Onko sellainen ns seinä sängyn takana-vaatehuone/pukeutumistila kätevä?
Tämän tyyppinen tila https://img.ilcdn.fi/iVZ8N2Gr9y8i8Qh1pW6FabWpCTY=/full-fit-in/920x0/img…
Plussat? Miinukset? Onko siinä jotain etuja kuin jos olisi ihan oma vaatehuoneensa josta käynti vain yhdeltä puolelta ja jossa on ovi?
Kommentit (9)
Meillä oli tuollainen edellisessä talossa ja se oli ihana!
N 24m2 makkarista 1/3 oli jaettu seinänpätkällä. Molemmin puolin sänkyä pääsi pukeutumistilaan. Siellä oli 4m liukuovikaapistoa ja seinää vasten sitten silitypaikka aina valmiina näkymättömissä. En tykkää silittää isoja määriä valmiiksi kaappiin vaan vain sen minkä tarvitsen. Tilassa oli myös tuoli, iso peili ja ikkuna.
Paljon käytännöllisempi kuin umpinainen vaatehuone
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli tuollainen edellisessä talossa ja se oli ihana!
N 24m2 makkarista 1/3 oli jaettu seinänpätkällä. Molemmin puolin sänkyä pääsi pukeutumistilaan. Siellä oli 4m liukuovikaapistoa ja seinää vasten sitten silitypaikka aina valmiina näkymättömissä. En tykkää silittää isoja määriä valmiiksi kaappiin vaan vain sen minkä tarvitsen. Tilassa oli myös tuoli, iso peili ja ikkuna.
Paljon käytännöllisempi kuin umpinainen vaatehuone
Ok, kiitos mielipiteestä. Osaatko kertoa miksi koit sen käytännöllisemmäksi kuin umpinaisen vaatehuoneen? Ap
Mun unelma. Mutta vaatii ison makuuhuoneen ja harvalla Suomessa on niin isoja makkareita. Tuollainen vaatehuone pitää olla aina järjestyksessä että on tyylikäs. Sellainen tavis vaatehuone ovella on usein myös romuvarasto josta on tyylikkyys kaukana...
Vierailija kirjoitti:
Mun unelma. Mutta vaatii ison makuuhuoneen ja harvalla Suomessa on niin isoja makkareita. Tuollainen vaatehuone pitää olla aina järjestyksessä että on tyylikäs. Sellainen tavis vaatehuone ovella on usein myös romuvarasto josta on tyylikkyys kaukana...
Meillä on iso päämakuuhuone 30 neliötä kahdella ikkunalla. Ei ole kuitenkaan tuollaista vaatehuonetta. Periaatteessa sen voisi tähän vielä tehdä mutta en ole halunnut.
Hyvä juttu, mikäli joku kokee asian myönteisenä. Itse haluaisin, että maakuuhuone olisi mahdollisimman hyvin vaatepölystä vapaa. Mun haave on, että löytäisin asunnon, missä olisi mahdollisimman iso makuuhuone, muttei yhtään vaatekaappia. Mutta rahat ei taida riittää, kaikkeen mitä haaveilee. Tietysti vaatekaapit voisi poistaa, (purkaa) makuuhuoneesta, mutta sitten pitäisi niille löytyä soveltuvampi paikka. Harmi sinänsä, kun mikään omakotitalon rakennuspuuha ei oikein saa mua innostumaan.
Kyllä sun asiakkaat vois tykätä ja jos on vielä suihkumahdollisuus ja puhdas pyyhe niin aina parempi.
Kai tuon kanssakin vois elää.
Meillä on vaatehuoneena yksi 13,5 neliön huone joka oli meillä tavallaan ylimääräinen huoneena ja muuhun käyttöön vähän turhan pieni.
Sai vaatteille omat rekit yhdelle seinustalle ja kivat hyllyt ,laatikostot ja kaapit sekä kengille omat telineet.
^