Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden kumppanin tahdittomuus puheissa. Mitä mieltä?

Vierailija
01.10.2023 |

Uusi kumppani ollut kuvioissa muutaman kk:n. Tavallaan mies osaa käyttäytyä, avaa ovet jne. peruskohteliaisuudet.
Mutta muutamaan kertaan olen nyt joutunut tilanteeseen, jossa kumppanin tahdittomat kommentit hävettävät. Esim. tapasimme nyt toiseen kertaan ikinä yhtä ystävääni ja ystäväni kysyessä, mitä kuuluu ja mitä olemme puuhastelleet mies näytti käsimerkein s***siä ja vislaili päälle samaan tahtiin, jotta asia tuli varmasti selväksi.

Olemme kuitenkin jo ihan aikuisia ihmisiä ja etenkin itse haluan asiallista kohtelua, vaikka ns.huumorintajuinen olenkin samoin kuin ystävänikin on. Minusta tuo oli alentavaa ja sellaista äijä-käytöstä, mikä ei ole minun makuun. Vaikka mies ns. luki, että kyseisen ystäväni seurassa tuollaista voi heittää niin olen siltikin pettynyt ja puolesta häpeän, että teki noin. Toki sanoin asiasta heti. Ollaan kuitenkin tuore pari ja nyt pitäisi pistää ns.parastaan.

Näkemystä olisi kiva kuulla.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onkeensa ottaa ja tilannetaju pelaa tulevaisuudessa paremmin, niin yksi kommentti sinne tänne. Sitten taas jos jatkuvasti joutuu kumppania häpeämään, niin ette ole sosiaalisesti samalla tasolla ja kannattaa pistää kiertoon ennen kuin itsellä menee liikaa hermot. Toista kun ei voi muuttaa. 

Vierailija
2/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

No jos onkin totta niin yäääks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Aikuista ihmistä ei pysty kasvattamaan.

Vierailija
4/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin kuvitella mun ex-tapailumieheltä tällaista. Sama tyyppi jakaa instastooreihin seksi- ja penisjuttuja.

Onnea vaan jos olet kyseisen helmen napannut.

Vierailija
5/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐷🐽🐖-jättöaika. 2 possua löytäneet toisensa. 😆

Vierailija
6/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jopa näin typerässä provossa voi sanan seksiä kirjoittaa auki.

Vierailija
7/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jopa näin typerässä provossa voi sanan seksiä kirjoittaa auki.

Ei ikävä kyllä ole provo ja ymmärsit siis sanan kuitenkin piilotettunakin.

Vierailija
8/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos onkeensa ottaa ja tilannetaju pelaa tulevaisuudessa paremmin, niin yksi kommentti sinne tänne. Sitten taas jos jatkuvasti joutuu kumppania häpeämään, niin ette ole sosiaalisesti samalla tasolla ja kannattaa pistää kiertoon ennen kuin itsellä menee liikaa hermot. Toista kun ei voi muuttaa. 

Inhottava tunne silti jo valmiiksi siitä, että kun jatkossa tulee tuttuja vastaan, että miten käyttäytyy. Toimiiko rajoitin itsellä yhtään.

Vierailija
9/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

helena koivu ja pieru

Vierailija
10/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ihan hullu.

Vierailija
11/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
12/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä miksikään muutu. Ota tai jätä.

Vierailija
13/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tällainen teille totaalinen turn off suoraan?

Vierailija
14/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämmöset miehet muuten ihanan jänniä kun niiden kanssa panette?

No tämän kohdalla en ajatellut mistään jännä-miehestä olevan kyse.

Vierailija
15/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta se on päästellyt? Eipä siinä, voithan vähän aikaa katsoa, mutta luulen että alkaa kohta laukoa vielä pahemmin.

Vierailija
16/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ja junttimaista.

Vierailija
17/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää mies jännä ja aiheutti pimppiin välitöntä vipellystä kun tapasitte. Tai sitten kyse on päinvastaisesta junttivajakista (et saa parempaa) ja tää yrittää esittää jotain viriiä ja panomiestä ja puheet sen mukaisia.

Tutustuessa ei vaikuttanut kummaltakaan. Nyt ehkä sitten tuolta jälkimmäiseltä. Ja olen ihan kouluttautunut ja fiksu ihminen.

Vierailija
18/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten edes koulutetuilla miehillä ei ole käytöstapoja. Suusta tulee ihan mitä sattuu. En todella alkaisi seurustella tuollaisen törpön kanssa. Onko kenties insinööri? Omien havaintojeni mukaan inssit ovat pahimpia...

Vierailija
19/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat etsimistä. Naisten pitäisi tehdä itselleen selvät pelisäännöt ennen deittimaailmaan astumista. Ei henkistä väkivaltaa,ei huonon hygienian sietämistä,ei kovakouraisuutta.

Vierailija
20/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkat etsimistä. Naisten pitäisi tehdä itselleen selvät pelisäännöt ennen deittimaailmaan astumista. Ei henkistä väkivaltaa,ei huonon hygienian sietämistä,ei kovakouraisuutta.

No nuo on oikeastaan täysin itsestäänselvyyksiä ja turn offeja. Tällaista ei voi oikein mistään ennustaa, jos mies nyt ei jo heti alkuun käyttäydy huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi