Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia pätkäpaastosta?

Fit 50
02.10.2023 |

Yritän noudattaa melko vähähiilihydraattista ruokavaliota ja olen ajatellut kokeilla miltä tuntuisi pätkäpaastota 16/8 menetelmällä. Toisiko se virtaa lisää ja toisaalta pudottaisiko painoa.

Kerro kokemuksistasi!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kokonainen ketju täällä, etsipä se käsiisi.

Vierailija
2/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla se toimii, esim. mulla ei paino pudonnut. Tosin yritin laihduttaa normaalipainon sisällä - voi olla, että ylipainoisilla eri juttu. Ei siitä mulle haittaakaan ollut. Lopetin, kun aloin tehdä enemmän ruumiillista työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humpuukkia, parhaiten toimii normaali ruokavalio normaalilla ateriarytmillä.

Vierailija
4/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "normaali"?

Vierailija
5/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "normaali"?

Leipää, pullaa, perunaa, makaronia, makkaraa ja lihaa.

Kaikki muut katsotaan täällä epänormaaliksi.

Jotkut jopa väittää, että sokeri on ihmisille välttämätön ravintoaine.

Vierailija
6/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut auswitch dieettiä? saa syödä mitä tahansa mutta vähän, ja paljon ruumillista työtä.

Voit syödä myös inan enemmän mitä he sai ruokaa, ja ruumillisen työn muutat sopivaksi mukavaksi liikunnaksi. Toimii!!!

Vierailija
7/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ettet ole edes kokeillut. Kaipaisin kokemuksia ihmisiltä jotka noudattavat tuota tai ovat vähintään kokeilleet. 

Vierailija
8/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ettet ole edes kokeillut. Kaipaisin kokemuksia ihmisiltä jotka noudattavat tuota tai ovat vähintään kokeilleet. 

No, minä olen kokeillut ja vastasin sinulle.

Nro 2

Vierailija
9/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "normaali"?

Ja sitä pitää saada vähintään kahden tunnin välein tai iskee horkka, migreeni tai vähintään heikotus.

Vierailija
10/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pätkäpaastoillut pari vuotta. Ensimmäisen vuoden aikana lähti 40 kg. Pienensin syönti-ikkunaa siten, että lopulta noudatin OMADia säännöllisen epäsäännöllisesti. Pari kertaa vuodessa pidempi paasto (ei painon pudotuksen vaan terveysvaikutusten vuoksi). Paastolla on paljon hyviä vaikutuksia ja pätkäpaasto on helppo keino saada näitä ilman kärsimystä.

Vierailija
11/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen luontainen ateriointi on kerran pari päivässä kunnon ateria. Kun sanotaan että verensokeri menee alas ja pitää syödä jotain johtuu juurikin siitä että opettaa kehon siihen että pitää syödä jotain parin tunnin välein. Se ei ole hyväksi

Vierailija
12/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "normaali"?

Ja sitä pitää saada vähintään kahden tunnin välein tai iskee horkka, migreeni tai vähintään heikotus.

No jos syö sokeria, niin kyllä horkka iskee, koska se nostaa insuliinin kattoon ja romahduttaa verensokeritason pian. Ylämäki, alamäki, ylämäki... helpompaa elää jos lopettaa valkoisen lisätyn sokerin kokonaan.

Vierailija
13/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut pätkäpaastolla nyt pari kuukautta. Paino ei ole tippunut ihan yhtään. Mutta olenkin jo normaalipainoinen, joten sinänsä ei yllätä, ettei paino tipu. Muita positiivisia vaikutuksia on kyllä paljon. Nukkuminen on laadukkaampaa ja energiaa on enemmän, nälän tunne on kaikonnut. Syön klo 10-18 välillä. Yllättävän helppo toteuttaa. Olen ajatellut, että tiivistäisin vielä tuosta ja söisin klo 12-18 ja jos sekin onnistuu, niin 12-16 olis tavoite. Jotkut syö kerran päivässä. Sekin kiinnostaa.

Vierailija
14/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reippaasti ylipainoinen. Lopetin sitten iltasyömisen ja huomasin, että tämähän on 8:16-pätkäpaasto. Ensimmäisen vuoden aikana painoa tippui arviolta kymmenisen kiloa, seuraavan vuoden aikana ei yhtään. Jatkan kuitenkin edelleen, mutta en seuraa aikaa niin tarkkaan eli paastoaika voi olla lyhyempi, kuitenkin noin 14 tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän