Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö enää parisuhteeseen ihmisen kanssa joka on torjunut sinut vuosia sitten?

Vierailija
30.09.2023 |

Ja on siinä välissä ollut parissa parisuhteessa ja harrastanut irtosuhteita?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisin itse enää edes kiinnostunut, minä kun kyllästyn tuollaiseen peliin hyvin äkkiä.

Vierailija
22/30 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että torjuja lähestyy minua tässä teoreettisessa tilanteessa. Todennäköisesti en mutta on olemassa pieni mahdollisuus että voisin. Riippuu henkilöstä, miksi torjui, miksi haluaa suhteeseen nyt. Se kuitenkin vaatisi aika paljon vaivaa torjujan osalta vakuuttaa että haluaa minut oikeista syistä ja pitäisin huonoja merkkejä tarkasti silmällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena annoin pakit useammalle miehelle johtuen sairastamastani vakavasta masennuksesta. Miehistä tämä tuntui varmasti pahalta, vaikka yritin olla kovin hienovarainen. En vain kehdannut suoraan myöntää olevani itse*urhaa hautova luuseri. Olisikohan jäänyt heidän minua kohtaan kokema viha kokematta, jos olisivat tienneet tilanteeni?

Olen muutamia heistä nähnyt ohimennen kaupassa, ilmeisesti heillä menee hyvin ja lapsiakin on siunaantunut.

Ei miehet pakit johdu teistä aina. Nainen voi kokea myös ettei ansaitse teitä.

Vierailija
24/30 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole pystymisestä, en vain olisi enää kiinnostunut.

Vierailija
25/30 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävä mies joka vuosien ajan roikkuisi jossain fantasiassa odottaen että nainen lopettaa karusellinsa.

Vierailija
26/30 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

-n30

Vierailija
27/30 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois enää vähempää kiinnostaa tällanen tyyppi.

Vierailija
28/30 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olen kuitenkin muuttunut paljon henkisesti ja kypsynyt. on hyvä vaan etten saanut ketään suhteeseen kanssani.

Vierailija
29/30 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Ihmiset tekee virheitä. Aina voi harkita uudestaan.

Vierailija
30/30 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ole pystymisessä. Kysymys on miksi et kunnioitaa itseensä? Toivottavasti et ole sadomasohhisti. Tämmöinen ajattekukin on kielletty, miten sinä ajattelet. Ehdottomasti ei minkäänlaista uutta suhdetta ihmiseen, kuka ei ole sinussa arvostanut mitään, kuka käytäytyy kun mehilöinen, lennätten kukasta toiseen. Jos olet nyt seuraava, sitten ajatele, kuka olisi sinusta seurava. Tuskin sa haluat suhdetta ihmisen kanssa, kuka sinua ei arvosta eikä pystyy oleman myös uskollinen. Ma luuleen, että sa olet parempaa väärti. Anna aikaa etsia itsellesi sopivampaa kumppania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi