Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sniif, 3-vuotiaamme lähti ensimmäistä kertaa yksin vanhempieni luokse yökylään.

Vierailija
27.12.2006 |

Toinen niin reippaana ja itse piti itkua pidätellä niin kauan että auto meni näkyvistä, nyyh. Huoh, kyllä on vaikea päästää otetta omasta lapsesta, enpä ajatellut että näin hankalaa. Lapsi on itse ehdotellut, että haluaisi mummon luo yökylään. Nyt sitten toteutettiin, kun ovat lomalla. Saas nähdä miten sujuu.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt vaan itse unohtaa ikäväsi ja nauttia vapaaillasta! :)

Vierailija
2/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2v ei ole vielä ollut yökylässä. Pahalta tuntuu jo ajatuskin..

Ei oo napanuora katkennut, ei..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ei ole pahemmin ollut hoidossa kun ei ole ollut tarvetta. Pitäisi joskus vain raaskia viedä mummolle hoitoon eikä miettiä omaa ikäväänsä lasta kohtaan. mutta, aika näyttää.... ;)

Vierailija
4/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3-vuotias ei ole vielä ollut yökylässä ja tuskin meneekään vähään aikaan. Ei ole ollut tarvetta eikä tyttö ole asiaa edes kysynyt, ei taida ymmärtää edes mitä tarkoittaa.

Koita keksiä jotain mukavaa omaa tekemistä :)

Vierailija
5/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin sillä lapsella sujuu kuin sulla:)

Mun omat 4&7v on kans mummolassa yökylässä, ovat kyllä olleet monta kertaa, mutta kyllä se silti aina vähän sydämestä ottaa sanoa heippa. No, huomenna illalla nähdään taas:)

Vierailija
6/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia olette ihmisinä muuten; -ylitunnollisia, onko harrastuksia, käyttekö " viihteellä" ?

Vierailija
7/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta halusta, eikä pakon edessä. Tsemppiä, nauti nyt vapaastasi :)

Vierailija
8/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itse valmis.

Vierailija
9/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole paikkaa mihin laittaa lapsia kyläilemään tai hoitoon, onko käynyt pienessä mielessä että jollakin perheellä voi asiat todellakin olla näin? Vanhemmilleniko heidät vien, alkoholisteille?

Ei ole ollut tarvetta viedäkään, jos minä haluan viihteelle ystävieni kanssa niin menen, mieheni ei viihdy baareissa joten hänelle passaa hyvin jäädä lapsien kanssa kotiin. Mieheni saa mennä ystäviensä kanssa elokuviin tai syömään tai mihin vain, kyllä minä olen lapsieni kanssa sillä aikaa.

Yhteistä aikaakin on vaikka kuinka paljon, lapset menevät nukkumaan klo 20 ja valvomme puolille öin, siinähän on monta tuntia! Teemme ruokaa yhdessä, katselemme elokuvia tai juttelemme, näistä asioista nautimme.

Joten emme itsekkäistä syistä ole " kieltäneet" lapsiltamme yökyläilyä, meillä ei ole ollut tarvetta siihen ja tuskin tuleekaan.

t:7

Vierailija
10/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerran mahdollisuus viedä lapsi hyvään hoitoon, niin miksi ei. Minä nautin itse täysin siemauksin omasta vapaudestani, kun lapset ovat hoidossa. Iloisesti huiskutellaan heippa ja sitten mennään. Kaikille ihan terveellistä. Isovanhemmat saavat nauttia lapsenlapsestaan, lapsi isovanhemmistaan, vanhemmat vapaudestaan.

Vierailija
11/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan niitä äitejä, joilla olisi siihen hyvä mahdollisuus (lapsi haluaisi mennä ja isovanhemmat ottaisivat), mutta kun äiti ei halua antaa, koska luulee olevansa korvaamaton lapsensa nukuttaja.

Vierailija:

Meillä ei ole paikkaa mihin laittaa lapsia kyläilemään tai hoitoon, onko käynyt pienessä mielessä että jollakin perheellä voi asiat todellakin olla näin? Vanhemmilleniko heidät vien, alkoholisteille?

Ei ole ollut tarvetta viedäkään, jos minä haluan viihteelle ystävieni kanssa niin menen, mieheni ei viihdy baareissa joten hänelle passaa hyvin jäädä lapsien kanssa kotiin. Mieheni saa mennä ystäviensä kanssa elokuviin tai syömään tai mihin vain, kyllä minä olen lapsieni kanssa sillä aikaa.

Yhteistä aikaakin on vaikka kuinka paljon, lapset menevät nukkumaan klo 20 ja valvomme puolille öin, siinähän on monta tuntia! Teemme ruokaa yhdessä, katselemme elokuvia tai juttelemme, näistä asioista nautimme.

Joten emme itsekkäistä syistä ole " kieltäneet" lapsiltamme yökyläilyä, meillä ei ole ollut tarvetta siihen ja tuskin tuleekaan.

T.11

Vierailija
12/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut baarielämää kohtaan, nuoruudessa siellä käytiin ihan tarpeeksi. Käyn kyllä shoppailureissuilla päivämutkia silloin tällöin tai muuten vain asioilla, joskus kylässäkin yksin. Lapset ovat silloin isän hoivissa, tai mummojen hoivissa, tai muiden sukulaisten hoivissa muutaman tunnin.

Eli on lapset olleet ilman meitä kylässä, vaan nyt on eka kerta YÖKYLÄSSÄ...

Ja mitä tuo ylitunnollisuus tarkoittaa??

Vierailija:

minkälaisia olette ihmisinä muuten; -ylitunnollisia, onko harrastuksia, käyttekö " viihteellä" ?

Vierailija
13/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
14/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ittymistä on se, että lapsi osaa turvata myös muihin aikuisiin kuin isään ja äitiin.

Olen ikuisesti kiitollinen vanhemmilleni, että meidän suvussa on toimittu siten, että lapset ovat olleet tärkeitä kaikille aikuisille, ja melapset ollaan vietetty paljon aikaa setien, tätien ja isovanhempienkin kanssa.

Vierailija
15/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja mitä tuo ylitunnollisuus tarkoittaa??

Vierailija
16/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhotu hyvä ihminen.

Vierailija
17/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli 1,5-v. yön (nukkumaan menosta aamuun) ystävällä, kun olin sairaalassa. Ja toisen yön nyt 4-vuotiaana samalla ystävällä kun nukuin hotellissa (illasta aamuun). Päiväksi en raski antaa lasta edes isän kanssa mummolaan! Ei tee mieli.

Vierailija
18/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Päiväksi en raski antaa lasta edes isän kanssa mummolaan! Ei tee mieli.

Vierailija
19/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä ollut, ikää 2,5 vuotta eikä itse halua mennä. Monesti on kysytty haluaako jäädä esim. mummille yökylään mutta ei tahdo. Väkisinkö ja itkun kanssako se lapsi pitäisi sinne mummilaan/mummulaan jättää/viedä että ei olisi itsekäs?

Ja kerrottakoon vielä että en oleta olevani mikään ylivertainen nukuttaja mihin kukaan muu ei pysty, hyvin tuo on onnistunut mieheltäni jos olen ollut pois tai mummeilta jos ollaan molemmat oltu esim. iltaa viettämässä. Se nukutus vaan on tapahtunut meillä kotona.

Yhdessä ei käydä baareissa ja eteen ei ole tullut vielä yhtään reissua minne pitäisi lähteä ilman lasta joten miksi ihmeessä lapsi pitäisi kiikuttaa yökylään jos HÄN EI HALUA?

Vierailija
20/42 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Minun lastani kun ei kukaan muu osaa hoitaa -ainakaan yöllä!

Tämänkaltaista ylitunnollisuutta nimittäisin myös läheisriippuvaiseksi, kun ei kestä sitä, että jos lapsella olisikin hauskaa yökylässä.

Ja ettei joku taas erehdy liioittelmaan, niin en minäkään lasta jatkuvasti ole yökylään laittamassa, vaan pari kertaa vuodessa, silloin kun se kaikille sopii! Ja arvatkaapa mitä, en välttämättä lähde edes baareihin silloin!

Vierailija:

Tarkoittanee, ottaen huomioon, että ollaan av:lla, sitä, että hoidat itse lapsesi etkä sysää häntä mummojen helmaan heti kun mahdollista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi