Mua pidetään aina laiskana
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä olen onnellinen ja kiitollinen siitä, että kun raskaan työyön jälkeen tulen kotiin, keitän kahvit ja avaan vauva-palstan, niin saan heti ensimmäisenä lukea aikamme suuren ajattelijan aatoksia 🙏 Kiitos Herralle, kiitos Jämsään 🙏
Reps. :D
No mitä väliä vaikka pitävät laiskana. Olen minäkin laiska ja tilaan ruoat kotiinkuljetuksena, ja siivooja käy kerran viikossa. Ei voi vähempää kiinnostaa nuo asiat Ainoastaan koiran ulkoilutuksessa en laiskottele vaan käydään päivässä kolme kertaa lenkillä ja lisäksi iltapisut vielä siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti olet, mutta jos olet itse tyytyväinen laiskuuteesi, niin ei kai sille muutkaan mitään voi. Ei luoja laiskoja elätä.
Terveiden mielestä varmaan olenkin laiska.
Aa eli olet niitä jotka eivät viitsi mitään muuta kuin narista ja piiloutua sitten jonkun diagnoosin taakse. Oli sellainen ihan lääkärin sanelema tai sitten ihan itse diagnosoitu.
Kyllä mulla on lukuisia sairauksia ja ne on ihan lääkäri diagnosoinut enkä mä niiden taakse piiloudu. En ole edes eläkkeellä että tarvitsisi yhteiskunnan varojen menetystä surra.
Hiljaa laiskamato!
Mut mites se valehtelu. Onko syntiä vai ei?
Valittaja ei halua keskustella valehtelun synnistä. Puhutaan mieluummin jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Valittaja ei halua keskustella valehtelun synnistä. Puhutaan mieluummin jostain muusta.
Lue viesti numero 10.
Kyllä mulla on lukuisia sairauksia ja ne on ihan lääkäri diagnosoinut enkä mä niiden taakse piiloudu. En ole edes eläkkeellä että tarvitsisi yhteiskunnan varojen menetystä surra.