Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IFV/ICSI viikolla 2, onko meitä?

27.12.2006 |

Niin itsellä oli tänään 0ultra ja ensimmäinen puregon piikkikin meni masumakkaraan=)

Ultrassa näkyi kymmenkunta uinuvaa rakkulaa. Jarruna olen käyttänyt Suprecuria.

Taustasta sen verran että 2icsi tuotti viimeksi toivotun tuloksen ja tyttö on lokakuussa 2004 syntynyt eli ikää on 2v.

Passia yritimme helmikuussa mutta meni kesken rv 6+ joka loppujenlopuksi kaavittiin.

Pelottaa vähän että kuinka kroppa toimii näin raskauden jälkeen...

Siis toimiiko hormonit samalla lailla kuin viime hoidoissa.

Meillä olisi ollut vielä yksi hoito julkisella puolen,mutta jonot ovat aivan mahottomat, siiryimme väestöliiton puolelle.

Siis Oulun lähettyvillä asutaan.

Jään odottelemaan kamuja tähän pinoon=)

-ida-

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitpäs Ida mukavan taulukon, Mun testipäivä on 24.1 siis ke:na, mitenkä sulla on vasta 26.1??? Tilasin kyllä " salaa" netistä 3 herkkää testiä, saas nähä sorrunko. Yleensä kyllä oon oottanu melko pitkälle, mulla vaan tuppaa vuoto alkaa aina ennen testipäivää, paitsi viime pas:ssa.

Edelleen pahaolo jatkuu, oon täysin kyvytön tekemään yhtään mitään, makaan sohvalla aamusta iltaan, en enää kauaa jaksa tätä. ja maha on tosi kipee vielä ja turvonnu. ja kävely sattuu, yritä siinä sit jotain puuhata.

Hulluks tuun ellen oo jo;)

taitaa vielä noi progesteronipuikot lisätä tätä huonoa oloa..

Sipukalle onnea huomiseen siirtoon!!!!!!!!!!

-maya, pp1-

Vierailija
22/68 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipikka mitä sinulle kuuluu???

Maya tuon testipäivän hoitaja laittoi, milloin viimeistään pitää testata, että pari viikkoa siirrostakin voi jo testailla näin se hoitsu sanoi:)

Eipä oireita: luget vain sotkee alushousuni:[

-ida pp2-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hain sitten kotio yhden kyytiläisen. Oikein hyvin oli hän jakautunut nelisoluiseksi. Tämä hoito oli muutenkin mennyt hienosti eli saatiin neljä olkea pakastimeen elikkä yhteensä 7 alkiota. Paljon enemmän kuin aiemmin antagonistissa.

Mun testipäivä on 26.1 ja aiemmat kokemukset huomioon ottaen taidan myös tilata netistä pari testitikkua. Tunnustaudun melkoiseksi testineurootikoksi, olen ajatellut että itsepä kärsin jos vääriä näyttää. No huvinsa kullakin... Sillon aikanaan kun aloin tyttöjä odottamaan(nyt kolmen vanhoja)niin tikuttelin ensin liian aikaisin, olisko ollut pp9. Pp 11 alkoi haamutella eli sekin melko aikaisin, siltikään tyttöjen hcg pp14 oli vain 293.

Vierailija
24/68 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät kuluu hirveetä vauhtia!!

Onnea Sipikalle että pääsit siirtoon ja sait kyytiläisen mukaan!

Täällä voidaan paljon paremmin, olo alkaa olla lähes normaali, vielä vähän oon turvoksissa ja mahaan sattuu jotkut liikkeet. Tissit ajoittain kipeet.

Oon ruvennu miettimään, kun mulle sanottiin et jos raskaus alkaa, niin noi hyperin oireet vois taas pahenetuu. Eli nyt musta tuntuuu kun en oo enää kipee, niin en voi edes raskautua... nää on näitä mun höpinöitä...

Jaksuja kaikille!

-Maya, PP4-

Vierailija
25/68 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipikka: Onnea piinikseen, hienosti saitte pakkaseenkin huuruneniä:)

Toivottavasti heitä ei ainankaan tänä vuonna tarvi sulatella:)

Täälläkin on eräs tikkutuhlari, saa nähä milloin testataan eka kerran vaiko ehtiikö vuoto enemmin...

Maya: Hyvä että vointisi on parantunut, peukkuja sinne vain:) Kaikkea sitä miettii pienessä päässään:)

).( Menkkatuntemuksia eipä paljon muuta...

MAYA79: IVF

Punktio......8.1

Siirto........10.1 (2 alkiota)

Testaus.....24.1

Pp............4

IDA-81-: ICSI

Punktio......8.1

Testaus.....26.1

Pp............4

SIPIKKA: ICSI

Punktio.....10.1

Siirto........12.1 (1 alkio)

Testaus.....26.1

Pp............2

Terv. Iida pp4

Vierailija
26/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä talvilomaa vietellään, just tulin ulkoota kävelyltä, ihana ilma!!!

Mul on tosiaan nyt viikko lomaa, tuli ehkä vähän huonoon paikkaan kun on aikaa ajatella näitä juttuja, vaikka yritän ajatella positiivisesti!

äskön hain postin, niin pakastussopimus oli tullut ja peräti 9 alkiota meni pakkaseen!!!! oon niin onnellinen!!!! En tiiä moneenko olkeen ne on laitettu, mut eipäs sillä tiedolla oikeesti oo ees väliä.

Sellasta tänne, ajoittaisia mahakipuja(menkkakipuja???)löytyy ja ihmeen vihertävää valkovuotoa(ollut jo pp1 lähtien)se on mulla oire aina menkoista. mut ei kai näin aikaisin??? Tissit kainaloista kipeet..

-Maya pp5-

Vierailija
27/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maya; Laittavat kaiketi yleensä 2,2,2,2 ja 1 alkiota olkiin. Meillä oli 2,2,2 ja 1. Laittavat kuulemma parhaan yksin kun hänpä selviää parhaimmin sulatuksesta. Voivat tietenkin teillä laittaa sen kolme kaveria samaan jos kaksi veijaria siirtävät. Ota ja tiedä. Hienosti kuitenkin kavereita pakkaseen!!

Täällä myös tänään ollut aikamoisia menkkakipuja , mojovasti selkään vetelee... Liikkeelle lähtiessä myös herkästi repäsee, johtunee varmasti vielä punktiosta. Luget on niiiin ällöttäviä, kaikki paikat siinä valkosessa tahnassa!

Sipikka pp 3

Vierailija
28/68 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin puolestani tänne teidän pinoon tervehtimään. Tulen sieltä ivf/isci 3/4 pinosta! Kiitos kannustuksestasi. Sullakin on sitten ollut erilainen tie onneen ja toivotaan, että se jatkuu loppuun asti ja saat kääröt kainaloosi!

Tehtiinkö sinulle punktio normaalissa aikataulussa vai pitkitettiinkö sitä?minulle vähän uhkailtiin, että punktioon ei vielä alkuviikosta päästä! Lisäksi lääkäri puhui, että irrotuspiikkiä ei ilmeisimmin voi laittaa ettei tule hyperiä! Aika ihmeellistä, miten tää hoito voi edes jatkua, kóska muuten vointini on vielä hyvä!

Lisäksi sanottiin, että tuoresiirtoon ei ilmeisimmin mennä, koska se ruokkii hyperiä myös! Miten oli sinun kohdallasi, siirrettiinkö tuoreeltaan? Kiitos jo etukäteen! Terv. epätoivoinen hemmet

Vierailija
29/68 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maya: Hienosti olette saaneet huuruneniä pakkaseen! Onnitelut niistä!

Toivotaan että ette niitä tarvi ainankaan tänä vuonna:)

bd bd bd bd peukkuja sinne, vielä viikko kärvistelyä:)

Sipikka: Oisko ollut kiinnitymiskipuja noi mitä mainitsit:) Toivotaan ja sinnekin peukkuja bdbdbdbdbd

).( Eipä kauheesti mainittavaa, tänään on ehkä jomotellut menkkamaisesti enemmän mitä viimepäivinä.

Tisseistä tuli maitoa, kun puristin, mutta en nyt siihen luota kun en ole niitä ennen siirtoakaan puristellu:)

Viime passissa joka oli plussa, tuli maitoa saunassa ilman puristeluja.

Juu eipä muuta, jotain nipistyksiä joskus tuntuu, mutta niitäkin tuntuu aina oli piinis tahi ei:P

-iida pp7-

Punktio......8.1

Testaus.....24.1

Pp............7

Punktio......8.1

Testaus.....26.1

Pp............7

Punktio.....10.1

Testaus.....26.1

Pp............5

Vierailija
30/68 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhia kiiru ollut koko päivän eikä juuri ole kerennyt masukaveria miettimään saatikka oloja tutkiskelemaan. Repäsykipuja tuntuu ikävästi jos lähtee varomattomasti liikkeelle tai yritän yöllä sängyssä kääntyä saatikka yskäistä.

Ida; Mulla tuli kesällä myös maitoa kohdunulkoisen raskauden alkaessa. Ulkosella ei tässä tapauksessa merkitystä. Nytkin tulee hieman puristaessa mutta pistän pregnylin piikkiin.

