Onko sinusta laulaja Robin komea/hyvännäköinen?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana oli todella komea
"Nuorempana" ? hohhoi
Myynyt itseään liikaa, niin ei ole hyvä. En ole oikein ikinä päässyt selville, mikä hänessä muita kiehtoo. Itseä ei ole ikinä kiehtonut oikein mikään hänessä, sry 😢
Vierailija kirjoitti:
Myynyt itseään liikaa, niin ei ole hyvä. En ole oikein ikinä päässyt selville, mikä hänessä muita kiehtoo. Itseä ei ole ikinä kiehtonut oikein mikään hänessä, sry 😢
Huolestuttavaa olisikin jos kaikkiin vetoaisi. Joskus jopa liika samankaltaisuus itseen on epäviehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Asuin 6v Turussa enkä kertaakaan nähnyt Robinia. Vaikka tein asiakaspalvelutyötä isossa suositussa kaupassa. Ainoat julkkikset mitä näin oli Joel Hallikainen, Tauski ja Robert Redford 😄 kerran Lola ja Saija Palin
Minä näin Robinin kerran, kun vein lukiolaistani koululle, jota Robin kävi. Ajoin autolla koulun pihalle(jonne ei saa pysäköidä) ja robin tuli puhalle pitkiä portaita pitkin, oli hengästynyt ja hymyili meille (varmaan ajatteli mun olevan ope tms, kun sinne pihalle ei kovin usein ajeta)
Toisen kerran tapasin hänet hesburgerilla. Mieheni sanoi, että katso, eripariset kumisaappaat. Ja niitä sitä paitsi pitää Robinin näköinen tyyppi. Vilkaisin ja Robinhan se oli. Hän oli hakemassa useamman annoksen eli kavereille myös. Robin saa olla Turussa aivan rauhassa. Tuokin oli linja-autoaseman Hesburger jossa on myös autokaista. Silti tuli sinne sisälle eikä kukaan häntä häirinnyt tai tuijotellut. (Minä ehkä vähän kyllä takaa päin.)
On komea ja lapsuuden perhe tosi tervepäinen ja se näkyy hänessä. Korona tuli juuri pahaan aikaan ajatellen kansainvälistä uraa!
Vierailija kirjoitti:
Robin on tosi hyvännäköinen. Tuntuu vaan, että on alkanut himmailemaan seksuaalisuuden korostamisessa nyt vartuessaan. Nuorempana jopa musiikissaan ja musavideoissa oli enempi "seksiä". Ei myöskään juuri enää paljastele somessaan. Mutta ehkä se on osa hänen kasvua, eikä koe tarvetta sellaiselle enää.
Itse asiassa kun someaan selaa kolme vuotta taakse päin niin yritti yhden biisinjulkistuksen yhteydessä seksikkäämpää lookkia, tiukkaa mustaa kimaltelevaa pöksyä ja paljasta rintaa.
https://www.instagram.com/p/CGM0StUn_pY/
Muutoin on aika vähän yrittänyt poseerata seksikkäästi viime vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Robin voisi itse asiassa myydä paljon enemmänkin. Miettikääpä jos hän aloittaisi Onlyfans tilin.
Hämmästyn aina kun ihmiset pitävät Robinia komeana. Itse ajattelen joka kerta että epämiellyttävän näköinen kun näen kuvassa tai tv:ssä. Mutta vika on sitten varmaan minussa, kun konsensus tuntuu olevan ihan päinvastainen.
Ihanaa myös on ollut huomata Vain Elämäässä, että on edelleen niin iloisen ja hyvinvoivan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin voisi itse asiassa myydä paljon enemmänkin. Miettikääpä jos hän aloittaisi Onlyfans tilin.
Miettisin että nyt on kyllä rahat oikeasti loppu, mutta utelias olisin..
Vierailija kirjoitti:
Robin on komea ja epäsuomalaisen näköinen, ehkä juuri siksi onkin. 😁
Tämähän se on, ja siksi kannattaisikin Robinin keskittyä suomalaisten rahastamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Robin on tosi hyvännäköinen. Tuntuu vaan, että on alkanut himmailemaan seksuaalisuuden korostamisessa nyt vartuessaan. Nuorempana jopa musiikissaan ja musavideoissa oli enempi "seksiä". Ei myöskään juuri enää paljastele somessaan. Mutta ehkä se on osa hänen kasvua, eikä koe tarvetta sellaiselle enää.
Miten eskimot suutelee oli kyllä videon kanssa jotenkin vähän härski juuri ja juuri 17 täyttäneelle.
Heittämällä yksi parhaimman näköisistä suomalaisista julkkiksista. Vielä on hieman liian nuoren näköinen ja vanhetessaan varmasti vain paranee.
Hänen viehätystä lisää se että vaikuttaa tasapainoiselta, ystävälliseltä ja positiiviselta.