Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Ensikoiden loppuvuosi***

27.12.2006 |

Heippa vaan ystävät!

Joulu on ohi ja tätä viikkoa mennään jo keskiviikossa, joten ajattelin laittaa uuden pinon loppuvuodeksi. Tässä linkkiä vanhaan pinoon: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9113395&p=&mpage=1&tmode=…

Jatkan juttua hiukan myöhemmin lisää.

-Amy ja Mimmi, 2kk ja 4 päivää

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän quuhan on kunnostautunut noissa rintaraivareissa. Se on kyllä äidille tosi turhauttavaa, kun yrittää syöttää parhaansa mukaan, ja toinen vaan raivoaa! En tosin tiedä, onko teillä siitä kyse, jos susta tuntuu, että neiti kuitenkin syö aluksi. Pikku-quu nimittäin saattaa alkaa huutaa heti, kun tarjoaa rintaa. Nyt onneksi se rinnalla mekastus on jo vähentynyt. Enkä myöskään osaa auttaa sua siinä, miten pitäis menetellä, jos haluat osittaisimettää... Vaikeita juttuja, mutta pyydäpä vaikka neuvolasta vinkkejä, tai sitten tuolta imetystukilistalta eli http://www.imetystukilista.net/

Voimia vaan pikkuisen hoitoon! Kyllä ne ekat palkitsevat hymyt sieltä kohta tulee. :)

-Q-

Vierailija
22/34 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, minä täällä taas... :)

No, tällä kertaa vielä kysyisin vinkkejä baby shower -kutsuille. Muistelen, että monilla enskoillakin oli omat vauvakutsut, joten kertokaapas omia kokemuksianne. Mitä teitte, saitteko jotain lahjoja/tuliaisia???

Vinkeistä kiitollinen -Q-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin sitkeys näköjään palkitaan ja D suostuu syömään kiinteitä - hienoa!

Ei varmasti mikään yksinkertainen asia olekaan tuo uusiin makuihin tottuminen.

Ladie, joku viisaampi varmasti osaa paremmin neuvoa, mutta tuli sellainen asia mieleen, että maidontuotantohan pysyy parhaiten yllä yöimetyksillä. Yöaikaan sitä maitoa " valmistuu" . Joten maidontuotannon ylläpidon kannalta olisi varmaan hyvä, jos ainakin yhden kerran jaksaisit yöllä imettää, tai sitten lypsää jos korviketta annat. Tiedän että kuulostaa helpommalta näin toisen neuvomana, jos väsymys on kova. Hankala juttu :/ Mutta älä ainakaan mitään huonommuutta tunne jos ei imetys ota onnistuakseen! Jaksuja alkuviikoille, en tiedä lohduttaako mutta viikko viikolta tämä vauvanhoito " helpottuu" . Ja pian saat se maailman ihanimman näyn, kun pikku L hymyilee :) Se palkitsee jos jokin.

Jokohan Kandi on saanut poikansa kotiin? Toivotaan niin! Mitkäs ne muuten oli teidän pikkuisen strategiset mitat? (on mennyt ohi jos olet jo kertonut... :)

PikkuMilli on lomalla, voi kuinka ihanaa. Tule sitten kertomaan miten reissu sujui!

Ossen tytöllä on tänään nimiäiset. Tuo on kyllä hyvä ettei itse tarvi järjestellä kauheasti, samoin oli meillä, tärkeintä oli saapua ajoissa paikalle. Siinäkin on jo ihan tarpeeksi :)

Täällä masuvaivat sen kun jatkuu.. Ajattelin nyt jättää kokeeksi Rela-tipat pois, kun kuulemma joillekin aiheuttavat lisää mahavaivaa. Cuplatonia jatkan. Eilisiltakin oli ihan mahdotonta kitinää joka yltyi aika ajoin huudoksikin (jos lopetti kanniskelun). Nukahti sitten viimein klo 01 ihan yliväsyneenä. Onneksi loppuyö menee yleensä hyvin, nukkuu aina ensimmäisen pätkän nelisen tuntia ja sitten herää kolmen tunnin välein syömään. Päivätkin menee pääsääntöisesti kitistessä hereillä ollessaan, mutta välillä kun masu ei vaivaa, niin on oikein hymyileväinen ja juttelee leluille :) Ja ulkona tykkää nukkua päivällä, nukkuu siellä neljäkin tuntia.

Nyt herra herää, täytyy syöttää ja sitten lähdetään kaupoille.

Viipero & Aleksi

Vierailija
24/34 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minäkö muka pysyisin poissa palstalta? Tänään siis olen vielä paikalla, kuten näkyy. :)

Muistinkin juuri, että Daniel oli täyttänyt 6kk. Onnea puolivuotiaalle!

Toivottavasti Kandi sai vauvansa tänään kotiin!

Ja AinoAuroraa en olekaan tainnut onnitella vielä tällä puolella. Onnea siis kovasti neidin syntymästä ja tervetuloa tälle puolelle!

-Q- ja -q- himpun vajaa 5kk

Vierailija
25/34 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuotiin Noel kotiin :D

Pikkuisella oli siis syntyessään mittaa 3700g ja 50cm, pipo 35cm. Ihan hyvän kokoinen, vaikka viikkoja " vasta" 38+6 (neuvolan mukaan 38+4).

Huh, nyt on kyllä imetetty niin että oksat pois! Vasta nyt alkaa tuntua että rinnat ovat päivittäneet itsensä Noelin syömistahtiin, vielä eilen huomasi että poika jäi vähän nälkäiseksi imemisen jälkeen. Niinpä roikkuikin rinnalla tunnin-puolentoista välein, myös läpi yön ;)

Mutta ehkä tämä yö menee vähän rattoisammin.

Sammas Noelin suussa vaivaa! Tarvitseeko sitä hoitaa, kun poika ei tunnu itse huomaavan koko juttua? Soitin päivystykseen ja lääkäri sanoi että huomenna voi tulla hakemaan reseptin lääkkeisiin. Kiva sitten taas lähteä taksilla käymään kaupungilla, kun eihän meillä ole autoa eikä ole vielä saatu lupaa kärrytellä ulkona... Kai sen Kela korvaa..?

Sori näin sekavat kuulumiset, tämä alku on vielä niin rytmin opettelemista. Mä voin itse fyysisesti muuten tosi hyvin, mutta eka ummetus ainakin vuoteen iski nyt sairaalasta kotiuduttua. Sen myötä sain myös peräpukaman, *auts*. Huomenna täytyy Noelin hiivalääkkeiden lisäksi ostaa siis myös Levolacia...

Henkisesti on vielä vähän hutera olo, mutta parasta toipumista rankasta alusta on kaikki sylittely vauvan kanssa. Ja sitä tuo tissivauva kyllä harrastaa! :)

Kandi & Noel 10vrk

Vierailija
26/34 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mamma nauttii tässä samalla lasillista punaviiniä ja kampeaa itsensä pian nukkumaan. Huomenna viedään Mimmi joksikin aikaa hoitoon mummulaan ja mennään miehen kanssa kahdestaan ulos syömään ja sitten kotiin saunomaan ihan rauhassa ja yhtäaikaa (neiti on pitänyt huolen tähän saakka, että saunominen on ollut yksinäistä hommaa...). Haetaan kuitenkin tyttö yöks kotiin. Saa nähdä jaksetaanko edes katsoa raketteja...

Mutta vielä tässä vanhan vuoden puolella ja ennen höyhensaarten pikajunaa muutama rivi juttua...

Daniel alkaa päästä jyvälle kiinteistä. Hienoa! Sitkeys palkitaan. Mukavalta kuullosti myös teidän tanssi-lta.

Kävitkös napero lääkärillä? Mikä lonkkaa vaivaa? Joko helpottaa?

Laran poika oli anatnut nukkuma-aikaa vanhemmille lahjaksi. Loistavaa! =)

MiaMik, msitä saakka Ida on nukkunut mahallaan? Meidän Mimmi ei juurikaan viihdy mahallaan edes päivällä. Neuvolassa kuitenkin neuvottiin päivällä sitä harjoituttamaan. Ja kai se vois kohta käydä nukkuma-asennoksikin.

Toivottavasti Karssulin Aino pääsee taas pian painonnousun makuun ja toivottavasti kyse ei ole allergiasta! Kerrohan sitten, kuinka testit meni.