Pitäsköhän alkaa tilailla niitä tikkutestejä pahvilaatikollinen...

-Sipikka pp 5-

Vierailija
31/68 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on molemmilla hyvät maidontulo-oireet!!!kuulostaa lupaavalta!

Täällä ei mitään sen kummempaa, jotain mahatuntemuksia ajoittain, yleensä sillon kun käyn nukkumaan. Tissit välillä kipeet, välillä ei... joten taitaa olla aikas oireetonta. ja iltasin viluttaa, on viluttanu jo monta päivää.

mitäs ootte ajatellu tehä testaamisen kanssa???

Mä oon jopa ajatellu niin IDIOOTISTI et olisin testannu jo perjantaina pp9, ikinä en oo noin aikasin testannu. Mut en toisaan tiiä. Noita herkkiä testejä löytyy kaapista 3kpl ja sit klinikalta saatu 1kpl.

Mul on vaan semmonen ongelma et ravaan vessassa läpi yön pissalla, niin koskaan en saa ns. aamupissaa vaan max.3-4h rakossa...MUL on PÄÄSSÄ vikaa!!1 Tiedetään!!

Nyt painun nukkumaan!

-maya pp7-

Vierailija
32/68 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testauksesta, itse testasin passissa pp9 aamulla negan ja illalla haamun. Mutta en taida uskaltaa tuoresiirrossa niin aikasten testata. Saas nähä.

Viime tuoresiirossa testasin pp11 ja nyt ajattelin viimeistään pp12 eli maanantaina uskaltaa, ellei sitten vuoto ole ennättänyt ensin.

Peukkuja Mayalle testaukseen ja jos huomenna jo testaat ja tulos on 1viiva niin muista että oli liian aikaista testata:)Kun varmaan useimmilla näyttää tuossa vaiheessa vielä negaa.

Peukkuja teille kummallekin:)

-iida pp8-

Vierailija
33/68 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli huonosti kävi niinkuin aina ennenkin, en tiedä miten tästä oikein noustaan taas...

Eli aamulla kun kävin vessassa niin huomasin progemömmön seassa veripisteitä eli sieltähän se vuoto alkaa. näin aikasin pp9 ja samalla pissasin herkkään acon10 tikkuun, niin tyylipuhdas nega, nyt kun testi on kuivunu niin viivan paikka näkyy(kukaan muu ei sitä näkis). Noissa testeissähän on kuulemma itessään noi viivan paikat..

Nyt kun oon vähän rauhoittu, itkin hysteerisenä tunnin ja hakkasin nyrkillä raivoa seinään(hulluko??)niin vähän helpottaa. Tunnen vaan suurta raivoa ja turhautuneisuutta koko homman suhteen, jossain täytyy olla enemmän vikaa. Multa ei oo ikinä otettu esim. kilpirauhasnäytteitä...

Mies on töissä ja vaan itkin sille puhelimessa, sitä ottaa päähän kun testasin näin aikasin ja se sano et se ei vielä oo luovuttanu tän hoidon suhteen. Mut kyllä mä itteni tunnen ja nää menkkaoireet.

Lähetään v-lopuks reissuun miehen vanhempien luo, saa nähä miten käy jos tulva alkaa kesken v-lopun.

Sellasta tänne, tekis mieli lopettaa koko hoidot...

-Maya-

Vierailija
34/68 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maya; Muistatko kun kerroin aiemmin testanneeni kaksosraskaudessa liian aikaisin, tais olla just pp9 jolloin negaa. Älä murru vielä, nega ei todellakaan vielä kerro varmaa totuutta!!Vuoto voi myös hyvinkin olla asiaan kuuluvaa. Mä rupesin vuotamaan kuin seula aivan alkuraskaudessa ja vuosin rv 13 asti ja tuloksena kaksi minihirmua joten kuten sanoin jatka lugeja ja pidä rauhota vielä mielesi! Monesko hoito teillä tämä oli? Olet varmaan sen kertonutkin mutten nyt muista...Meillä eka plussa tuli lukuisten hoitojen jälkeen, tais oikeesti mennä 3kertaa ivf/icsi, kaksi ivm:ää, lukuisia passeja ja neljäs icsi joka hoitona katasrofi ja se toi ekan plussan joten aurinko kyllä paistaa risukasaan...Tsemppiä!!!

Täällä maidontulo jatkuu, ei tarvi paljon puristaa ku jo herahtaa... Repäsykivut jatkuu mutta onneksi ehkä ei joka liikkeestä.Menkkakivutkin vähentyneet. Paas kattoo kui käy, ei ees jaksa jännätä...

