Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kiinnostus kakskymppisiin

Epävarmako
30.09.2023 |

Hei,

Minulla on uudehko ja kaikinpuolin hyvä parisuhde. Viihdymme yhdessä, meillä on hauskaa, seksi luistaa jne. MUTTA miehen Instagramissa on kymmeniä ja taas kymmeniä nuoria neitosia. Siis oikeasti jotain 2000-luvulla syntyneiden tissi/pyllytilejä.

Koen tästä jonkinmoista riittämättömyyden tunnetta ja samalla tulee hieman limainen setämies olo, kun 42-vuotiaalla aikuisella miehellä on yli puolet nuorempia seurantalistalla ja painelee niille tykkäyksiä. Ehkä jopa häpeän vähän, mikäli kaverini/sukulaiseni tms näkisivät ne.

Olen tästä miehelle nätisti sanonut ja mies nauraa, että olen hölmö, että minunhan pitäisi ajatella, että "painin samassa sarjassa" 🙄 Mies sanoo, että kaikki miehet katselee nuoria naisia, eikä se tarkoita mitään. Olen kysynyt, että eikö kannattaisi sellainen itselleen iskeä niin ei ne kuulema enää ole hänestä kiinnostuneita. Tiedän olevani nätti ja nuorekas, mutta koen tästä jotain epävarmuutta ja tulee tunne, että on minun kanssa, kun ei sellaista ihannenaistaan enää saa 😬

En oikein pääse kiinni, miten tähän pitäisi suhtautua? Mies kiusaa minua leikkisästi, että olen vain mustis. Mutta en koe niin. Hänellä on esimerkiksi pari exää, kenen kanssa hän pitää yhteyttä ja en ole mustasukkainen heistä, enkä hänen menoistaan tms. Väitän, että tunne on enemmän jotain riittämättömyyden ja epävarmuuden tunnetta omasta riittävyydestä toiselle.

Kommentit (205)

Vierailija
81/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistilta kuulostaa. Syyttää sinua epävarmuudesta kun yrität pistää rajat hänelle suhteessanne. Nyt on saanut sinut kyseenalaistamaan omia rajojasi, ja koet tarvitsevasi muiden, ja varsinkin hänen validaatiotaan tälle rajalle. Kaasuvalotusta, ihan klassikko. 

Vierailija
82/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tästä tilanteesta kerrrot, sitä selvemmäksi käy, että tyyppi ei ole hyvä kumppani eikä tee hyvää sulle. 

Luota itseesi ja kehon viesteihisi. Älä katso ikävää käytöstä sormien läpi, koska se ei tule vähenemään vaan lisääntymään ja vieraannuttaa sinua itsestäsi, hyvinvoinnistasi ja tarpeistasi. Mitä kauemmin hän on elämässäsi, sitä enemmän hän vie sinulta, vaikka hetkittäin tunnet jotain saavasikin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin typerä kommentti että kaikki miehet katselee nuoria naisia. Siis joo, kaikki miehet käyvät myös vessassa mutta eivät tee siitä julkista.

Vierailija
84/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla miehillä on Instanssa nuoria naisia seurannassa, mutta useimmat miehet salaavat ne.

"Kaikki muutkin" on maailman huonoin hätävale.

Vierailija
85/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistilta kuulostaa. Syyttää sinua epävarmuudesta kun yrität pistää rajat hänelle suhteessanne. Nyt on saanut sinut kyseenalaistamaan omia rajojasi, ja koet tarvitsevasi muiden, ja varsinkin hänen validaatiotaan tälle rajalle. Kaasuvalotusta, ihan klassikko. 

Mutta onko kenelläkään oikeus myöskään puuttua toisen somen käyttöön? Jos joku sanoo sinulle, että et saa seurata asiaa x tai y niin kokisitko, että toinen rajoittaa sinua parisuhteessa? En halua sellaistakaan.

Olen sanonut miehelle että katsokoon niin paljon kuin haluaa, mutta ettei hieroisi asiaa minun naamaan/tekisi sitä niin julkisesti. Mutta oma vika tietysti se, että menen stalkkailee...

Vierailija
86/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän tästä tilanteesta kerrrot, sitä selvemmäksi käy, että tyyppi ei ole hyvä kumppani eikä tee hyvää sulle. 

Luota itseesi ja kehon viesteihisi. Älä katso ikävää käytöstä sormien läpi, koska se ei tule vähenemään vaan lisääntymään ja vieraannuttaa sinua itsestäsi, hyvinvoinnistasi ja tarpeistasi. Mitä kauemmin hän on elämässäsi, sitä enemmän hän vie sinulta, vaikka hetkittäin tunnet jotain saavasikin. 

Kiitos kommentistasi.

Tällainen fiilis minulla on välillä, vaikka koittaisiin sen olon sammuttaa.

Vierailija
87/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmaaloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko kenelläkään oikeus myöskään puuttua toisen somen käyttöön? Jos joku sanoo sinulle, että et saa seurata asiaa x tai y niin kokisitko, että toinen rajoittaa sinua parisuhteessa? En halua sellaistakaan.

Olen sanonut miehelle että katsokoon niin paljon kuin haluaa, mutta ettei hieroisi asiaa minun naamaan/tekisi sitä niin julkisesti. Mutta oma vika tietysti se, että menen stalkkailee...

Hän on nyt siis kääntänyt asian näin, että sinä otat syyt niskoillesi. "Minä olen yliherkkä, minä pyydän liikoja, minä olen ärsyttävä, minun ei pitäisi kytätä, minussa on se vika tässä". Se on juuri sitä kaasuvalotusta. Monogamia on ihan normaali oletus monissa suhteissa, ja vaikkei olisi, niin se saa olla sinun oletuksesi ja odotuksesi. Jos se ei hänelle kelpaa, niin voi sitten kokeilla vaikka noita parikymppisiä. Varmaan aika nopeasti tuhoutuu se fantasia, kun tajuaa miten vanhana he häntä pitävät.

Vierailija
88/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyväksyttävämpää, jos miehesi katselisi viisikymmentä vuotta vanhoja kuvia vaikkapa.

Ne ihmiset ovat eläviä ja olemassa olevia. Miehesi on kuin friikki, joka tuijottaa naapuria ikkunasta ja ei edes peittele sitä. Kammottava tuijottaja.

Vierailija
89/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla särähtää aina korvaan tämä "En mä niille enää kelpaiskaan", eli ajatusta ja halua olisi mennä ja kokea, mutta tietää että pakit tulee. Oma mieskin sanoi kerran noin, ja mua inhotti. Kiusoittelin ihan testatakseni ja osasin odottaa tuota repliikkiä.

Miksi ei koskaan kukaan mies sano, että ei mun ajatusmaailmat kohtaa parikymppisten kanssa tms?

Ei tarvitse sanoin kommunikoidakaan? Rakkauden kieli ei riipu iästä?  ;D

Itselleni on tärkeää, että kolahtaa huumori, arvot ja kemiat.

Vierailija
90/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla särähtää aina korvaan tämä "En mä niille enää kelpaiskaan", eli ajatusta ja halua olisi mennä ja kokea, mutta tietää että pakit tulee. Oma mieskin sanoi kerran noin, ja mua inhotti. Kiusoittelin ihan testatakseni ja osasin odottaa tuota repliikkiä.

Miksi ei koskaan kukaan mies sano, että ei mun ajatusmaailmat kohtaa parikymppisten kanssa tms?

Miehesi oli parisuhdekeskustelussa älykkäämpi ja tiesi kun kiusottelit, nii kiusotteli takaisin ja sanoi sen mistä inhoonnut. Ihan oikein kiusottelijalle :)

Sellaisen sopiikin inhoittua. Pitkässä parisuhteessa kannattaa aina muistaa että mieskin tietää mistä toinen inhoittuu, jos lähdetään kiusoittelemaan.

Vierailija
91/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarmaaloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se

Hän on nyt siis kääntänyt asian näin, että sinä otat syyt niskoillesi. "Minä olen yliherkkä, minä pyydän liikoja, minä olen ärsyttävä, minun ei pitäisi kytätä, minussa on se vika tässä". Se on juuri sitä kaasuvalotusta. Monogamia on ihan normaali oletus monissa suhteissa, ja vaikkei olisi, niin se saa olla sinun oletuksesi ja odotuksesi. Jos se ei hänelle kelpaa, niin voi sitten kokeilla vaikka noita parikymppisiä. Varmaan aika nopeasti tuhoutuu se fantasia, kun tajuaa miten vanhana he häntä pitävät.

Senhän hän on itsekin sanonut, ettei ne enää häntä huoli 😅 no kiva kiitos, kun minä nyt sitten olen tässä varalla... sellainen fiilis tuosta vähän tulee.

Mutta joo, olen samoja asioita itse miettinyt. Ja hänellä on itsellään vahva monogamian oletus. Olen joskus sanonut, että avataan suhde. Minä saan käydä muualla ja hän saa hakea noita kakskymppisiä niin ei tarvitse tyytyä netissä tuijotteluun. Ei kuulema missään nimessä.

Mutta sitten taas, ei kai kuvien ihailu/heistä fantasiointi ole pettämistä? Eihän toisen ajatuksia voi kieltää. Mutta tästäkin olen sanonut, että on eri asia katsoa kauniita naisia netissä, tai seurata jotain biksumalleja (jotka mua vituttaa myös) versus seurata tyyliin paikkakuntalaisia nuoria naisia ja heidän päivittämistä elämäänsä instassa...

Vierailija
92/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On munkin mies sanonut, että mitä yhteistä hänellä heidän kanssaan oikeasti ois? Sanoin et voisit siinä sohvalla maata ja ihailla niitä ja puhuisitte sitten vaikka mopoautoista.

Vierailija
93/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksikymppisillä on kapea lantio ja pienet tissit.

Jokaisen miehen unelma.

Suomessa tosiaan tykätään vähän muodottomista sporttivartaloista, ei tarvitse mennä kauas itään tai etelään kun jo enempi naisellisuus viehättää.

Liekö liittyy sitten siihen, että Suomessa aika epävarmat miehet. Siis ei niin maskuliiniset.

Tarkoitatko että olen siis suomalaiseksi mieheksi poikkeuksellisen maskuliininen kun tykkään muodokkaista naisista joilla on isot luomurinnat ja leveä takapuoli?

Tuohon vaikuttaa myös ikä. Suomalaiset teinipojat ja nuoret miehet tykkää kyllä naisellisesta vartalosta, mutta aikuisemmat nettimiehet taas kuolaa just päinvastaisia.

Ja tietysti makuja on monia, mutta olen tästä joskus joidenkin suomalaisten miesten kanssa jutellutkin ja sanoneet samaa, että Suomessa on ihanne ennemminkin sellainen, että nainen on mahdollisimman vähän.

Vierailija
94/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Minä ja kaverini aina välillä stalkataan ja nauretaan näille setämiehille, jotka painelevat tykkäyksiä mukamas "eroottisille kuville".

Että terveisiä miehelles.

Me stalkataan aina tälläiset setämiehet porukalla läpi ja myös lähipiiri.

Vierailija
95/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tulee setämies olo, kun 42-vuotiaalla aikuisella miehellä on yli puolet nuorempia seurantalistalla"

Sellainen homofantasia tälläkertaa

-100/5, keksi nyt oikeesti jotain muuta

Vierailija
96/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen on fyysisesti parhaimmillaan useimmiten nuorena, ei siinä mielestäni mitään ihmeellistä ole. Tietty jotkut säilyttää fyysisen viehätysvoimansa pidempään ja joillain on karismaa/seksiä olemuksessaan vanhanakin, mutta suurin osa komeista/kauniista ihmisistä on aika nuoria.

Ei tuota tarvitse silti kumppanin naamaan mielestäni hieroa, päinvastoin kumppaneiden kai pitäisi tuoda toisilleen HYVÄÄ OLOA ja hyväksyntää, seksikkyyttä yms. eikä mitään vertailua ja epävarmuutta.

Vierailija
97/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmaalkuperäinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On munkin mies sanonut, että mitä yhteistä hänellä heidän kanssaan oikeasti ois? Sanoin et voisit siinä sohvalla maata ja ihailla niitä ja puhuisitte sitten vaikka mopoautoista.

Jep. sulla on hyvä asenne ;D

Vierailija
98/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miks puhua tuollaisia, kuulostatte epävarmoilta.

Vierailija
99/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi oli parisuhdekeskustelussa älykkäämpi ja tiesi kun kiusottelit, nii kiusotteli takaisin ja sanoi sen mistä inhoonnut. Ihan oikein kiusottelijalle :)

Sellaisen sopiikin inhoittua. Pitkässä parisuhteessa kannattaa aina muistaa että mieskin tietää mistä toinen inhoittuu, jos lähdetään kiusoittelemaan.

Juu, kyllä miehetkin tietää mistä narusta milloinkin kannattaa vetää, mutta tuo tuli vaan niin automaattisesti. Ja näyttää olevan aika yleinen kommentti.

en verran ollaan rehellisiä, ettei mennä sanomaan, että nuori ja kuuma ei kiihota, vaan käännetään toisinpäin niin, että enhän mä vanha ukko kellekään enää kelpaa. Uhriutuminen siinä samalla ja rauhoitellaan toista, että saa taas rauhassa unelmoida ja hekumoida.

Vierailija
100/205 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miks puhua tuollaisia, kuulostatte epävarmoilta.

Realismia, ystäväiseni, pelkkää realismia :)