Isä vanhempainvapaalla ja olen pettynyt
Isä jäi vanhempainvapaalla ja kovasti oli suunnitelmia mitä touhuaa vauvan kanssa ja kuinka tulee kiva ajanjakso. No totuus vaikuttaa olevan se että käynyt 2-3krt vaunuttelemassa vähän ja sisällä ollessa tv päällä ja siinä vauvan viihdytys, itse makaa sohvalla luuria tuijotellen. En oikein tiedä miten on ajatellut että tuo riittää. Sanoin siitä sitten ja tietysti suuttui.
Mies aikoinaan vielä halusi ehdottomasti tämän vauvan. Vähän sekin ahdistaa että näinkö meidän vauvan päivät nyt menee kun itse olen töissä.
Ap
Kommentit (66)
Ne on surullisia lapsia.
Muistan aina, kun yksi istui surullisen näköisenä rattaissaan noin 3-4- vuotias poika.
Isä oli kavereita moikkaamaassa Kisahallilla. Siinä äijät ihmetteli maailmaa ja se pieni lapsi vaan istui apaattisena.
Pikkusen ilahtui, kun ohimennen moikkasin sitä pientä.
Vierailija kirjoitti:
Koita pitää kuitenkin hyvässä hengessä yllä keskustelu auki mitä ovat tehneet päivällä ja myös siitä, mitä vauvan kanssa pitäisi tehdä. Että miehelle olisi selkeää mitä häneltä odotetaan. Joku päivärytmin laatiminen voisi olla hyvä idea. Meillä oli jääkaapin ovessa ja taisi olla jostain tulostettu tai neuvolan kautta saatu.
Että vauvamiestä pitäisi ryhtyä kasvattamaan?
Jos ne on kuten meidän lapset, niin sun lapsi leikkii täysin onnellisena pallollaan tai muilla leluilla kun isä katsoo ohjelmaa, mutta kun äiti katsoo ohjelmaa, niin lapsi tarvitsee äitiään suorastaan äärimmäisessä hädässä. Sillä että isä on ihan yhtä saatavilla ja kommunikoiva kuin äitikin, ei ole merkitystä.
Miksi hankitte lapsia? Oletteko kuulleet ehkäisystä? Internetistä on tietoa saatavilla miten parisuhteet kriisiytyt lapsiperhearjen myötä. Kannattaa hyödyntää internetiä niin ei tule ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hankitte lapsia? Oletteko kuulleet ehkäisystä? Internetistä on tietoa saatavilla miten parisuhteet kriisiytyt lapsiperhearjen myötä. Kannattaa hyödyntää internetiä niin ei tule ongelmia.
Eikös se liiallinen netin selaus just ollut se ongelma tässä...? Eikä kenelläkään ole kristallipalloa nähdä tulevaisuuteen, miten kumppani, tai ihan itsekin, tulee reagoimaan uudenlaiseen muuttuneeseen elämään. Saahan sitä etukäteen puhua ja suunnitella ja sopia ja vannoa vaikka mitä, mutta sitten vasta käytännössä sen todellisuuden näkee. Kun sanotaan, että ensimmäinen lapsi on harjoituskappale, niin ei se kaukana totuudesta ole.
Äh. Sulle sattui huono kortti ja dä yleistät:
meni luottamus miehiin.
huh huh.
Ei se maailman ainoa mies ole.
Katse ja kuuntele ihan huviksesi, millaisia miehiä ja heidän juttujaan on.