Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista musiikkia kaipaat ja haluaisit kuunnella?

Vierailija
02.10.2023 |

Aina valitetaan että nykymusiikki on huonoa, niin nyt on mahdollisuus antaa palautetta aiheesta.
Mitä haluaisitte kuunnella?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut tänään aiemmin Bachia, Schubertia ja Wagneria töiden taustalla.

Nyt kuuntelen Bodomia, äsken soi Wigwam.

Kuuntelen laidasta laitaan musiikkia, mutta haluan, että se haastaa minua jollain tavalla. Haluan kuulla aitoja soittimia, mielenkiintoisia sävelkulkuja, kokeilevuuttakin. Harvoin tulee kuunneltuabradiota kun siellä hakkaa ne rumpukoneet ja päällä on autotunella latistettu lyriikoiltaan yhdentekevä kappale, jota ei erota edellisestä.

Vierailija
2/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi raskas rokki kolahtaa kovimmin tyyliin Black Sabbath, Deep Purple, Rainbow, Free, Metallica, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa ILMAN LOKKIEN ÄÄNTÄ meren aaltojen kohinaa cd-levyt. Ja muuta luonnon ääntä vaikka tuuli. Mutta ei lintujen laulua. Shamaanirummut, ei joikaamista, sopivalla nopeudella.

Vierailija
4/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, jonka voi itse valita. Ei kiitos kaikelle kaupoissa ym. julkisissa tiloissa soitetulle musiikille. Ja ehdoton ei julkisissa liikennevälineissä kännyköiden kaiuttimella soitetulle musiikille.

Vierailija
5/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kunhan on hyvää. Tänään olen kuunnellut Laakso-nimisen yhtyeen levyä Mämmilärock jo kolme kertaa, ja vieläkin tulee hymy huulille. Olen varma, etten ole kohdeyleisöä, mutta kun musiikki on hyvin tehty, mahtavalla asenteella ja hauskaa, niin arvostan joka tapauksessa.

Ihan parasta Suomi-rockiä ikinä.

Vierailija
6/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissimusiikkia ja aitoa pianonpimputtelua.

Vierailija
7/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1920-1930 -lukujen musiikkia, vanhaa jazzia, chansons françaises, 1800-luvun klassista ja oopperaa. Kuuntelen nykymusiikkia hyvin vähän.

Vierailija
8/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuutta.

Vierailija
9/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla sellaisia lauluja, joissa on sanat ja melodia. Sellaisia, joita voisi vihellellä tunnistettavasti tai hoilata porukalla vaikka kitaran säestyksellä. Niin, ja jotka kuulostavat ihmisen tekemiltä ja esittämiltä.

Vierailija
10/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi raskas rokki kolahtaa kovimmin tyyliin Black Sabbath, Deep Purple, Rainbow, Free, Metallica, jne.

Joo, mullaki paukku töistä tullessa Metallica. Rainbow( turner), hyvää kamaa ja black sabbath(ozzy).

Vierailija
11/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla sellaisia lauluja, joissa on sanat ja melodia. Sellaisia, joita voisi vihellellä tunnistettavasti tai hoilata porukalla vaikka kitaran säestyksellä. Niin, ja jotka kuulostavat ihmisen tekemiltä ja esittämiltä.

No soittakaa Paranoid.

Vierailija
12/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, joka ei nojaa johonkin variaatioon I-V-vi-IV -kadenssista tai jostain sen lähisukulaisista. Kaipaan populaarimusiikin orgaanista kehittymistä ja uusia vallankumouksia. Ja ennen kaikkea populaarimusiikin ainoan oikean formaatin eli pitkäsoiton palaamista keskiöön.

Vierailija
13/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista, joka ei nojaa johonkin variaatioon I-V-vi-IV -kadenssista tai jostain sen lähisukulaisista. Kaipaan populaarimusiikin orgaanista kehittymistä ja uusia vallankumouksia. Ja ennen kaikkea populaarimusiikin ainoan oikean formaatin eli pitkäsoiton palaamista keskiöön.

Mitään hajua 😳

Vierailija
14/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laitoin pojalleni viestin, että kuuntelin Suomen listaykkösiä ja vain yhdestä pidin, joten aika on ajanut ylitseni :D

Mutta kyllä silti väitän, että musiikkimakuni on aika monipuolinen . Syksyisin olen ihan nuoresta saakka tykännyt kuunnella klassista musiikkia. Sitten tulee joulumusiikin aika. Kesällä taas tykkään kuunnella usein ruotsalaisia artisteja ja yhtyeitä, ehkä siksi, että heidän musiikki pääsääntöisesti on duurissa. 

Sitten taas laulaessa tykkään laulaa suomalaista iskelmää ja poppia.

Ja viihteellä sitä on kiva kuunnella oman nuoruuden aikaista musiikkia sekä nykyistä Suomirappia.

Raskas musiikki on ehkä se vierain laji, mutta olen kyllä Metallicani kuunnellut ja nuoruudessa parit Nummirockit bailannut.

Vierailija
15/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jungle & Bass ihan parasta!

Vierailija
16/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öystilä, Ritariperho ja 500 kiloa lihaa.

Vierailija
17/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sillä tiedolla teet?

Vierailija
18/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tyyppistä haluaisin kuunnella miljoonia tunteja.

Vierailija
19/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset