Mikä on paras lukemasi self help -kirja?
Kommentit (51)
Ainoa joka noilla opuksilla vaurastuu on kirjoittaja itse ja kauppiaat.
Viktor Frankl - Man's Search for Meaning.
Idiootit ympärilläni. Muutaman viikon kirjan lukemisen jälkeen jätin vakituisen työni ja jäin ansiosidonnaiselle. Nyt olen jälleen ansiosidonnaisella. En voi enää suositella työntekoa kenellekään, mutta pakkohan se on välillä käydä esittämässä motivoitunutta, että saa ansiosidonnaista. Mitä vanhemmaksi tulen, sen tyhmempinä pidän muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhestäkään kirjasta ei ole ollut oikeasti apua.
olen eri mieltä. Kirjojen avulla pystyy terapioimaan itse itseään. Minä ainakin olen pystynyt.
Et ole vaan kuvittelet itsesuggestion kautta näin sillä olethan lukenut kirjoja joiden väitetään auttavan.
Turhaa paisuttelua nää kirjat aina. Joku sivun verran asiaa jota sitten toistetaan eri sanoin 200 sivua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen eri mieltä. Kirjojen avulla pystyy terapioimaan itse itseään. Minä ainakin olen pystynyt.Et ole vaan kuvittelet itsesuggestion kautta näin sillä olethan lukenut kirjoja joiden väitetään auttavan.
Mitä väliä sillä on, miten apu tulee, kunhan vain tulee? Oli se terapian avulla tai itsesuggestion avulla, tai vaikka päällään seisomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen eri mieltä. Kirjojen avulla pystyy terapioimaan itse itseään. Minä ainakin olen pystynyt.Et ole vaan kuvittelet itsesuggestion kautta näin sillä olethan lukenut kirjoja joiden väitetään auttavan.
Kirjat ovat sentään kirjoja, mutta monet nuoret naiset kuvittelevat hoitavansa itseään TikTok-videoiden avulla.
Vierailija kirjoitti:
Marcus Aurelius - Mediations
Meditations
120 nautinnon yötä.