Uuden kumppanin tahdittomuus puheissa. Mitä mieltä?
Uusi kumppani ollut kuvioissa muutaman kk:n. Tavallaan mies osaa käyttäytyä, avaa ovet jne. peruskohteliaisuudet.
Mutta muutamaan kertaan olen nyt joutunut tilanteeseen, jossa kumppanin tahdittomat kommentit hävettävät. Esim. tapasimme nyt toiseen kertaan ikinä yhtä ystävääni ja ystäväni kysyessä, mitä kuuluu ja mitä olemme puuhastelleet mies näytti käsimerkein s***siä ja vislaili päälle samaan tahtiin, jotta asia tuli varmasti selväksi.
Olemme kuitenkin jo ihan aikuisia ihmisiä ja etenkin itse haluan asiallista kohtelua, vaikka ns.huumorintajuinen olenkin samoin kuin ystävänikin on. Minusta tuo oli alentavaa ja sellaista äijä-käytöstä, mikä ei ole minun makuun. Vaikka mies ns. luki, että kyseisen ystäväni seurassa tuollaista voi heittää niin olen siltikin pettynyt ja puolesta häpeän, että teki noin. Toki sanoin asiasta heti. Ollaan kuitenkin tuore pari ja nyt pitäisi pistää ns.parastaan.
Näkemystä olisi kiva kuulla.
Tätä minä pahoin pelkäänkin! Kun minusta seulan pitäis pelata automaattisesti, että mitä voit missäkin sanoa ylipäänsä. Että voiko tämmönen edes lipsahtaa mitenkään vahingossa tajuamatta, jos on yhtään käytöstapoja ja tilannetajua? Tuskin ite päästäisin suustani koskaan mitään tuollaista.