Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IFV/ICSI viikolla 2, onko meitä?

27.12.2006 |

Niin itsellä oli tänään 0ultra ja ensimmäinen puregon piikkikin meni masumakkaraan=)

Ultrassa näkyi kymmenkunta uinuvaa rakkulaa. Jarruna olen käyttänyt Suprecuria.

Taustasta sen verran että 2icsi tuotti viimeksi toivotun tuloksen ja tyttö on lokakuussa 2004 syntynyt eli ikää on 2v.

Passia yritimme helmikuussa mutta meni kesken rv 6+ joka loppujenlopuksi kaavittiin.

Pelottaa vähän että kuinka kroppa toimii näin raskauden jälkeen...

Siis toimiiko hormonit samalla lailla kuin viime hoidoissa.

Meillä olisi ollut vielä yksi hoito julkisella puolen,mutta jonot ovat aivan mahottomat, siiryimme väestöliiton puolelle.

Siis Oulun lähettyvillä asutaan.

Jään odottelemaan kamuja tähän pinoon=)

-ida-

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vieläki suuresti, et muita ei oo meijän pinoon tullu, mut eipä tuo haittaa.

Mä olin vime yön töissä ja taas pitäs kohta lähtee, mahassa on kyllä isoja tuntemuksia. Sillon toissa päivänä illalla mua sattu ihan kunnolla ja eilen aika kivasti. Yöllä oli töissä vaikeeta istua, mut nyt on taas ihan hyvä olo. oon juonu ku pieni sieni. Yleensä se kipu alkaa muutaman tunnin päästä siitä, kun on noussu sängystä, nyt mul onki rytmit ihan sekasin:) Pelottaa vaan kovasti kun tosiaan nyt oon näin kipee, niin mitä sit pregnylin jälkeen??? Mua on alkanu sattuu puregonon pistäminen ja siinä mun jarrulääkkeessä on järkky tylsä neula ja se turvottaa vielä entisestään.

Kaikkea sitä kestää:) ei oo enää montaa päivää!!

Muuten kannattaa ottaa vaik talouspaperilla tai meikin puhd. lapulla se pregnyl ampulli auki ja ihan ronskisti avata se, niin ei kyllä hajoa käteen!! Työkseni länträän noitten lääkkeittein kanssa..

Kuvittele et huomenna jo pregnyl!!! aika menee nopeesti!!!

Jaksamisia sulle ja luvataan et EI tulla kipeiks mahasta tän enempää!!!!!

-maya-

Vierailija
62/68 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti omaa napaa:

Nyt on irrotuspiikkikin pistetty ja meni oikeen mallikkaasti; hyvä minä=)

Jonkun aikaa piti miettiä että miten ne ampullit sai auki...

Vähäisiä tuntemuksia mahassa on, mutta ei hirveitä, oikeestaan tosi mietoja :oO

Täälläkin ihmetellään, miten muita ei ole tullut ketjuumme, että tervetuloa vieläkin jos mielitte=D

Täällä on hurja 14 astetta pakkasta ja kävin pienen lenkin tuolla raikkaassa ulkoilmassa=)

Toivottavasti sulla Maya(toivottavasti meni oikein) on kivut pysynyt aisoissa...

-Iida

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eli punktiossa käyty ja nyt oli aika paljon kivempi kokemus mitä edelliset olleet=)

Vointi on nyttenkin aika hyvä, tieten kipulääkketkin ovat vielä asiaa auttamassa=)

Munasoluja saatiin se 10 ainankin, eivät viimeisiä ehtineet vielä laskea että muutama voi vielä tulla.

Siirto olisi keskiviikkona ja huomenna voipi tiedustella hedelmöitystuloksista, se aina jännittää.

Nyt menen syömään...

Kuulumisiasi odotellessa:)

-Iida

Vierailija
64/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas!!! mukava kuulla et ees toisen meistä punktio meni hyvin, mulla nimittäin ei tosiaan menny. ja hyvä et sait ainakin 10 munista!!!

Eli oon ollu aika kipee täs pari päivää ja tänään kun sit mentiin klinikalle niin siel möllötti yli 4o muhkeaa rakkulaa. Osa rakkuloista oli menny kohdun taakse ja ne jouduttiin KIRJAIMELLISESTI RONKKIMAAN sieltä veks ja voi että meinas taju lähtee, vaik sainkin hirveet dropit. ja mulla on korkee kipukynnys. No rakkuloita saatiin kerättyä 49kpl.

Jouduin samantien tiputukseen ku pääsin ylös siitä pöydältä ja sain kaiken näköstä lääkettä, panadolia, buranaa ketorinia...ja ei vaan meinannu kivut helpottaa, luulin oikeesti et täältä ei hengissä kotiin lähetä..

No loppupeleissä sieltä kotiin päästiin ja saldona oli 36 munasolua. En tiiä onko suurin osa epäkypsiä, mut nyt luulen et olis kypsempiä kun viimeks. Joten siihen on tosi tyytyväinen!!!

Oon edelleen tosi kipee ja en tiiä missä raja menee et pitää lähteä naistenklinikalle. oon nukkunu monta tuntia mut ei helpota, kohta meen ottaa lisää panadolia.

palailen huomenna asiaan, toivottavasti paremmalla ololla.

Koitetaan parantuu molemmat!

-maya -(täällä sataa vettä)

Vierailija
65/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti viel sanoa et multa jouduttiin imemään vatsaontelosta aikas paljon nestettä.

kivut ei hellitä ollenkaan, missään asennossa ei oo hyvä olla

Koitan pärjätä..

-maya-

Vierailija
66/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla ollut kyllä varmaan kivulias punktio:(

On se kyllä hurja määrä 40...

Jaksuja sinne, ja koitahan levätä ja juoda((())))

Itsellä on olo hyvä, tuntuu kuin ei missään ole käynykkään.

Mutta kirjoittelenpa huomenna lisää....

T: Iida

Vierailija
67/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAYA: Kannattaa kyllä ehdottomasti lähtee lääkäriin jos olotila alkaa tuntumaan vaikeelta. Itsellä takana kolme hoitoa ja tokassa hoidossa rakkuloita oli tosi paljon, kypsiä munasoluja 38. Heti punktion jälkeen kun istuin niin alkoi pistämään kylkiin...en tästä tajunnu kuitenkaan mainita hoitajille. Illalla jouduin lähteen päivystykseen koska kivut olivat helvetilliset....ei pystynyt mitenkään päin olemaan. No odottelin lääkärille pääsyä neljä tuntia ja olo helpottui...tk-lääkäri soitti gynekologille ja päättivät päästää kotia. Siirtopäivänä kun oma lääkäri kuuli tästä, sanoi että olis pitänyt ehdottomasti ottaa osastolle....kun tosi iso hyperin vaara. Oon kuullut kaikenlaisia juttuja hyperistä, jotkut ovat jopa joutuneet teholle. Muistahan juoda nestettä PALJON!

Tsemppiä siirtoon sulle kuin myös IDALLE!

Vierailija
68/68 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti omat kuulumiset:

10 solusta 4 oli hedelmöittynyt ja huomenna toivottavasati siirto klo 13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi