Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (1728)

Vierailija
41/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhavalle on Lapualta noin 20 km. Onko vedessä todella kulkeutunut tuon matkan?

Onhan tässä ollut vuosi aikaa. Virtaus kuljettaa kyllä ja ruumis lienee hajonnutkin jo tässä vaiheessa osiin, eli ruho on jo pienempi torso.

Onko tietoa, että mihin suuntaan Lapuanjoki virtaa? En nyt pikaisella googlella löytänyt tietoa.

Tuonnepäin se juuri virtaa.

Tää keissi on klousattu, kuten meillä Helsingissä sanotaan.

Vierailija
42/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onhan tuossa matkaa jos kauhavalta lapuanjoen varresta löytynyt ja nähty lapualla viimeksi. vesi kuljettanut.

Kuljettaako vesi ylöspäin? Ihan aidosti kysyn, kun en näemmä ymmärrä virtausperiaatteita..?

Ilmeisesti virtaa lapuan ja kauhavan kautta perämereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onhan tuossa matkaa jos kauhavalta lapuanjoen varresta löytynyt ja nähty lapualla viimeksi. vesi kuljettanut.

Kuljettaako vesi ylöspäin? Ihan aidosti kysyn, kun en näemmä ymmärrä virtausperiaatteita..?

Miten niin ylöspäin?

Vierailija
44/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti baarin henkilökunta saa syytteet heitteillejätöstä. Alaikäinen baarissa, eikä edes poliisi kutsunut partiota paikalle.

Rasmus on itse syyllinen kohtaloonsa. Itse tunki raflaan kännäämään ja tappelemaan. Sitten vielä sammuu kotimatkalla.

Se on juuri näin. Rauha Rasmuksen sielulle, mutta poika ei ollut mikään kilttipoika, vaan jotakin muuta. Tuon ikäisten ei kuulu heilua kännissä kapakoissa tappelemassa nuuska huulessa. Nyt kävi näin.

Ei kenenkään silti kuolla pitäisi. Kauhean tylyjä kommentteja.

Samoin kuin Ison Omenan tapauksessa. Ihmettelen ihmisten kylmyyttä.

Vierailija
45/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhavalle on Lapualta noin 20 km. Onko vedessä todella kulkeutunut tuon matkan?

Onhan tässä ollut vuosi aikaa. Virtaus kuljettaa kyllä ja ruumis lienee hajonnutkin jo tässä vaiheessa osiin, eli ruho on jo pienempi torso.

Onko tietoa, että mihin suuntaan Lapuanjoki virtaa? En nyt pikaisella googlella löytänyt tietoa.

Jos näin on, niin aika selvä tapaus. 

Vierailija
46/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti baarin henkilökunta saa syytteet heitteillejätöstä. Alaikäinen baarissa, eikä edes poliisi kutsunut partiota paikalle.

Rasmus on itse syyllinen kohtaloonsa. Itse tunki raflaan kännäämään ja tappelemaan. Sitten vielä sammuu kotimatkalla.

Se on juuri näin. Rauha Rasmuksen sielulle, mutta poika ei ollut mikään kilttipoika, vaan jotakin muuta. Tuon ikäisten ei kuulu heilua kännissä kapakoissa tappelemassa nuuska huulessa. Nyt kävi näin.

Ei pitäisikään, mutta kuolee silti. Rasmus sekoili itsensä sinne jokeen, ei voi mitään. 

Vierailija
47/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alaikäisiä päästetään kapakkaan, niin siitä on vastuussa kapakan pitäjät.

Vierailija
48/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olihan tuossa yksi jäiden lähtökin välissä ja se tulvavesi kyllä kuskaa pidemmänkin matkaa ja vaikka merelle asti jos ei vaan takerru kunnolla johonkin kiinni tai päädy sellaiseen kohtaan jossa on jokin poukama tai syvänne jossa vesi ei varsinaisesti virtaa.

Vierailija
49/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Olisipa löytynyt jostain päin maailmaa elossa.

Vierailija
50/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisikään, mutta kuolee silti. Rasmus sekoili itsensä sinne jokeen, ei voi mitään. 

Jokeen on helppo tönäistä.. Eikös aurajoen varrellakin ollut näitä mystisiä tuuppareita; yksi ainakin selvisi nipin napin kertomaan, kuinka yks kaks hän kotiin kävellessään löysikin itsensä joesta selviytymästä.

Vierailija
51/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että löytyi, ja toivottavasti saadaan selville, mitä on tapahtunut.

Laskuhumalassa voi tulla itsetuhoisia ajatuksia ja hypännyt jokeen. Seinäjoella reilu 10v sitten nuorimies hirttäytyi hupparillaan kävelysillan kaiteeseen baari-illan jälkeen.

Vierailija
52/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joet tuppaa virtaamaan merta kohti. Ei siihen googlea tarvita.

Vierailija
53/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista ettei aikaisemmin löytynyt, jos tuossa paikassa oli koko ajan ollut.

Vierailija
54/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on, niin aika selvä tapaus. 

Ruumiinavausta tietysti odotellaan, mutta ei varmaan ainakaan tukehtunut.

Vierailija
55/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko täällä on tätäkin riepotella. Äiti varmaan surun murtama. Toivon hänelle voimia.

Ihan hyvä, että asiasta keskustellaan. Ehkä joku nuori lukee ja tekee eri valinnat elämässään kuin Rasmus.

Monenko nuoren kuvittelet seuraavan tämän sontaluukun keskusteluja?

Vierailija
56/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen et joku on tappanut

Eikä ole. Poika on kännissä sammunut ja paleltunut/hukkunut. Ei näissä asioissa aina ole jotakin rikosmysteeriä taustalla. 

Hyvin harvoin itseasiassa. Tukkihumalassa olevia on kuollut kautta aikojen mitä ihmeellisempiin paikkoihin ja jokainen joka on itse moisessa humalassa ollut tietää omista sekavista muistikuvistaan että kaikkea täysin älytöntä sitä voi kännispäissään keksiä.

Näitä tapauksia, lähinnä yksinasuvia, löytyy talvisin ihan kotiterasseilta, kun ovat menneet tupakalle ja sammuneet siihen.

Vierailija
57/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko omat poikas kilttipoikia?

Vierailija
58/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että poika oli ravintolassa, on kyllä ihan aikuisten vastuulla, sen ravintolan omistajan viimekädessä. Nuoret tekee virheitä pöljyyksissäån, mutta kun aikuinen on töissä pitää tehdä niin kun ravintolan töissä pitää tehdä, tarkistaa paperit, ettei lapsoset ole sisällä.

Vierailija
59/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei varmasti epäillä rikosta, miksiköhän...

Vierailija
60/1728 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alaikäisiä päästetään kapakkaan, niin siitä on vastuussa kapakan pitäjät.

Perussettiä vassareille... ei mitään vastuuta omista teoistaan.

Kyllä se on tämä elinkeinon harjoittaja se henkilö, jonka pitää huolehtia siitä, että alaikäiset eivät pääse sisään, saati sitten vielä myydä niille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme