Erakko ystävä!! Yritän saada häntä ihmisten ilmoille onnistumatta.
Kyseessä vanha ystävä, joka asuu kaupungista n. 30km päässä keskellä metsää ja maaseutua mökissä, jonka peri.
Tämä meidän kaupunki ei tosiaan mikään kaupunki vaan pieni maalaiskylä.
Minä asun 30km päässä tuosta mökistä ja vierailen siellä 3 kertaa viikossa.
Tajusin, että pakko alkaa käydä siellä, vaikka kaveri ei näytä oikein välittävän.
On kuitenkin niin ujo, ettei saa sanottua.
Ajattelin, että parempi näin, että käyn siellä.
Hän saa minusta edes kontaktin.
Hänellä ei tietenkään ole puhelinta joten en voi ilmoittaa tulostani muuten, kuin pihaan ajolla.
Tänään menin aamulla jo varhain kaverin mökille, mutta kaveri oli metsässä.
Päätin yllättää hänet, tamppasin matot, pesin hänen pyykkinsä järvessä, heitin nahistuneita astioita pois ja toin uusia tilalle.
Siivosin koko mökin ja kannoin vanhaa roinaa roskikseen.
Laitoin ruokaa. Kaverin tullessa mökkiin kaikki oli valmista.
Olin ajanut pois heittämät tavaratkin läheiselle pisteelle.
Kaveri taas kerran suuttui.
Olen kuulemma sotkenut kaiken.
Sotkin hänen ruokasuunnitelmat sillä käytin vääriä aineksia väärään aikaan, heitin pois tärkeitä asioita ja nyt hänen käyttöhousunsa ovat märkinä naruilla.
Metsähaalarit hänellä jalassa, joten sama mitä hänellä on päällä. Voi pitää nuo samat haalarit päällä loppupäivän.
Tiedän, ettei kaveri olisi antanut minun tehdä mitään, mutta onneksi oli metsässä niin onnistuin.
Olen käynyt viime viikolla 4 kertaa mökillä ja tänäänkin istuin siellä vielä 2h seurustelemassa, kun ihmiselle ei tee hyvää olla yksin kokoajan.
Ihan uskomatonta, että ihminen voi olla noin kankea ja joustamaton.
Jonkunlainen persoonallisuushäiriö on oltava kyseessä! Sanoin tuon myös kaverille ennen, kuin hän käski minua lähtemään.
Mitä tällaisen kanssa pitäisi tehdä?
En tosiaan luovuta ja jätä häntä rauhaa. Se ei tee hyvää yksinäiselle miehelle!!
Kommentit (27)
Huomaan kaverista, ettei ole enää kunnossa. Muuttuu jotenkin todella hermostuneeksi, kun kohtaa minut, kehonkielikin muuttuu kankeaksi ja puhe vakavaksi.
Tänäänkin näytti suorastaan pelästyneeltä, kun näki autoni pihassa.
Tälle on oikeasti pakko tehdä jotain.
Hän tulee kohtaa hulluksi!
T. Ap
Niin uskomattomalta kun se voi joistakin kuulostaa, jotkut haluaa olla omissa oloissaan. Tiedän, se on täysin mahdoton ajatus joillekin, jota he eivät vain käsitä koska ovat itse erilaisia.
-m
Vierailija kirjoitti:
Hän tulee kohtaa hulluksi!
Musta vähän tuntuu että joku on tullut jo
Miksei ihmiset saa olla yksin jos ne haluaa? Minäkin oon ollut nyt torstaista asti yksin kotona ja ainoa suora kontakti toiseen ihmiseen on ollut kaupan kassa, jolle sanoin "moi" ja "hei." Siinä on ihan riittävästi minulle ja varmaan monelle kaltaiselleni.
Aapeellä on Porvoossa asuva mielikuvitusystävä.
Sitä rauhaa kiitos. Or else UNLIMITED POWER!!!
Hän kääntyy vielä pimeälle puolelle jos ei saa erakoitua niin kuin kunnon jedin kuuluu erakoituman.
Hyvin oli jo erakoitumaisillaankin.
Ap:llä viiraa päässä, kun keksii tuollaisen provon.
Lisäksi suosittelen peruskoulun kertaamista.
Kotirauhan rikkomista? En ilahtuisi, jos kotiini olisi joku poissaollessani tehnyt muutoksia ja jopa heittänyt omaisuuttani pois.
Jos tuo aloitus olisi totta niin ap:lla viiraisi päässä, mutta kun ei ole, niin sen on merkki siitä, että hänellä viiraa vieläkin enemmän ja erilailla.
Se, että kykenet noin yksityiskohtaisesti suunnittelemaan tuollaisen tempauksen toisen kiusaksi, "muka" vahingossa tehtynä auttamisena, kertoo, että olet hyvin sairas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo aloitus olisi totta niin ap:lla viiraisi päässä, mutta kun ei ole, niin sen on merkki siitä, että hänellä viiraa vieläkin enemmän ja erilailla.
Se, että kykenet noin yksityiskohtaisesti suunnittelemaan tuollaisen tempauksen toisen kiusaksi, "muka" vahingossa tehtynä auttamisena, kertoo, että olet hyvin sairas ihminen.
Miten niin? Hauska satu! Kyllä mäkii tollasen kiusaamisalotuksen voisin keksiä 😁
Huh huh. Ihan karseeta.
Jätä hänet rauhaan.