Antaisitteko miehen saunoa nais puolisen työ kaverin kanssa tyhy päivässä
Kommentit (51)
Eiköhän siellä muutkin lauteilla heidän kahden lisäksi. Joten mikä riski siinä olisi?
Opettele yhdyssanat ennen kuin teet aloituksia tänne.
Veikkaan, että mieheni olisi hyvin ahdistunut, jos joutuisi saunomaan naispuolisten työkavereidensa kanssa 😂
Vierailija kirjoitti:
Totta kai! Kyllä se yhdessä saunominen ja hikinen seksi saunan lauteilla lisää työhyvinvointia.
Sauna ei ole seksiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että mieheni olisi hyvin ahdistunut, jos joutuisi saunomaan naispuolisten työkavereidensa kanssa 😂
Minä luulen samaa omani kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siellä muutkin lauteilla heidän kahden lisäksi. Joten mikä riski siinä olisi?
Jos ei sitten mies ole järjestämässä TyHy-päivää kahdestaan sihteerinsä kanssa. Silloin saattaisi olla syy ehkä huoleen.
Mitä se saunominen olisi tarkasti. Olisiko alastomina vai vaatteilla. Rakastavaiset tai s-suhde, vai platoninen saunakeikka. Miksi kaikilla olisi sama saunavuoro jne.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai! Kyllä se yhdessä saunominen ja hikinen seksi saunan lauteilla lisää työhyvinvointia.
Nimenomaan!!! Mikäs se vaimostakaan sen mukavampaa kuin miehen hyvinvoiva työyhteisö!
Tuskinpa mies minulle moista edes kertoisi, eikä minua kiinnostaisi kuunnellakaan.
Mieheni on aikuinen, ei hänen tarvitse minulta lupia kysellä. Aika lapsellista, että tulisi kysymään lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on aikuinen, ei hänen tarvitse minulta lupia kysellä. Aika lapsellista, että tulisi kysymään lupaa.
Mutta jos miehesi tekisi kiellettyjä asioita sille työkaverille saunassa...
Kunhan nainen olisi tarpeeksi ruma ja ei-pantavan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos miehesi tekisi kiellettyjä asioita sille työkaverille saunassa...
Firman tyhypäivillä yhteissaunassa panisivat kahdestaan lauteilla, muun firman henkilöstön saunoessa siinä vieressä? Hieman epätodennäköiseltä kuulostaa..
Eiköhän ne ennemmin menisi johonkin hotellihuoneeseen tai mökkiin hoitamaan hommat, riippuen missä ne tyhypäivät pidetään. Eli sillä saunomisella ei ole mitään väliä tässä. Kysymys voisi olla, uskaltaisitko päästää miehesi firman tyhypäiville.
Ne yhdyssanat, oli valkosukkainen tai ei. Olette te mustasukkaisia.