Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kiinnostus kakskymppisiin

Epävarmako
30.09.2023 |

Hei,

Minulla on uudehko ja kaikinpuolin hyvä parisuhde. Viihdymme yhdessä, meillä on hauskaa, seksi luistaa jne. MUTTA miehen Instagramissa on kymmeniä ja taas kymmeniä nuoria neitosia. Siis oikeasti jotain 2000-luvulla syntyneiden tissi/pyllytilejä.

Koen tästä jonkinmoista riittämättömyyden tunnetta ja samalla tulee hieman limainen setämies olo, kun 42-vuotiaalla aikuisella miehellä on yli puolet nuorempia seurantalistalla ja painelee niille tykkäyksiä. Ehkä jopa häpeän vähän, mikäli kaverini/sukulaiseni tms näkisivät ne.

Olen tästä miehelle nätisti sanonut ja mies nauraa, että olen hölmö, että minunhan pitäisi ajatella, että "painin samassa sarjassa" 🙄 Mies sanoo, että kaikki miehet katselee nuoria naisia, eikä se tarkoita mitään. Olen kysynyt, että eikö kannattaisi sellainen itselleen iskeä niin ei ne kuulema enää ole hänestä kiinnostuneita. Tiedän olevani nätti ja nuorekas, mutta koen tästä jotain epävarmuutta ja tulee tunne, että on minun kanssa, kun ei sellaista ihannenaistaan enää saa 😬

En oikein pääse kiinni, miten tähän pitäisi suhtautua? Mies kiusaa minua leikkisästi, että olen vain mustis. Mutta en koe niin. Hänellä on esimerkiksi pari exää, kenen kanssa hän pitää yhteyttä ja en ole mustasukkainen heistä, enkä hänen menoistaan tms. Väitän, että tunne on enemmän jotain riittämättömyyden ja epävarmuuden tunnetta omasta riittävyydestä toiselle.

Kommentit (205)

Vierailija
121/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niillä on tiukempi fjöösä

Vierailija
122/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla särähtää aina korvaan tämä "En mä niille enää kelpaiskaan", eli ajatusta ja halua olisi mennä ja kokea, mutta tietää että pakit tulee. Oma mieskin sanoi kerran noin, ja mua inhotti. Kiusoittelin ihan testatakseni ja osasin odottaa tuota repliikkiä.

Miksi ei koskaan kukaan mies sano, että ei mun ajatusmaailmat kohtaa parikymppisten kanssa tms?

Ei tarvitse sanoin kommunikoidakaan? Rakkauden kieli ei riipu iästä?  ;D

Itselleni on tärkeää, että kolahtaa huumori, arvot ja kemiat.

Toi on just tota, kun oma rakas vaan vittuilee poikamaisesti. Se on sun tapas osoittaa rakkautta miehelles.

Hän kaipaisi että kehuisit häntä ja jopa palvoisit joskus, mut vittuilet vaan ja sait hänet toteamaan että ei häntä kukaan katselisikaan.

Toi on pahinta laatua miten miehen tunteet voi töpätä. Muistuttamalla että hän on vanha ja kelvoton ja ettei hän kelpaa edes omalle rakkaalle muuhun kuin maalitauluksi pahan olon purkuun.

Toivottavasti sä oot onnellinen kun voit pahoinpidellä miestäs henkisesti.

Ihme jos mies ei ole kävellyt jo junan alle. Kamala nainen olet.

No nyt meni täysillä pöpelikköön ;D

Mies on ollut aina komea ja pitkä ja suorastaan revitty käsistä, jos näin wt-kielikuvaa saa tässä käyttää.

Hän on ollut nimenomaan pelimies aikoinaan, ja huomaan kuinka on vaikeaa ikääntyminen.

Olen nimenomaan huomioiva ihminen ja kumppani, puhun, pussaan ja kehun, johon mies itse vääntää juttua omasta ukkoutumisestaan. Kokeilin sitten vain, että mitä tuumaa, kun kyselen että onko misut mielessä...mutta eihän nuori liha mielestä poistu satavuotiaallakaan. (Ja mulla on ihan hyvä itsetunto, olen ikäisekseni ok)

Älkää hei pliis tehkö näitä diagnooseja muutaman lauseen perusteella.

Mut hei. Kiva että kolahti ja aloit miettimään syntiäsi miten pahasti teit miehellesi. Tajusit kirjoittaa tekstiisi myös sen mitä sun pitäisi tehdä. Eli kehua miestäsi, mutta pliis älä tee sitä täällä. Mene nyt miehesi luo ja kehu häntä ja palvo häntä.

Ei toi auta mitään että kerrot täällä miten wt-miehesi on ja muhkea parta ja kypärä sarvilla sekä hyvällä purjehdustaidolla jne jne.

Ainakaan meiltä muilta miehiltä et saa yläpekkuja miehes dissaamisesta ja alistamisesta aihe vapaalla.

Mun tehtävänä oli nuhdella sua ja kertoa miten voisit kohdata miehes paremmin ja sulla on taito ymmärtää näitä asioita aika hyvin. Kun kirjoitat jotain niin lue se ulkopuolisen silmin, niin tajuat millainen olet ja mitä haluaisit tehdä ja parantaa tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla miehillä on Instanssa nuoria naisia seurannassa, mutta useimmat miehet salaavat ne.

Ei ole, tuo on alemman koulutustason miesten touhuja. En todellakaan usko, että jormaolliloilla, eskovaltaojilla ja muille liike-elämän, tutkimuksen ja kulttuurin huippunimillä on Instassa nuoria naisia seurannassa, ja sama pätee ihan tavallisiin korkeasti koulutettuihin miehiin.

Mutta ne wt-miehet, jotka käyttävät instaa seurantaan, toimivat ihan oikein käyttäessään anonyymia tiliä, koska silloin heidän läheistensä ei tarvitse hävetä heidän nolouttaan.

Älä nyt viitsi mä olen amiksen käynyt raksamies eikä mulla ole yhtään nuorta naista seurannassa. Omista tutuista noita seuraa eniten korkeakoulutet perheelliset toimistotyöntekijät. Esim. omat työkaverit seuraa lähinnä teknisiin töihin, autoihin, ja musiikkiin liittyviä tilejä. Tietty joka porukasta löytyy kaikkea mutta ei kyllä ole koulutuksen/työn kautta yleistettävissä.

Vierailija
124/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin suhde taitaa nyt olle taputeltu osin samasta syystä. Mies ei suostu ymmärtämään miksi hänen pari-kolmikymppisten naisten someseurailunsa minua häiritsee.

No, varmaan menee sitten niin kuin pitääkin, jos hän ne kuvat valitsi mieluummin kuin minut.

Vierailija
125/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

zast du et kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla särähtää aina korvaan tämä "En mä niille enää kelpaiskaan", eli ajatusta ja halua olisi mennä ja kokea, mutta tietää että pakit tulee. Oma mieskin sanoi kerran noin, ja mua inhotti. Kiusoittelin ihan testatakseni ja osasin odottaa tuota repliikkiä.

Miksi ei koskaan kukaan mies sano, että ei mun ajatusmaailmat kohtaa parikymppisten kanssa tms?

Ei tarvitse sanoin kommunikoidakaan? Rakkauden kieli ei riipu iästä?  ;D

Itselleni on tärkeää, että kolahtaa huumori, arvot ja kemiat.

Toi on just tota, kun oma rakas vaan vittuilee poikamaisesti. Se on sun tapas osoittaa rakkautta miehelles.

Hän kaipaisi että kehuisit häntä ja jopa palvoisit joskus, mut vittuilet vaan ja sait hänet toteamaan että ei häntä kukaan katselisikaan.

Toi on pahinta laatua miten miehen tunteet voi töpätä. Muistuttamalla että hän on vanha ja kelvoton ja ettei hän kelpaa edes omalle rakkaalle muuhun kuin maalitauluksi pahan olon purkuun.

Toivottavasti sä oot onnellinen kun voit pahoinpidellä miestäs henkisesti.

Ihme jos mies ei ole kävellyt jo junan alle. Kamala nainen olet.

No nyt meni täysillä pöpelikköön ;D

Mies on ollut aina komea ja pitkä ja suorastaan revitty käsistä, jos näin wt-kielikuvaa saa tässä käyttää.

Hän on ollut nimenomaan pelimies aikoinaan, ja huomaan kuinka on vaikeaa ikääntyminen.

Olen nimenomaan huomioiva ihminen ja kumppani, puhun, pussaan ja kehun, johon mies itse vääntää juttua omasta ukkoutumisestaan. Kokeilin sitten vain, että mitä tuumaa, kun kyselen että onko misut mielessä...mutta eihän nuori liha mielestä poistu satavuotiaallakaan. (Ja mulla on ihan hyvä itsetunto, olen ikäisekseni ok)

Älkää hei pliis tehkö näitä diagnooseja muutaman lauseen perusteella.

Mut hei. Kiva että kolahti ja aloit miettimään syntiäsi miten pahasti teit miehellesi. Tajusit kirjoittaa tekstiisi myös sen mitä sun pitäisi tehdä. Eli kehua miestäsi, mutta pliis älä tee sitä täällä. Mene nyt miehesi luo ja kehu häntä ja palvo häntä.

Ei toi auta mitään että kerrot täällä miten wt-miehesi on ja muhkea parta ja kypärä sarvilla sekä hyvällä purjehdustaidolla jne jne.

Ainakaan meiltä muilta miehiltä et saa yläpekkuja miehes dissaamisesta ja alistamisesta aihe vapaalla.

Mun tehtävänä oli nuhdella sua ja kertoa miten voisit kohdata miehes paremmin ja sulla on taito ymmärtää näitä asioita aika hyvin. Kun kirjoitat jotain niin lue se ulkopuolisen silmin, niin tajuat millainen olet ja mitä haluaisit tehdä ja parantaa tilannetta.

taidat olla ap:n nolo ukko

Vierailija
126/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sinun kanssasi koska ei ihannenaistaan enää siinä iässä saa.

Eipä kestä.

Vierailija
127/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterodraamaa.

Vierailija
128/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla miehillä on Instanssa nuoria naisia seurannassa, mutta useimmat miehet salaavat ne.

Ei ole, tuo on alemman koulutustason miesten touhuja. En todellakaan usko, että jormaolliloilla, eskovaltaojilla ja muille liike-elämän, tutkimuksen ja kulttuurin huippunimillä on Instassa nuoria naisia seurannassa, ja sama pätee ihan tavallisiin korkeasti koulutettuihin miehiin.

Mutta ne wt-miehet, jotka käyttävät instaa seurantaan, toimivat ihan oikein käyttäessään anonyymia tiliä, koska silloin heidän läheistensä ei tarvitse hävetä heidän nolouttaan.

Älä nyt viitsi mä olen amiksen käynyt raksamies eikä mulla ole yhtään nuorta naista seurannassa. Omista tutuista noita seuraa eniten korkeakoulutet perheelliset toimistotyöntekijät. Esim. omat työkaverit seuraa lähinnä teknisiin töihin, autoihin, ja musiikkiin liittyviä tilejä. Tietty joka porukasta löytyy kaikkea mutta ei kyllä ole koulutuksen/työn kautta yleistettävissä.

No just näin, tiedän tasan yhden pian 50v miehen joka ollut ja on pelimies, pettää koko ajan tyttöystäväänsä vieläkin, eronnut ties kuinka monesta ja joka kaupungissa vakipan oja + uudet tinderin kautta, jopa ostanut ainakin yhden kaupunkiasunnonkin jossa käy panemassa muijia. Tää on just sellanen jolla näitä instatypyjä seurannassa, niin nolo, joskus kyl avautu mulle ettei voi sille mitään et pitää panna koko ajan kaikkia naisia. Kai se sit joku sairaus on. Tän hetkinen muija katsoo läpisormien eli ehkä toivoa vihdoin elää parisuhteessa sekä panna kaikkea liikkuvaa. Mut ei tällainen tyyppi normaali ole. Ap:na heivaisin ukon vähn äkkiä. Pettää tasan silloin kun flaksi käy. Ikä opettanut miten ihmiset toimii, parikymppiset ei viel tajua yhtään.

Vierailija
129/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heterodraamaa.

Koita keksiä joku uusi sana jooko? Alat pikkuhiljaa vaikuttamaan persulta kun hoet tota samaa joka toisessa ketjussa.

Vierailija
130/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heterodraamaa.

Koita keksiä joku uusi sana jooko? Alat pikkuhiljaa vaikuttamaan persulta kun hoet tota samaa joka toisessa ketjussa.

Olen sen verran vainoharhainen että musta tuntuu että lainaat vain omaa tekstiäsi ettet paljastuisi. Samalla saatat nostaa keskustelua etusivulle jos oletkin ap.

Vierailija
131/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kestä.

No ehkä tämä on se, miksi pohjimmiltaan asia minua ahdistaa. Tiedostan tämän ja mies on ulkonäöllisesti juuri sellainen, mistä olen itse aina tykännyt.

Ja en aikuisten oikeasti epäile, etteikö mies minua rakastaisi. Mun itsetunto ei vaan meinaa kestää tuota kuolailua ja aloitin ketjun, koska en enää tiedä, miten siihen pitäisi suhtautua. Kaikki kaverit on pitkissä parisuhteissa, eikä heillä ole tällaisia ongelmia.

Vierailija
132/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heterodraamaa.

Olen sen verran vainoharhainen että musta tuntuu että lainaat vain omaa tekstiäsi ettet paljastuisi. Samalla saatat nostaa keskustelua etusivulle jos oletkin ap.

Kannattaa mennä juttelemaan asiasta jollekin. En meinaa ole kumpikaan epäilemistäsi vaan tuo raksamies muutamaa viestiä ylenpänä.

Vierailija
133/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ummarra.

Milla tavalla ap uusi suhde olla huva?

Itke taalla

Vierailija
134/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu et mun miehellä on seuraajissa instababeja mut hän ei seuraa yhtäkään?

Vierailija
135/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmaalkuperäinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kestä.

No ehkä tämä on se, miksi pohjimmiltaan asia minua ahdistaa. Tiedostan tämän ja mies on ulkonäöllisesti juuri sellainen, mistä olen itse aina tykännyt.

Ja en aikuisten oikeasti epäile, etteikö mies minua rakastaisi. Mun itsetunto ei vaan meinaa kestää tuota kuolailua ja aloitin ketjun, koska en enää tiedä, miten siihen pitäisi suhtautua. Kaikki kaverit on pitkissä parisuhteissa, eikä heillä ole tällaisia ongelmia.

Ei tuollainen henkisesti lapsen tasolle jäänyt (narsisti) oikeasti ketään rakasta. Kyllä sen pian huomaat.

Hyvä yritys, saat 1/5.

Vierailija
136/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu et mun miehellä on seuraajissa instababeja mut hän ei seuraa yhtäkään?

Ne koittaa saada tällä tapaa mahdollisimman paljon seuraajia itselleen että saavat enemmän rahaa.

Vierailija
137/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heterodraamaa.

Kannattaa mennä juttelemaan asiasta jollekin. En meinaa ole kumpikaan epäilemistäsi vaan tuo raksamies muutamaa viestiä ylenpänä.

Voisin tulla juttelemaan sun kanssa ja juomaan sun oluet. Rahat on loppu.

Eukon kanssa on riitaa tällä hetkellä instakuvista ja siitä että mut on nähty ja musta on keskusteltu. NE mun tykkäykset näkyy ain muiden puhelimissa. Herra se tykkäsi kuvasta jne.

Mulla jäi tosi positiivinen kuva susta raksamies. Tykkäsin sun kirjoitusta.

Vierailija
138/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heterodraamaa.

Se että tiedostat oman harhaisuutesi on ensiaskel paranemiseen. Tsemppiä.

Vierailija
139/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet haluaa parikymppistä naista, tyhmimmät miehet ei osaa tehdä sitä huomaamattomasti.

Vierailija
140/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain wt:t. Vain wt:t. Onko miehelläsi myös tatskoja?

Wiikinkityyliin kuuluu aina tatuoinnit jopa kaulaan saakka.

Lihakset kuuluu wiikinkityyliin ja kova uho.

wt on pohjoismainen perinteinen muoto elää.

Kristillinen akateeminen pelleily on tullut myöhemmin.

Tatuoinnit tai irokeesikampaus eivät kuulu "viikinkityyliin", vaikka islantilaiset todistetusti Uudella Mantereella kävivätkin reilut 500 vuotta ennen Kolumbusta. Ei myöskään uho, vaan harkinta!

Ajeltu pää oli täällä pohjoisessa ennen miehellä orjan merkki ja siksi sitä vielä nykyäänkin hävetään!