-Sipikka pp7-

Vierailija
35/68 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maya toivon vielä täällä kuitenkin että olisi harmitonta tuhrua ja testi liian aikaisin tehty. Vielä pidän peukkuja:)

Milloin Sipikka aikoi testata? Oireesi kuulostaa lupaavalta:)

).( pp9 ja testi tehty viimeksi nyt illalla ja aika selkee haamu tuli, saas nähdä miten käy.

Alaselkää juilinu ja eilen koski johkin kohdun tietämillä silleen inhottava pisteliäs kipu.

Peukkuja teille molemmille...

-ida pp9-

Vierailija
36/68 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan testanneeni JO tänä aamuna pp8 jolloin apteekin omaan tuli haalean haalea viiva ja ihan sallitun ajan sisällä. Viiva tosi vaalea joten en tuuleta mutta katotaan nyt...Repimiskivut ovat poissa tilalla enää liikkeelle lähtiessä arkuus kohdun seutuvilla. Maitoa edelleen ja tänään pientä menkkajuilintaa. En uskalla kauhiasti kelailla ettei tule korkealta alas.

Onnea Idalle plussasta!!Kipuilut taitavat kuulua enemmän tai vähemmän asiaan...

Maya; Toivottavasti tikkuun pamahtaa vielä ne kaksi viivaa!Päivät todella niin varhaiset ettei mikään ole vielä kirkossa kuulutettua!

-Sipikka pp9-

Vierailija
37/68 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea teille molemmille!!!!!!!!1 Aivan mieletöntä!!! haaleita plussia noin aikasessa vaiheessa!!!!!!!

Mun tuhru loppu jo sillon pp9 ja tuhru muuttu samalla ruskeeks, mut sen jälkeen ei oo tullu mitään.

Kärsin hirveestä ummetuksesta, menkkakipuja ei oo..

uutta testiä en oo tehny, en jaksa taas pettyä, mut sillon pp9 viivan paikka oli ihan selvä ja mieskin sen näki, mut väriä siin ei ollu, katelaan miten käy..

Sipikka:tää on meijän 2.ivf, 1pas kanssa tehty, joten kyllähän meillä on viel aikaa, mut silti. ja 9 pakkasukkoa oottaa..

Onnee vielä teille tuhannesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oon häkeltyny teijän plussista!!

-maya-

Vierailija
38/68 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mitä luenkaan, kovasti Mayalle peukkuja että testaat plussan:)

Onko sipikka vielä testaillut uudestaan?

).( Tänään testasin predictor merkkisellä testillä ja aika selvä pallura tuli:)

Nyt vain toivotaan että kaikki mennee hyvin, vielä en pelkää keskenmenoa mutta kohta sekin hiipii varmaan pelotteleen...

Se menee niin kuin menee, itse en siihen voi vaikuttaa:)

Peukkuja teille roppakaupalla bdbdbdbdbdbdb

Punktio......8.1

Testaus.....24.1

Pp............12

Punktio......8.1

Testaus.....26.1 (22.1 ++++)

Pp............12

Punktio.....10.1

Testaus.....26.1

Pp............10

-iida ja veijari(t)-

Vierailija
39/68 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en voi uskoo tätä todeks..

Siis pissasin tikkuun(acon 10) ja tosi nopeesti siihen rupes piirtyy se toinen viiva!!!!!!!mut se on paljon haaleempi ku kontrolli!!! mut punanen viiva kuitenki.

Sit hain äkkiä klinikalta saadun testin (herkkyys25iu) niin siihen rupes kanssa heti kontrolliviivan jälkeen piirtyy viiva alle minuutin jälkeen!!!!

viiva on kans paljon haaleempi, mut kyllä kauniin punanen!!!!

En vaan voi uskoo tätä, onneks on vapaa päivä!!!

Kädet tärisee...

Pitäs varmaa huomenna soitella klinikalle, ne haluuu tehä veritestin.

Mitenköhän pian sinne pitää mennä??

Mul ei oo OIREEN oiretta. Ei oo tissit kipeet, välillä pistää mahasta tai kohdun läheltä. oikeestaan ei oo mitään menkkakipuja. En uskalla käydä vessassa, ku pelkään et sieltä se vuoto alkaa.

No vaikka alkaiski, niin näin pitkälle en oo koskaan päässy ja ainakin tiedetään et raskaaks voin tulla!!!

palataan!

-maya pp13-

Vierailija
40/68 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että Maya, oikein suuret onnitelut sinne.

Olen todella onnellinen puolestasi:)

Nyt vain liimaa pikkuise(i)lle että pysyvät matkassa lokakuuhun:)

Sipikka oletko testaillut lisää?

Voi juku tällä pinolla on vissiin onnistumisprosentti100%

-iida ja veijari(t)-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme