Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras lukemasi self help -kirja?

Vierailija
30.09.2023 |

Perustele.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Eckhart Tollen Harjoituksia läsnäolon voimasta. Tämä kirja oikeasti opetti minulle, miten tuntea vähemmän kipua, asenteeni kipuun on ollut ihan väärä. Ihmisen aivot pystyvät lisäämään tai vähentämään kivun tuntoa. Suosittelen kaikille, etenkin masentuneille ja ahdistuneille ihmisille.

"Opi nauttimaan hetkestä ja irrottautumaan haitallisista ajatuksista ja tunteista. Tämä kirja pohjautuu Eckhart Tollen rakastettuun teokseen Läsnäolon voima. Kirja sisältää harjoituksia, joiden avulla voi harjoittaa elämistä tässä hetkessä ja vapautua mielen totunnaisista, haitallisista ajattelu- ja tunnemalleista.

Kirja sopii oppaaksi meditatiiviseen lukemiseen ja mietiskelyyn. Se auttaa oivaltamaan, että olemassaolon riemu löytyy sanojen ja ajatusten tuolta puolen. Sen kanssa voi matkata kohti sisäistä rauhaa, joka on kaikkien ulottuvilla."

Vierailija
2/51 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin saat ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa.

Sen opeilla nostin itseni syrjäytyneestä ihmisestä yhteisön pidetyksi jäseneksi. 

Vierailija
4/51 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahepo olohuoneessa.

Mulla oli ahdistusmöykkytunne ja olin käynyt psykologeilla sun muilla selvittelemässä sitä. Löysin alkuperäiset tapahtumat mistä möykky oli saanut alkunsa.

Mutta vasta tämän kyseisen kirjan luettuani aloin ymmärtää tunneilmaistoa missä ahdistus oli minulle tarttunut. 

Pystyin alkaa käsitellä tapahtumia oikeasti tämän kirjan avulla. Aloin päästä elämässä eteenpäin. 

Vierailija
5/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma hanskassa, hanska hukassa

Vierailija
6/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Pietikäinen, Joustava mieli. Sain uusia näkökulmia siihen miten voin olla kuljettaja enkä pelkkä matkustaja elämässäni.

Vierailija
7/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin työnnät peräsuolen laskeuman takaisin pyllyreikään.

Vierailija
8/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Getting Things Done - David Allen

Vaikka menee ehkä enemmän tuonne business-kategoriaan niin tässä kirjassa on todella paljon vinkkejä siihen miten saa enemmän järjestystä elämään.

https://www.amazon.co.uk/Getting-Things-Done-Stress-free-Productivity/d…

Since it was first published almost fifteen years ago, David Allen's Getting Things Done has become one of the most influential business books of its era, and the ultimate book on personal organization. 'GTD' is now shorthand for an entire way of approaching professional and personal tasks, and has spawned an entire culture of websites, organizational tools, seminars, and offshoots.

Allen has rewritten the book from start to finish, tweaking his classic text with important perspectives on the new workplace, and adding material that will make the book fresh and relevant for years to come. This new edition of Getting Things Done will be welcomed not only by its hundreds of thousands of existing fans but also by a whole new generation eager to adopt its proven principles.

Vierailija
9/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajattele positiivisesti: avaimia muutokseen". Keijo Tahkokallion positiivisen ajattelun oppi ei ole mitään uushenkistä psyykkaamista tai positiivisten sanojen hokemista, vaan toimivia neuvoja, kuinka negatiivisessa asiassa otetaan positiivinen näkökulma.

"Terapian tarpeessa?" -kirjastakin löytyi ihan hyviä neuvoja.

Mutta eihän mitään luettu auta kuin korkeintaan vähän rohkaisee, jos ei niitä asioita laita sitten myös käytäntöön.

Vierailija
10/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ne kaikki, E.Tollen kirjat mukaan lukien, olivat soopaa.

Vierailija
11/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhestäkään kirjasta ei ole ollut oikeasti apua.

Vierailija
12/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cal Newportin Deep focus. Nykytyöelämä ja opiskelu on aivan per seestä, koska se rikkoo keskittymiskyvyn. Kirja opettaa miten työskennellä syvällisesti ja kannustaa pysymään kaukana nykyteknologiasta ja nykyisestä silppukulttuurista.

Vierailija
13/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cal Newportin Deep focus. Nykytyöelämä ja opiskelu on aivan per seestä, koska se rikkoo keskittymiskyvyn. Kirja opettaa miten työskennellä syvällisesti ja kannustaa pysymään kaukana nykyteknologiasta ja nykyisestä silppukulttuurista.

Anteeksi, deep work oli kirjan nimi. Toinen, josta pidin on Tie luovuuteen, koska sen avulla pääsin yli kirjoituskammostani.

Vierailija
14/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reality Transurfing Steps 1-4, Vadim Zeland.

Kokonaisvaltainen opus joka käsittelee kuinka maailma toimii ja kuinka ajatuksillamme ja asenteellamme on merkitys miten oma osuutemme todellisuudesta toimii.

Vierailija
15/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ne kaikki, E.Tollen kirjat mukaan lukien, olivat soopaa.

Hyvin pinnallisessa maailmassa elävälle tuo ei ehkä käy järkeen.

Vierailija
16/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lukenut Paljon! Työni takia myös.

itsetuntemukseen autto eniten Tommy Hellstenin tuotanto, ehkä eniten Saat sen mistä luovut. Opin ymmärtämään, miksi käyttäydyn, miten käyttäydyn.

Elämäni muutti Anthony DeMellon Havahtuminen. Oivalsin elämästä jotain uutta. Se avasi ymmärryksen

Tollen pystyin ymmärtämään vasta näiden jälkeen. Vaatii lukijalta aika paljon. Hän ei kuitenkaan kolahtanut minuun.

Mutta jos yhtä kirjaa suosittelen umpimähkään, niin se on lastenpsykiatri Susanna Purran kadonnut yhteys, löydä tunteesi voima.

Vierailija
18/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen eri mieltä. Kirjojen avulla pystyy terapioimaan itse  itseään. Minä ainakin olen pystynyt.

Vierailija
19/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole yhdestäkään kirjasta ollut apua niin sitten olet joko valinnut luettavaksi todella huonoja kirjoja tai sitten vika on omassa asenteessa.

Vierailija
20/51 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä ovat inhokkikirjojani , yhden ihmisen ajatuskupla.

Mutta Ajattele kuin munkki sai suosioni. Ja se oli paljolti juuri sitä vastaan, että elämässä pitää saavuttaa hirveästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi