Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta laulaja Robin komea/hyvännäköinen?

Vierailija
30.09.2023 |

Minun tyyppiä ei ole.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söppänä ja kiva luonne, vaikuttaa unelmavävypojalta :D

Vierailija
22/55 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena oli oikein söpö. Aikuistuessa kaikki söpöys katosi ja komeuden sijasta tilalle tuli jotenkin kolho ulkonäkö. Näki heti ettei menestyminen ulkomailla ole mitenkään mahdollista sillä ulkonäöllä, kun muualta tulee runsain mitoin paremman näköisiä aikuisia miehiä, jotka osaavat laulaa ja tanssia.

Tällainen siloposki pyörii mun telkkarissa tällä hetkellä nelosella perjantaisin. Miten tuosta saa kolhon näköisen?

https://www.instagram.com/p/CxgiQqjLCtV/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella komea. Valitettavasti nuorena komeilla miehullä on taipumus vanhentua ei-niin-komeiksi. Katsokaa toista kiiltokuvaa, Christian Ronaldoa, kuinka karun näköinen nykyään on. Eikä Brad Pitt enää miellytä silmää hänkään.

Robinin olisi palstan mukaan pitänyt rupsahtaa ja kaljuuntua jo alle kakskymppisenä kun oli teininä niin nätti. Eipä ole vielä tapahtunut.

Vierailija
24/55 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 6v Turussa enkä kertaakaan nähnyt Robinia. Vaikka tein asiakaspalvelutyötä isossa suositussa kaupassa. Ainoat julkkikset mitä näin oli Joel Hallikainen, Tauski ja Robert Redford 😄 kerran Lola ja Saija Palin

Vierailija
25/55 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin 6v Turussa enkä kertaakaan nähnyt Robinia. Vaikka tein asiakaspalvelutyötä isossa suositussa kaupassa. Ainoat julkkikset mitä näin oli Joel Hallikainen, Tauski ja Robert Redford 😄 kerran Lola ja Saija Palin

Itse menisin varmaan lukkoon jos olisin asiakaspalvelutyössä ja pitäisi Robin kohdata.

Vierailija
26/55 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin Robinia aikanaan usein kun se kävi soittotunneilla samassa paikassa kuin mun lapset. Kaupungilla en ole nähnyt koskaan.

Etkö muuten nähnyt Turussa Mike Monroeta tai Janne Porkkaa? Niitä näkee ainakin kesäisin terasseilla.

Vierailija
27/55 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkupoika eli ei

N39

Pokamaisuus on yleensä vain plussaa, mutta toisin kuin täällä väitetään, Robin ei ole nätti tai söpö vaan ennemminkin lipevän näköinen.

N40+

Vierailija
28/55 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupoika eli ei

N39

Pokamaisuus on yleensä vain plussaa, mutta toisin kuin täällä väitetään, Robin ei ole nätti tai söpö vaan ennemminkin lipevän näköinen.

N40+

Miten? :D

Vierailija
29/55 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On komea. Nyt kun hiuksetkin on taas vähän lyhyemmät. Korostaa jotenkin paremmin hänen kasvonpiirteitään.

Pitkätkin hiukset sopisi, jos osaisi itse laittaa niitä paremmin.

Vierailija
30/55 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se, jopa hyvin stereotyyppisen komea/kaunis mies oikein tällättynä. Mutta Robinista aistii hyvin äkkiä ettei ole ylpistynyt yhtään ulkonäöstään huolimatta, mikä taas lisää minun mielestäni viehätysvoimaa vielä enemmän.

Vierailija
31/55 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä komea.

Vierailija
32/55 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala otsa tekee siitä jotenkin oudon näköisen. Kulmakarvat kun tuosta iän myötä tuuhenee niin yhtyvät hiusrajaan.

Vierailija
33/55 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti komea vanhempana, nyt vielä nätti babyface.

Vierailija
34/55 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti komea vanhempana, nyt vielä nätti babyface.

Taitaa olla aika paljon kiinni siitä keneltä kysytään, että onko riittävän varttunut olemaan komea :D

Vierailija
35/55 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vanhan ajan tyyliin otetut kuvat Robinista, etenkin tuo jälkimmäinen <3

https://www.instagram.com/p/CyGGroMNKUw/

Vierailija
36/55 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän verran Robinia tullaan pokailemaan? Vai vältteleekö sellaisia tilanteita/paikkoja. En minäkään kyllä uskaltaisi mennä ehdottelemaan, vaikka vähän nuorempi olisin.

Vierailija
37/55 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin on vasta 25 vee ja sen ulkonäköä on ruodittu täällä jo varmaan vuosikymmen 😬

Vierailija
38/55 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta kymmenen vuoden päästä voi olla.

Vierailija
39/55 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin on vasta 25 vee ja sen ulkonäköä on ruodittu täällä jo varmaan vuosikymmen 😬

Totta, aika pelottavaa oikeastaan.

Vierailija
40/55 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söppänä ja kiva luonne, vaikuttaa unelmavävypojalta :D

Olisipa kiva tietää onko tämä myös Robinin oikean anopin näkemys :)