Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erakko ystävä!! Yritän saada häntä ihmisten ilmoille onnistumatta.

Vierailija
01.10.2023 |

Kyseessä vanha ystävä, joka asuu kaupungista n. 30km päässä keskellä metsää ja maaseutua mökissä, jonka peri.
Tämä meidän kaupunki ei tosiaan mikään kaupunki vaan pieni maalaiskylä.
Minä asun 30km päässä tuosta mökistä ja vierailen siellä 3 kertaa viikossa.
Tajusin, että pakko alkaa käydä siellä, vaikka kaveri ei näytä oikein välittävän.
On kuitenkin niin ujo, ettei saa sanottua.
Ajattelin, että parempi näin, että käyn siellä.
Hän saa minusta edes kontaktin.
Hänellä ei tietenkään ole puhelinta joten en voi ilmoittaa tulostani muuten, kuin pihaan ajolla.
Tänään menin aamulla jo varhain kaverin mökille, mutta kaveri oli metsässä.
Päätin yllättää hänet, tamppasin matot, pesin hänen pyykkinsä järvessä, heitin nahistuneita astioita pois ja toin uusia tilalle.
Siivosin koko mökin ja kannoin vanhaa roinaa roskikseen.
Laitoin ruokaa. Kaverin tullessa mökkiin kaikki oli valmista.
Olin ajanut pois heittämät tavaratkin läheiselle pisteelle.
Kaveri taas kerran suuttui.
Olen kuulemma sotkenut kaiken.
Sotkin hänen ruokasuunnitelmat sillä käytin vääriä aineksia väärään aikaan, heitin pois tärkeitä asioita ja nyt hänen käyttöhousunsa ovat märkinä naruilla.
Metsähaalarit hänellä jalassa, joten sama mitä hänellä on päällä. Voi pitää nuo samat haalarit päällä loppupäivän.

Tiedän, ettei kaveri olisi antanut minun tehdä mitään, mutta onneksi oli metsässä niin onnistuin.
Olen käynyt viime viikolla 4 kertaa mökillä ja tänäänkin istuin siellä vielä 2h seurustelemassa, kun ihmiselle ei tee hyvää olla yksin kokoajan.
Ihan uskomatonta, että ihminen voi olla noin kankea ja joustamaton.
Jonkunlainen persoonallisuushäiriö on oltava kyseessä! Sanoin tuon myös kaverille ennen, kuin hän käski minua lähtemään.

Mitä tällaisen kanssa pitäisi tehdä?
En tosiaan luovuta ja jätä häntä rauhaa. Se ei tee hyvää yksinäiselle miehelle!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo aloitus olisi totta niin ap:lla viiraisi päässä, mutta kun ei ole, niin sen on merkki siitä, että hänellä viiraa vieläkin enemmän ja erilailla.

Se, että kykenet noin yksityiskohtaisesti suunnittelemaan tuollaisen tempauksen toisen kiusaksi, "muka" vahingossa tehtynä auttamisena, kertoo, että olet hyvin sairas ihminen.

Samaa mietin. Ap osasi provossaan hyvin poimia ne kipukohdat, jotka erakkoa ärsyttäisi. Sitten ei muka tajua niitä ja tekee kiusaa noilla osa-alueilla. Ihan sairasta.

Vain narsisti pystyy kehittämään tuollaisen provon.

"Terve" ihminen provoilisi vähän eritavoin.

Vierailija
22/27 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea kirja: Yksin, kiitos! Saatte ajattelemisen aihetta

Vierailija
24/27 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo aloitus olisi totta niin ap:lla viiraisi päässä, mutta kun ei ole, niin sen on merkki siitä, että hänellä viiraa vieläkin enemmän ja erilailla.

Se, että kykenet noin yksityiskohtaisesti suunnittelemaan tuollaisen tempauksen toisen kiusaksi, "muka" vahingossa tehtynä auttamisena, kertoo, että olet hyvin sairas ihminen.

Samaa mietin. Ap osasi provossaan hyvin poimia ne kipukohdat, jotka erakkoa ärsyttäisi. Sitten ei muka tajua niitä ja tekee kiusaa noilla osa-alueilla. Ihan sairasta.

Vain narsisti pystyy kehittämään tuollaisen provon.

"Terve" ihminen provoilisi vähän eritavoin.

Tai totta kai jokainen osaisi tehdä kiusaa noin halutessaan, mutta se, että ap luo tuollaisen mielikuvitusvärssyn ja osaa sieltä poimia vielä nuo asiat joilla tekee toiselle tuhoa. On jotain niin kuvottavaa ja sairasta. (Tietysti muka tiedostamatta provossaan)

Vierailija
25/27 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono provo.. lankeaako joku muka tähän?

Vierailija
26/27 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aloitus on provo. Jos olisin tuo ap:n kaveri niin olisin jo taluttanutt ap:n saunan taakse ja niin olisi ap:n kaverikin tehnyt joten pakko olla provo

Vierailija
27/27 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5