Mikä siellä taivaassa on niin mahtavaa?
Että uhrataan koko elämä siihen, että odotetaan vaan sinne taivaaseen pääsyä. Kielletään omat halut ja toiveet kun pelätään Jumalan vihaa. Koko elämä mielistellään Jumalaa ja pelätään kadotukseen joutumista. Minä en pelkää kadotusta. Uskon, että minua ei ollut ennen syntymää ja kun kuolen, katoan. Miksi minun pitäisi elää ikuisesti? Hyväksyn sen, että elämä on nyt ja tässä.
Kommentit (169)
Taivaassa on vain hyvää. Ei enää koskaan sairautta tai surua. Siellä unohtuu kaikki suru. Se on todellinen olotilamme. Nykyinen elämä näyttää sitten vain kuin unelta.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että taivaassa on minulle koko ajan kaikkea sitä, mitä rakastan:
Hyvää ruokaa, eli pastaa ja ranskalaisen keittiön herkkuja, aitoa meksikolaista, ja loputtomiin viiniä ja englantilaista kuivaa siideriä ilman humalaa ja lihomista. Taivaassa saan aina hyvää seksiä, hyvin varustelluilta miehiltä. Saan kuunnella hyvää musiikkia livenä 24/7, eli Gojiraa ja Ghostia ja Disturbedia, Metallicaa ja Bad Omensia ja väliin vähän jotain poppia.
N42
Mitä jos se onkin niiden hyvinvarustelluiden miesten helvetti?
Vierailija kirjoitti:
Taivaassa on vain hyvää. Ei enää koskaan sairautta tai surua. Siellä unohtuu kaikki suru. Se on todellinen olotilamme. Nykyinen elämä näyttää sitten vain kuin unelta.
Ymmärräthän, että tuo on vain toiveajattelua?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ruokaa, eli pastaa ja ranskalaisen keittiön herkkuja, aitoa meksikolaista, ja loputtomiin viiniä ja englantilaista kuivaa siideriä ilman humalaa ja lihomista. Taivaassa saan aina hyvää seksiä, hyvin varustelluilta miehiltä. Saan kuunnella hyvää musiikkia livenä 24/7, eli Gojiraa ja Ghostia ja Disturbedia, Metallicaa ja Bad Omensia ja väliin vähän jotain poppia.
N42
Jos joutuisit kuuntelemaan Taylor Swiftiä, olisitko taivaassa, helvetissä vai kiirastulessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Mitä jos se onkin niiden hyvinvarustelluiden miesten helvetti?
Ei ole minun ongelmani, miksi olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja, jos sellainen on, on tehnyt paljon virheitä kun minut on tehnyt. Lukuisia sairauksia. Olisi ääliömäistä kierrättää tällaista maanantaikappaletta jota kaikki halveksii ja inhoaa. Ainoa toivo on että kuoleman jälkeen ei ole yhtään mitään vaan tämä helvtti päättyy siihen kun henki lähtee.
Tiedät siis asiat paremmin kuin mm. universuminen ja elämän luonut entiteetti?
Missä kohtaa sanon tietäväni mitään muuta kuin että olen monisairas?
Ei jaksa tänään pelata shakkia pulujen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tosi uuvuttava ajatus, että elämä olisi ikuista.
Sitähän ei sinulta kysytä. Joko vietät iäisyytesi Taivaan riemuissa, tai sitten Helvetin kärsimyksessä. Valinta on sinun.
Miksi rakastava jumala loi helvetin?
Siksi koska Jumala on myös oikeudenmukaisuus. Rikkomuksesta on seurattava rangaistus.
Jumalalla taitaa sitten olla silmät vähän ristissä...tullut ehkä nautittua liikaa ilojuomia.
Jeesus Kristus täydellinen lunastus, onni ja rakkaus.
Noin alkuun.
"Se mitä Raamatussa lukee."
Missä niistä? Jokaisella uskonnolla kun on omat tekstinsä. Eikä se katolisten versio ole yksi yhteen luterilaisen kanssa. Kuka muuten on vastuussa käännösvirheistä?
"Piti lukea tee h##rin - lukikin älä tee h##rin", koska joku mokasi käännöksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat ei muutu todeksi uskomalla. Jos uskoo että henki ja sielu katoaa ja lakkaa olemasta kun ruumis kuolee, ei tarkoita että niin välttämättä sitten tapahtuu.
Se on valinta mitä uskoo. Mutta se ei ole valinta, mikä on totuus.Ja sama myös toisinpäin. Ei ole mitään takeita ikuisesta elämästä ja autuudesta kuoleman jälkeen. On vain teidän usko siihen. Saattaa olla se Jumalan palvominen ja synnin pelkääminen ihan turhaa.
Yhä se ei ole mielipide kysymys.
Montako miljardia ihmisiä nyt kuollutkaan 108 ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla sama henkilö, joka aina aloittaa näitä uskonnonvastaisia aloituksia milloin milläkin syyllä. Trollausta vaan.
Jos Jeesus ei edes kiinnosta, miksi vaivaudut osoittamaan tietämättömyyttäsi ?
Entäs jos ei halua koko taivaaseen? Jos riittää tämä maallinen ja ainutkertainen ihmiselämä?
Saako sellaista tietämättömyyttä hihhulin mielestä vaivautua osoittamaan?
Saa se toinen osoite on ikuinen kadotus aka. Helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Jos joutuisit kuuntelemaan Taylor Swiftiä, olisitko taivaassa, helvetissä vai kiirastulessa?
Sillä menolla vakaumuksella mitä neiti Swift edustaa ei tällä hetkellä olla menossa ikuisuutta viettämään paratiisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla sama henkilö, joka aina aloittaa näitä uskonnonvastaisia aloituksia milloin milläkin syyllä. Trollausta vaan.
Entäs jos ei halua koko taivaaseen? Jos riittää tämä maallinen ja ainutkertainen ihmiselämä?
Sis niille miljardeille jo kuolleita?
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen taivas tai helvetti on klassista mustavalkoista ajattelua, mistä pitäisi jo nykyaikana osata päästä eroon. Mietippä vaikka casea: pääset taivaaseen ja joku sinulle rakas joutuu helvettiin. Onko taivas nyt sinulle taivas? Kuinka pitkään aiot kestää siellä ns. taivaassa kaipausta rakkaaseesi, kunnes se alkaakin tuntua helvetiltä.
En tiedä mutta Jeesus Kristus on minulle rakkain kaikista. Menen hänen tykö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sis niille miljardeille jo kuolleita?
Heille jotka
A eivät eläneet täysin Jumlan lakia noudatten synnittömänä
B eivät ota eläessään vastaan Kristuksen tarjoamaa sovitustyötä ja armoa.
Toki, mielikuvitusolennot kun eivät tiedä mitään.