Matiaskin oli saanut räkätaudin. Toivotaan, ettei äidy korvatulehdukseksi!

Ossella on ollut nimiäiset tänään. Täällä odotellaan tietoa typykäisen nimestä...

En osaa minäkään auttaa Ladieta imetysasioissa. Mutta toivon kuitenkin, että pian tilanne helpottaa ja äipän stressi laskee - se kun ei ainakaan helpota tilannetta.

Onpa ihanaa, että Noelkin pääsi jo kotiin! Meillä ei ole sammasta ollut, mutta neuvolasta saimme lapun, jossa neuvottiin pyörittämään pumpulipuikkoa puolukassa ja sivelemään sammaskohtia sekä nännejä sillä. Vie happamuudellaan sammaksen pois. Kannattaa kuulemma kokeilla sitä ennen lääkkeitä.

Jaa-a, nyt taitaa olla aika käydä hetkeks nukkumaan ennen kuin Mimmi herää. On jo nukkunut melkein pari tuntia, joten eka syönti on odotettavissa parin tunnin sisällä. Omituista, kun jää tätä omaa aikaa iltaan Ei osaa ajatella, että likan unipätkät pysynevät samassa mitassa, vaikka ite tässä valvoskelee ja likka nukkuu...

Jollen huomenna ennätä palstailla, niin oikein leppoisaa ja onnellista vuodenvaihdetta kaikille enskoille perheineen! Ensi vuonna meidän vaavit täyttää jo yhden vuoden ja saattaapa jostain enskavauvasta tulla jo isosisaruskin... =)

-Amy ja Mimmi-

Vierailija
27/34 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä välillä ehtis jotain kirjotella ihan ajan kanssa.

Ihanaa, että Kandi sai Noelin kotiin. Ihana nimi :) Jääkö ihan pysyväksi nimeksi? Varmasti mukava päästä itse huolehtimaan omasta pienokaisesta. Onnea teidän vauva-arkeen ja nauttikaa pojan kanssa sylittelystä, kun vihdoin saatte olla lähekkäin.

Mulla oli kans ummetusta sillon, kun me kotiuduttiin synnäriltä (yli 8kk sitten, hui!). Aika hiukan ikävä vaiva juuri synnyttäneellä.

Mulla vähän sama juttu, kun Amylla. Jouluna tuli niin paljon herkuteltua, että täytyy nyt vähän liikunnalla paikkailla noita syömisiä. Uuden vuoden lupaus taitaakin olla, että syön terveellisesti ja liikun enempi.

AinoAuroralle onnea pikkuneidin johdosta! Mullakin on mennyt jotenkin teidän neidin syntymä ohi. Millonkas teidän neiti syntyi? Mitkä olivat syntymämitat?

Onnea q:lle ja D:lle varpaiden löytymisestä. Se on ihan älyttömän suloista, kun vauvat sillain pitävät varpaistaan kiinni :) Joko pojat saavat varpaansa suuhun asti?

Toivottavasti Fiorellan neidin rytmi pian normalisoituu. Kovin yleistä taitaa olla, että pienet vauvat eivät erota yötä päivästä. Varsinkaan just näin pimeän aikaan niin kuin joku mainitsikin.

Toivottavasti Lill_Sisin tytön masuvivat pian hellittäisivät.

Niameyn Aino oli unohtanyt kääntymisen taidon. Jospa tosiaan Aino vaan ajatteli, että tuo taito nyt osataan, joten aika siirtyä uuteen taitoon :)

Peukkuja, että Pikku-millin unikoulu tepsii. Miten muuten Kissankellon Matiaksen yöt ovat nyt menneet? Pitäisi meilläkin aloittaa unikoulu. Pitääkö sitä muuten soveltaa jo nukutettaessa. Mä yleensä nukutan Joonan mun viereen meidän sänkyyn. Pitäisikö nukuttaa omaan sänkyyn? Vai onko sillä merkitystä? Eikö sen unikoulun tarkoitus ole, että vauva ei heräisi yöllä syömään? Joona syö nykyisin 1-2 kertaa yöllä.

Ladiella oli imetyspulma. Tuolta Q:n mainitsemalta imetystukilistan sivuilta saattaa löytyä hyviä vinkkejä.

