Rasmus Takaluoman ruumis löytyi
Kommentit (1728)
Paljonko katoamispaikan (vaikka se baari jossa Rasmus on viimeksi nähty) ja löytöpaikan välillä on matkaa?
Vierailija kirjoitti:
Känniörveltäjä sammunut joenrantaan. Ei ollut suuri menetys. Alaikäisenä kännää, käyttää huumeita ja tappelee.
Kun itse olin saman ikäinen, niin melkein kaikki pojat känniörvelsivät ja useat myös tappelivat aina joskus. (Huumeita ei tosin siihen aikaan ollut vielä kuvioissa.)
Poliisit etsi isosti sitä saaraa mutta löysikin rasmuksen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista ettei asiassa nyt epäilläkään rikosta.
Vielä.
Eipä Antti Hanhivaarankaan tapauksessa koskaan epäilty rikosta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen et joku on tappanut
Eikä ole. Poika on kännissä sammunut ja paleltunut/hukkunut. Ei näissä asioissa aina ole jotakin rikosmysteeriä taustalla.
Hyvin harvoin itseasiassa. Tukkihumalassa olevia on kuollut kautta aikojen mitä ihmeellisempiin paikkoihin ja jokainen joka on itse moisessa humalassa ollut tietää omista sekavista muistikuvistaan että kaikkea täysin älytöntä sitä voi kännispäissään keksiä.
Siis löysikö sivullinen ruumiin?
Kyllä on Suomen poliisissa melkosta porukkaa, kun eivät saaneet mitään aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saapa nähdä löytyykö se Mika Moringin epäilty uhri maastosta.
Mr. Moring on syytön.
Mahdollisesti löytyy, jos Moringilla on jotain tekemistä katoamisen kanssa. Aivan hyvin voi tosiaan olla niinkin että hänellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
onhan tuossa matkaa jos kauhavalta lapuanjoen varresta löytynyt ja nähty lapualla viimeksi. vesi kuljettanut.
Kauhavalle on Lapualta noin 20 km. Onko vedessä todella kulkeutunut tuon matkan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista ettei asiassa nyt epäilläkään rikosta.
Vielä.
Eipä Antti Hanhivaarankaan tapauksessa koskaan epäilty rikosta...
Kyllähän kaikki tietää millainen sadisti vaikutti alueella samaan aikaan, kun Antti katosi.
Ihminen katoaa - vesistö lähellä = siellä ruumis lähes satavarmasti.
Ei yllättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kauhavalle on Lapualta noin 20 km. Onko vedessä todella kulkeutunut tuon matkan?
voisko olla joku lumenjättöpaikka
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä ollut vuosi aikaa. Virtaus kuljettaa kyllä ja ruumis lienee hajonnutkin jo tässä vaiheessa osiin, eli ruho on jo pienempi torso.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko katoamispaikan (vaikka se baari jossa Rasmus on viimeksi nähty) ja löytöpaikan välillä on matkaa?
Äläs nyt kysele liian tarkkaan...
Vierailija kirjoitti:
onhan tuossa matkaa jos kauhavalta lapuanjoen varresta löytynyt ja nähty lapualla viimeksi. vesi kuljettanut.
Hassua katsoa lapuan karttaa, kun siellä näemmä on lähiöt "takaluoma" sekä "härsilä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti baarin henkilökunta saa syytteet heitteillejätöstä. Alaikäinen baarissa, eikä edes poliisi kutsunut partiota paikalle.
Rasmus on itse syyllinen kohtaloonsa. Itse tunki raflaan kännäämään ja tappelemaan. Sitten vielä sammuu kotimatkalla.
Se on juuri näin. Rauha Rasmuksen sielulle, mutta poika ei ollut mikään kilttipoika, vaan jotakin muuta. Tuon ikäisten ei kuulu heilua kännissä kapakoissa tappelemassa nuuska huulessa. Nyt kävi näin.
Vierailija kirjoitti:
Kuljettaako vesi ylöspäin? Ihan aidosti kysyn, kun en näemmä ymmärrä virtausperiaatteita..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä ollut vuosi aikaa. Virtaus kuljettaa kyllä ja ruumis lienee hajonnutkin jo tässä vaiheessa osiin, eli ruho on jo pienempi torso.
Onko tietoa, että mihin suuntaan Lapuanjoki virtaa? En nyt pikaisella googlella löytänyt tietoa.
Toivottavasti baarin henkilökunta saa syytteet heitteillejätöstä. Alaikäinen baarissa, eikä edes poliisi kutsunut partiota paikalle.