Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamupahoinvointi iltapäivällä?

Vierailija
01.09.2008 |

Onko kellään muulla ollut aamupahoinvointi iltapäivällä?

Pelkään, että jotain voi olla vialla, koska aamut menee mulla ihan mukavasti. Ei okseta, ei kuvota. Mutta nyt näin iltapäivällä on niin paha olo ja maha "muljahtelee". Voiko tämä olla on okei? Apuja. Olen aika tyhmä varmaan, mutta tämä on mun eka raskaus. En tiiä vielä näitä, enkä kehtaa ihan ekaksi soittaa neuvolaankaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina, jos yli 2 tuntia edellisestä ruokailusta.

Vierailija
2/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan normaalisti sujui raskaus :)

pahoinvointi loppui muistaakseni n. rv 18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pahoinvointia oli n viikosta 9 eteenpäin aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. Että näin.

Sun tilanne on aivan normaali.

Vierailija
4/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä ihan hyvä olo jos muisti syödä, mutta illalla oli ihan sama mitä teki, olo oli huono.

Vierailija
5/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin aloin voida huonosti aina kun syömisestä oli yli tunti. Jouduin heräilemään keskellä yötäkin syömään, kun voin liian pahoin nukkuakseni.

Vierailija
6/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä "aamupahoinvointia" 24/7. Tiedän myös erään toisen joka kärsii juuri iltapäivällä pahoinvoinnista.

Vierailija
7/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos ruokailujen väli tuli liian pitkäksi.

Yleensä myös heti kohta ruokailun jälkeen oli toooosi paha olo.

Vierailija
8/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi olla milloin vaan! Luonnollisesti se ei ole siis aamupahoinvointia vaan raskauspahoinvointia. Joka siis voi esiintyä milloin vaan. Ei hätää.

Vierailija
9/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aamupahoinvointi oli 24h ja alkuraskauden pahoinvointia kesti 9kk. En toivo sulle samaa.

Vierailija
10/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkie neljän kohdalla.

Vierailija
11/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kokee raskauden oireet yksilöllisesti, ei voi sanoa että raskauteen kuuluu aina ja kaikilla juuri AAMUpahoinvointi. Mulla aamut olivat ihan ok, paha olo hiipi siinä aamukymmenen aikaan, ja jatkui siihen asti kun sain illalla unen päästä kiinni.

Vierailija
12/13 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät menivät hyvin, mutta iltaisin tuossa kuuden seitsemän aikaan alkoi kuvotus.

Vierailija
13/13 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupahoinvointi ei ole pelkkää legendaa! Oksentelin ekan lapsen kanssa aamuisin. Työmatkallakin (15min) oli pakko pysäyttää auto bussipysäkille ja käydä yrjöllä. Mutta nyt oon ruvennut voimaan pahoin iltapäivisin, ja epäilen olenko raskaana, kun etova olotila on oudon tuttu, vain väärään vuorokauden aikaan...