Toivottavasti Viiperon Aleksinkin masuvaivat pian hellittävät. Kivan nimen teidän poika sai :)

Jenni oli päässyt miehen kanssa tanssimaan. Mekin oltiin tossa ennen joulua miehen kanssa pitkästä aikaa kaksistaan ulkona. Käytiin glögillä. Ei mekään tosin maltettu olla, kun vajaa kaksi tuntia.

Napero kärsii kipeästä lonkasta. Toivottavasti paranee? Oletko käynyt jo lääkärissä?

Laralein pojalla hassut unilaulut (imuri) :) Ihanalta kuulosti se intialainen päähieronta. Mä oon menossa tiistaina kampaajalle. Ootan jo innolla sitä kohtaa, kun hiukset pestään ja päätä hierotaan.

Toivottavasti MiaMikin Idan silmätulehdus paranee. Ihan hyvin voi olla, että Ida saa hampaita ja ikenet jo kutiaa. Siinä voi mennä silti vielä aikansa ennen, kun hampaat puhkeaa. Joonallakin kutisi pitkään ikenet ennen ekoja hampuleita.

MiaMikin Ida ja Karssulin Aino ovat alkaneet tarttua leluihin. Katoin just Joonan vauvakirjasta, että Joona alkoi kans tarttua leluihin just 2,5 kk iässä.

Toivotaan, että Karssulin Aino alkaa kasvamaan paremmin. Varmasti sitten, kun saat alkaa antamaan kiinteitä, alkaa kasvamaan vauhdikkaammin. Toivottavasti mitään allergioita ei Ainolla todeta.

Voi harmi, kun Matiaskin on kärsinyt flunssasta. Aika kova kuume on pikkuisella ollut :( Joko on tervehtynyt? Jokos muuten Matias kävelee puita pitkin?

Mitenkäs Osbornen tytön nimenantojuhlat menivät? Saako udella nimeä?

Meillä onkin tiedossa railakkaat uudenvuoden bileet ;) Juhlitaan kolmisteen Joonan ja mun isän kanssa. Siitä onkin muodostumassa perinne, kun viime vuonna myös juhlin isäni kannssa. Mies on töissä ja samoin mun äiti.

Joonasta on tullut hirvee touhottaja. Koko ajan se on menossa johonkin suuntaan ja tutkii jokapaikan. Kauheen vikkelä poika. Hirveesti se yrittää nousta ylös tukea vasten. Vielä ei pääse muuta, kun polvilleen.

Ainiin... onnittelut puolivuotiaalle D:lle! Mä kauhistuin, että miten D jo voi istua syöttiksessä, kunnes tajusin, että onhan hän jo 6kk. Mä oon vieläkin vaan jostain syystä pitänyt Joonaa puolivuotiaana. Nyt vasta iski tajuntaan, että joona on jo iso vauva.

Kait tästä pitäis jo mennä nukkumaan...

ONNELLISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE ENSKAPERHEILLE!!!

pesukarhu ja Joona 8kk

Vierailija
28/34 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kaikilla yli pulivuotiaiden vauvojen äideillä on kuukautiset alkanut? Mietin vaan, että pitäisikö jo alkaa huolestua, kun niitä ei näy eikä kuulu?

pesukarhu

Vierailija
29/34 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nopsaan vaan, kun oon istunut tässä koneella jo ihan liian kauan (ihana mies hoisi D' a ja nyt D onkin torkuilla).

Q: D on syönyt nyt (siis lasken vaan noi mitä on nyt alkanut syömään, en niitä mitä sylki vaan ulos) perunaa, porkkanaa, maissia, persikkaa, päärynä-omenaa ja vähän riisipuuroa.

Syöttiksessä syöminen onkin hankalampaa kuin sitterissä, kun siinä on ne ihanat varpaat niin hyvin esillä :D. Kaikki ruoka valuu ulos suusta kun D pällistelee vaan jalkojaan. Oonkin nyt pitänyt otsasta kiinni, että ei saa käännettyä naamaa alas :S.Soseita menee silti liian vähän edelleen. Neuvolassa painokäyrä oli mennyt vähän alaspäin. Kun D huiskii niin paljon, vaikka ei liiku, palaa energiaa ilmeisesti " liikaa" verrattuna siihen mitä maidosta saa. Jos ei soseet ala mennä paremmin alas niin sit pitää alkaa laittaa öljyä ruokaan :S.

Hassuinta muuten meillä tuossa soseiden syömisessä on se, että nyt kun D alkoi hyväksyä soseet, on uudet mautkin kivoja. Aluksihan kaikki paitsi peruna syljettiin pois. Nyt vaan laittaa naaman hassuun ilmeeseen ja jatkaa syömistä. Sit, kun kyllästyy niin vaan kieltäytyy avaamasta suutaan, jos yritän väkisin tunkea lusikkaa suuhun niin tulee kiukku. Tuntuu, et D' lla on tosi lyhyt pinna. Soseita menee vaan hetken aikaa las ja sit pitää päästä muihin puuhiin, jos lelu on kaukana eikä sitä saa nopeasti itse otettua niin menee hermot, jos maitoa ei tule tarpeeksi nopsaan kun on nälkä, menee hermot jne jne. Isänsä poika ;).

6 kk mitat oli 7765 g ja 68,7 cm.

Hyi, miten oma napaista, mut nyt on pakko lopettaa *nolo*..

Jenni

Vierailija
30/34 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotus puolelle jo laitoinkin, meidän tumma tukkainen prinsessamme syntyi rv 41+4 28.12 klo 12.03. Mittoja pikkuisella oli: paino 3450g, pituus 50,5cm ja pipo 35,5cm. :)

Tänään pääsimme kotiin ja typy on niin ihanan rauhallinen.

Pitää yrittää siirtyä tälle puolelle vähitellen. :)

bejpi ja typy 3vrk

Vierailija
31/34 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa! Mies lähti äsken veljelleen viettämään uutta vuotta pelaillen. Minä ihan käskin häntä lähtemään, kun ei mies ole vielä edes varpajaisia viettänyt :) No eipä sitä paljon tarvinnut pakottaa :D

Mitähän kaikkea mun taas piti kirjoittaa... Hmm...

Napero kyseli joko käytiin vaunuja näyttämässä siellä lastentarvikeliikkeessä :) No eihän me vielä olla muistettu. Pitäisi ensi viikolla käydä. Muistuta mua jos en muista taas ;)

Q kyseli babyshowereista. Mun babyshowereissa syötiin tortilloja kisailtiin, leikittiin ja avattiin lahjoja :) Kisoja oli mm. tietovisa ja leikkejä " vauvan kakkapallero" -leikki missä pumpuli palloja piti silmät sidottuina siirtää lusikalla kiposta toiseen kippoon. Sain siis itse keksiä leikille nimen ;) Sitten kaverini oli tehnyt sellaisen babyshower-kirjan, mihin kirjattiin leikkejä ja siinä oli mm. kuvia minusta ennen raskautta ja raskauden aikana. Myöhemmin liimailin kuvia babyshowereilta! Kaveri myöskin arvailivat mun masun ympärystä. Siskolle se tehtiin silleen, että arvailtiin vain cm, mutta mulla kaverit leikkasivat sen pituisen narun pätkän kuin ravleivat mun masun ymräyksen olevan...

Amy mietti masullaan nukuttamista. Mä vähän luulen että sitä ei oikein nykyään suositella kätkytkuoleman vaaran takia? Täytyy kyllä sanoa, että kyllä minäkin yöllä herän kuunteleen hengittääkö Iitu! Iitu viihtyy kyllä päivälläkin aika hyvin masullaan. Nukahtaessaan kääntää hyvin päänsä sivulle ettei se ole naama patjaa vasten. Tyynyä en pidä ollenkaan...Mutta kun kerta Iitu siinä hyvin nukkuu, niin olen nyt vajaan viikon verran kääntänyt Iitun aina mahalleen, kun ekan kerran yöllä herää (klo 24-2). Näin hän on nukkunut vielä 2-5 tuntia ja sitten vasta herännyt ekan kerran syömään...

Nyt Iitu jo suuttui...

Vierailija
32/34 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tärkein unohtui eli HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2007 KAIKILLE!!!! (kerroin sen jo nyt, jos vaikka unohtaisin taas tekstin lopusta ;))

Piti vielä babyshower-lahjoista sanoa, että saimme oliivin äiti ja isä-mukit, vauvalle vaatteita, tuttipullon, ensilelun, riimittely-kirjan jne. Eli minusta on ihanaa, kun minä ja mieskin saatiin lahjat eikä kaikki ole vain vauvalle! Äidille on esim. kiva ostaa joku hemmottelupaketti tai vaikka lajhakortti hierontaan. Siskoni kaverilla oli juuri BS:t ja hän toivoi lahjakorttia lastentarvikeliikkeeseen, jotta voi ostaa babysitterin. Mutta tuollainenhan ei onnistu jos ne on yllätysjuhlat...

Ida on parantunut jo silmätulehduksesta ja kuten lääkäri sanoikin jo niin minullehan se tuli kans. En ymmärrä mitenkä Idaa se ei tuntunut haittaavan ollenkaan, mutta mulla oli ihan hirveä olo. Silmä oli pirun kipeä ja tuntui että näkökin melkein lähti! No, minullakin se on jo melkein ohi...

Piti ihan käydä tyttöä katsomassa välillä tuolla makkarissa että joko se nukahti kun niin hiljaa nakuilee, mutta ehei, siellä se potkiskelee ja tuijottaa lelua.

Olen nyt hyvin saanut Iitun ruokailujen välit venytettyä kahteen tuntiin entisen 1½ tunnin sijaan. Ainut vaan niin anoppi sekottaa sen aina hokemalla joka kitinän tultua että anna tissiä. Eilenkin oltiin Iitun isomummua moikkaamassa ja Iitu huusi siellä 1½ tuntia (huutaa siis aina vieraassa paikassa kun ei osaa nukkua). Niin anoppi sitten koko ajan hoki no anna nyt tissiä sille. Tunnin päästä edellisestä syötöstä mulla meni hermot tohon hokemiseen ja annoin tissiä ja parin minuutin päästä Iitu oksensi kaikki maidot pihalle, eli ei ollut nälkä!!!! No, ehkä anoppi tajusi ettei kannata enää hokea, kun tänään meillä ollessaan ei kertaakaan niin sanonut ;)

No nyt täytyy taas mennä...

MiaMik ja Iitu melkein 3kk

Vierailija
33/34 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut bejpille pikku neitistä :) Ja Aino-Auroralle myös isot isot onnittelut :D

Meillä neiti juuri nukahti yöunilleen!! Rytmi siis tosiaan muuttunut.. Illalla nukkumaan viim. 22.00 :D Ja nukkuu tällä hetkellä aamu 9.00 asti yhdellä syötöllä!!

Viime yönä heräsin viiden aikana kun oli lätäkkö alla.. oli pikkusen maitoa valunut ;) Neiti oli nukkunut ennätykselliset 7h putkeen ja rinnat oli hiukkasen täynä..

Täällä istutaan iltaa miehen ja Ainon kummin kanssa! Miehet kävi saunassa ja laitoin ruuan.. nyt ottavat tuossa vähän väkeviä pohjaksi ja suuntaavat tuulettamaan itseään paikallisiin yökerhoihin!!

Raketteja ammuttiin ja me Ainon kanssa katsottiin ikkunasta... Neiti alkoi muotoilla pm pm tavuja :) Olipa aika hauskan kuulosta ;D

Kääntymisen taito muistui mieleen eilen ja nyt ei enää selällään pysy ollenkaan.. alkaa vängätä itseään liikkeelle ähisten ja puhisten, vähitellen ympyrää aletaan mennä leikkimatolla :D

Mutta nyt menen valvomaan neidin unta kun paukkuu niin kauheesti pihalla!!

Niamey ja Aino +4kk

Vierailija
34/34 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin ihanalla tavalla! Herättiin koko perhe flunssassa, Iitukin on ihan tukossa. Mies heräsi flunssan ja krapulan kera :)

Valvoin klo 1.30 asti kun en saanut paukkeelta nukuttua. Iitu ei reagoinu mitenkään paukkeeseen, vaikka tuntui siltä kuin joku päästelisi raketteja ilmaan mun korvan juuressa ;) Sitten herätys oli jo klo 8.30, kun Iitu ei saanut enää nukuttua, nenä kun oli täynnä tavaraa...

Nyt täytyykin mennä neitiä laittaan ekoille päikkäreille...