Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihlova alavatsakipu vasemmalla

Vierailija
02.10.2023 |

On tuntunut nyt toistuvasti flunssan aikana. Oireina kurkkukipu ja lievä kuume. Ja lisäksi ollut ripulia, mikä voi liittyä runsaaseen sienten syöntiin. Tuo vihlonta vain ei tunnu olevan yhteydessä muihin oireisiin. Vai liittyisikö kuitenkin ripuliin? Voisin vaikka sormella osoittaa kohdan, jota vihloo. Olen nainen. Siis jos täällä sattuisi olemaan joku ammattilainen paikalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ainakin ettei oikealla puolella (jos jotain hyvää tähän sanoo).

Vierailija
2/4 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmalla saattaa olla paksusuolen mutka, johon voi kerääntyä kuonaa tai ilmaa mikä aiheuttaa kipua. Näin ainakin minulla, se on aina se tietty kohta alavatsassa vasemmalla jossa tuntuu välillä voimakastakin kipua kun on jotain suolentoiminnan häiriöitä. Sama vaiva on äidilläni :) ihan tähystyksellä nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmalla saattaa olla paksusuolen mutka, johon voi kerääntyä kuonaa tai ilmaa mikä aiheuttaa kipua. Näin ainakin minulla, se on aina se tietty kohta alavatsassa vasemmalla jossa tuntuu välillä voimakastakin kipua kun on jotain suolentoiminnan häiriöitä. Sama vaiva on äidilläni :) ihan tähystyksellä nähty.

Meinasin tämän tulla sanomaan. Vasemmalla menee tosiaan paksusuolen mutka ja saattaa aiheuttaa kipuja. En ole ammattilainen mutta sama ongelma ja äitini on ammattilainen.

Pidä huolta etenkin flunssassa nesteiden saannista tarpeeksi, sillä se auttaa massaa liikkumaan helpommin. Kannattaa myös vaihdella makuuasentoa kyljeltä toiselle.

Vierailija
4/4 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä suolistossa on jotain häikkää. Ja mulla on aikaa kuulostella kipuja, kun makaan paikallani. Ehkä tuohon ei kiinnittäisi pystyssä niin huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi