasta on tyhmempiä kuin tämä keskimääräinen ihminen.

Vierailija
42/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ajautunut monen tason konkurssiin vuoden 2020 jälkeen. Ei tätä menoa voi enää ymmärtää.

Terveydenhuoltokin on yksi vitsi. Sain siitä juuri omakohtaisen kokemuksen.

En tiedä onko tämä enää pelastettavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan, ehkä useinkin, tyhmäksi leimataan joukosta se kaikkein älykkäin.

Historiasta löytyy tähän esimerkkejä; millaisia kohtaloita onkaan ollut ajattelijoilla, kirjailijoilla, taitelijoilla.

Vierailija
44/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen tyhmyyttä en lakkaa ihmettelemästä. Käykääpä katsomassa sinimustahallituksen instasta kun lorttopurra keväällä vaalipaneelissa puhuu, että bensaveroa hallitus voi laskea ja nyt halklituksen aitiosta huutaa naama punasena, että hallitus ei voi laskea bensaveroa. Ja saatanantyhmät persut ihailee. Ei voi ymmärtää noin suurta tyhmyyttä. Tuo urrasaasta pitäisi toimittaa Siperiaan.

Vierailija
45/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin.

Ja olen törmännyt osaamattomuuteen jo pari kertaa tässä kuussa. Kysyn asikdplvelijalta hänen omaan osaamislueeseen liittyvän kysymyksen ja sanotaan: Hyvä kysymys! En vain tiedä vastausta:D

Eräs opistosihteeri ei osanut yhteenkään opiskeluun liittyvään kysymykseen vastata vaan ohjasi vararehtorin paikalle. Kysyin kouluruokailun maksuttomuudesta, HSL opiskelijalipusta (mitä todistuksia koululta tarvitaan että todistan olevani päätoiminen opiskelija) ym.

Oppisopimuksella opiskeleminen, miten ilmoitan siitä koululle?

JA sinusta tuo on tyhmyyttä, eikä huono perehdytys? Tollo olet.

Parempi myöntää jos tiedä, kunhan on valmis selvittämään. Pahinta on, jos tätä ei voi myöntää ja selittää jotain puutaheinää, antaen toisen olettaa että neuvo on jotenkin käyttökelpoinen. Vie kaikkien aikaa, hyvässä tapauksessa. Joskus kun tämän tajuaa hetkessä, on aivan pöyristynyt, miten ihmiset eivät ymmärrä seurauksia tai vastuutaan. Autokauppiaalta tällaista voi odottaakin, mutta että jossain viranomaisella. Pitäisi ymmärtää roolin vastuu, oma työnkuva.

Vierailija
46/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digitalisaatio ja some ovat tyhmentäneet ihmisiä huomattavasti.

Vierailija
47/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun tätä touhua "jenkkiytymiseksi" Oman ikäluokkani tyypit(42v) kyllä muistavat miten pidimme jenkkejä yksinkertaisina tol lukoina ja vaikka pidimme jostain amerikka-kamasta kukaan ei yrittänyt matkia niitä. Se olisi ollut noloa. 

Nykyään Suomikin on täynnä vähä-älyisiä kuolaavia tol loja jotka sönköttävät jenkkilän sisäisistä asioista niin kuin ne kuuluisivat tänne. Kaikkein käsittämätöntä on tänne raahattu ja pakotettu jenkkiafrojen identiteettipolitiikka. Ne jopa syyttävät suomalaisia jenkkitermistöillä joita emme edes ymmärrä. Ja tolloväki kuolaa mukana ja toistelee niitä sanoja liittäen jenkkiafrot jotenkin Suomeen. 

Vierailija
48/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En niinkään tyhmyydestä, vaan älyllisestä laiskuudesta. Omaksutaan vain yksi näkökulma ja tämä on ainut ja oikea, kaikki muu on väärin.

No tuo on nimenomaan sitä vajaaälyisyyttä.

Vierailija
49/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kyllä, nykyään en enää ihmettele mitään.

Miten osaat olla noin zen kaiken sen suhteen mitä ympärillä tapahtuu?

Mua yksinkertaisesti ei vaan kiinnosta. Jos se ei liity minuun tai ei kuulu minulle, antaa olla.

- eri

Tämä kehitys se vasta huolestuttaakin. Vain minä ja oma etu on tärkeintä.

Vierailija
50/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hämmästynyt enää pitkään aikaan. Olen varsin tietoinen siitä, kuinka tyhmä keskimääräinen ihminen on. Sitten on myös muistettava, että puolet kansasta on tyhmempiä kuin tämä keskimääräinen ihminen.

Noinhan se valitettavasti menee, ei sille oikein voi mitään. Vaikka ihmetyttää kyllä miten yksinkertaisia suurinosa ihmisistä on.

Vierailija
51/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkö muka tyhmä, nyt en ymmärrä.

Vierailija
52/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En niinkään tyhmyydestä, vaan älyllisestä laiskuudesta. Omaksutaan vain yksi näkökulma ja tämä on ainut ja oikea, kaikki muu on väärin.

Samaa mieltä ja tätä on aika paljon ollut täällä palstalla.

Vierailija
53/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä vika onkin vain sinussa aloittaja, ylimielisyytesi, vihasi muita ihmisiä vastaan ja muut luonnevikasi käyvät päivä päivältä pahemmaksi...

Vierailija
54/54 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä hämmästyn ihmisten tyhmyydestä ja pahuudesta. Tuntuu kuin eläisin jossain surkeassa selviytymispelisimulaatiossa npc:iden keskellä.

Todennäköisemmin olet itse neuroepätyypillinen ja/tai persoonallisuushäiriöinen. Ehkä psykoottisuuteen taipuvainen. Ehkä narsisti.

En ole tuo, enkä tiedä, mutta jos hämmästyy ihmisten pahuudetsa niin ei ole ainakaan psyko eikä narsisti.