Mikä siellä taivaassa on niin mahtavaa?
Että uhrataan koko elämä siihen, että odotetaan vaan sinne taivaaseen pääsyä. Kielletään omat halut ja toiveet kun pelätään Jumalan vihaa. Koko elämä mielistellään Jumalaa ja pelätään kadotukseen joutumista. Minä en pelkää kadotusta. Uskon, että minua ei ollut ennen syntymää ja kun kuolen, katoan. Miksi minun pitäisi elää ikuisesti? Hyväksyn sen, että elämä on nyt ja tässä.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Että uhrataan koko elämä siihen, että odotetaan vaan sinne taivaaseen pääsyä.
Mitä uhrataan,sitäkö ettei juopotella vedetä röökiä,, tapella ,,petetä .,,,rosvota ,,tapeta. ym sontaa,sekö on sinun mielestä uhraus?Ei kukaan uhraa mitään sinä uhraa elämääsi jauhamalla skeidaa ja mietit turhia asioita.
Enemmistö ihmisisistä (myös ei-uskovaisista) kykenee olemaan tekemättä noista yhtään mitään ja ihan ilman minkäänlaista uskoa yhtään mihinkään. Liittyy elämänarvoihin ja moraaliin joista mitä ilmeisemmin sinulta löytyisi kumpaakaan ilman sitä uskoasi.. Ei vaikuta kovinkaan kestävältä..
Minä ainakin toivon että homma menisi hyvin,paljon ihmisiä on poistunut elämästäni joita jäin kaipaamaan,jos nyt tapaisin heidät ,niin ??
Niitä neitsyitä on koko ajan tulollaan. Saa laitella nättejä tyttösiä jatkuvasti.
Velat tullaan perimään,eli tyypit täältä tullaan,taivasraha on seuraava valuutta.
Raamatussa teksti: Hän antaa sinulle mitä sydämesi halajaa. Joten uskon näin, miten paljon tahansa joku vakuuttelisi että jäit jostain paitsi, elämässä on paljon aihetta kiittää yläkertaa.
Myös jossain kohtaa siitä että Jumalan vaatimukset ovat kevyet. Uhri voi olla hyvä teko, mutta Jeesus uhrasi jo syntien takia.
Jumalattomain ihmisten vapauden käsitys voi olla myös orjuutta, kauheaa elämänjanoa ja pakko-oireista säntäilyä.
Jos joku on oikeasti niin tyhmä että haluaa pilata elämänsä jonkun mielikuvitusolennon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivaassa on uskovat lähimmäiset uudelleen tavattavissa. Ei enää kuolemaa. Se mikä oli tarkoituskin ihmiselle.
Väärin ajateltu. Taivaassa olija ei tiedä kuka aiemmin oli eikä tunne lähimmäisiään.
Öh, mitä järkeä sitten koko touhussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla sama henkilö, joka aina aloittaa näitä uskonnonvastaisia aloituksia milloin milläkin syyllä. Trollausta vaan.
Jos Jeesus ei edes kiinnosta, miksi vaivaudut osoittamaan tietämättömyyttäsi ?
Entäs jos ei halua koko taivaaseen? Jos riittää tämä maallinen ja ainutkertainen ihmiselämä?
Saako sellaista tietämättömyyttä hihhulin mielestä vaivautua osoittamaan?
Saa se toinen osoite on ikuinen kadotus aka. Helvetti.
Näin se menee uskomuksissaan olevilla. "Jos et usko ilman todisteita laillani, niin joudut ikuiseen kidutukseen. Niin rakastava on jumalani." Uhkailu viimeisenä argumenttina.
Rationaaliselle ihmiselle vaikutus on tosin sama kuin uhkailisi Mustanaamion kostolla. Ikävä kyllä lapsiin ja lapsenmielisiin se tehoaa.
Noitako harrastaisit, ellet olisi uskomuksissasi? Onneksi en tarvitse uskontoa pysyäkseni noista erossa.