Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haalea plussa...millaisia kokemuksia?

27.12.2006 |

Minulla jo kaksi lasta ja yksi keskenmeno, tässä muutama kuukaiusi sitten...

Nyt tein raskaustestin kun en oikein musita milloin piti kuukautiset tulla...

Onko haalea plussa vai voiko olla tuulimuna tai jotainmuuta...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin Clearbluen herkällä kp29/30-36 haalean plussan ja eilen kp 33/30-36 samaisella testillä selkeän plussan! Mullakin 2 lasta ja km tai oikeastaan synnytys 10/06 rv 20+2, Enkelitytöllämme oli erittäin paha sydänvika, ja raskaus jouduttiin keskeyttämään.

Eli viivan haaleus (jos pian kuitenkin viiva tulee) johtuu useasti vain raskaushormonin niukasta määrästä, toisin sanoen aikaisesta testaamisesta.

Onnea toivotan, ja toivotaan että viiva vahvistuu sinullakin!!

Vierailija
2/7 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Mä testasin parinkolmen viikon aikana varmaan 5 kertaa ennen kun sain kunnollisen vahvan plussan, odotan esikoistani joten aiempaa kokemusta ei ole. Testasin kaikki 5 testiä vasta sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta siitä huolimatta olivat tosi haaleita.

sohvi84 28+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuota viivann haaleutta myös silloin murehdin. Kaksi kertaa testasin haalean viivan ja nyt häämöttääkin edessä loppusuora raskaudesta. LA 8.2. :) Kyllä se haalea viivakin on viiva :)

Kaikkea hyvää ja paljon vauvaliimaa!

Vierailija
4/7 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalean plussan ku menkat oli 2pvää myöhäs. Ja siitä 2pvää myöhemmin terkkarin testi näytti selvän plussan :)

nyt rv 20

Vierailija
5/7 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaa, että keskemenon " pelko" vielä meilessä eikä varmasti kokonaan poistukkaan...

Silti eihän se vaavi murehtimalla masussa pysykkään...

Toivotaan parasta ja kiitos vastanneille!

Kertoilen sitten kunhan kahden päivän sisällä uuden testin teen! Minä käytin muuten apteekin raskaustestiä (oli edullisin ja kuulemma hyväkin.)

Testissä oli, että jos haalea niin koita kahden päivän päästä uudestaan!

Vierailija
6/7 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisessä raskaudessa tuli heti tumma viiva plussan paikalle ;)))

viiva ku viiva, rasakaana olet.ONNEA

kuumetta rv 16+2

Vierailija
7/7 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein testin ( apteekin omalla ) samana päivänä kun menkkojen ois pitäny alkaa. tuli niin haalea viiva etten ollut edes varma onko siinä viivaa vai ei, vai onko toive niin kova että kuvittelen siihen viivan... no näytin testitikkua viisi vuotiaalle pojalleni ja kysyin hänen " puolueetonta/ tietämätöntä" mielipidettään joka sanoi että kaksi viivaa näkyy =) eli vauvaa pukkaa kesällä ja olo on hieno joten tsemppiä muille haamu testailijoille!!!!