Miehen kiinnostus kakskymppisiin
Hei,
Minulla on uudehko ja kaikinpuolin hyvä parisuhde. Viihdymme yhdessä, meillä on hauskaa, seksi luistaa jne. MUTTA miehen Instagramissa on kymmeniä ja taas kymmeniä nuoria neitosia. Siis oikeasti jotain 2000-luvulla syntyneiden tissi/pyllytilejä.
Koen tästä jonkinmoista riittämättömyyden tunnetta ja samalla tulee hieman limainen setämies olo, kun 42-vuotiaalla aikuisella miehellä on yli puolet nuorempia seurantalistalla ja painelee niille tykkäyksiä. Ehkä jopa häpeän vähän, mikäli kaverini/sukulaiseni tms näkisivät ne.
Olen tästä miehelle nätisti sanonut ja mies nauraa, että olen hölmö, että minunhan pitäisi ajatella, että "painin samassa sarjassa" 🙄 Mies sanoo, että kaikki miehet katselee nuoria naisia, eikä se tarkoita mitään. Olen kysynyt, että eikö kannattaisi sellainen itselleen iskeä niin ei ne kuulema enää ole hänestä kiinnostuneita. Tiedän olevani nätti ja nuorekas, mutta koen tästä jotain epävarmuutta ja tulee tunne, että on minun kanssa, kun ei sellaista ihannenaistaan enää saa 😬
En oikein pääse kiinni, miten tähän pitäisi suhtautua? Mies kiusaa minua leikkisästi, että olen vain mustis. Mutta en koe niin. Hänellä on esimerkiksi pari exää, kenen kanssa hän pitää yhteyttä ja en ole mustasukkainen heistä, enkä hänen menoistaan tms. Väitän, että tunne on enemmän jotain riittämättömyyden ja epävarmuuden tunnetta omasta riittävyydestä toiselle.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin suhde taitaa nyt olle taputeltu osin samasta syystä. Mies ei suostu ymmärtämään miksi hänen pari-kolmikymppisten naisten someseurailunsa minua häiritsee.
No, varmaan menee sitten niin kuin pitääkin, jos hän ne kuvat valitsi mieluummin kuin minut.Mies väistää luodin kun pääsee eroon kaltaisestasi kontrollifriikistä.
Parempi se onkin elellä ihan yksin instanaisille runkkaillen.
Mitähän mies sanois jos sä tykkäilisit puolialastomien nuorten miesten kuvista ja seuraisit niitä kuola valuen suupielestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin suhde taitaa nyt olle taputeltu osin samasta syystä. Mies ei suostu ymmärtämään miksi hänen pari-kolmikymppisten naisten someseurailunsa minua häiritsee.
No, varmaan menee sitten niin kuin pitääkin, jos hän ne kuvat valitsi mieluummin kuin minut.Mies väistää luodin kun pääsee eroon kaltaisestasi kontrollifriikistä.
Miks tollaset edes hakeutuu parisuhteisiin. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain wt:t. Vain wt:t. Onko miehelläsi myös tatskoja?
Wiikinkityyliin kuuluu aina tatuoinnit jopa kaulaan saakka.
Lihakset kuuluu wiikinkityyliin ja kova uho.
wt on pohjoismainen perinteinen muoto elää.
Kristillinen akateeminen pelleily on tullut myöhemmin.
Tatuoinnit tai irokeesikampaus eivät kuulu "viikinkityyliin", vaikka islantilaiset todistetusti Uudella Mantereella kävivätkin reilut 500 vuotta ennen Kolumbusta. Ei myöskään uho, vaan harkinta!
Ajeltu pää oli täällä pohjoisessa ennen miehellä orjan merkki ja siksi sitä vielä nykyäänkin hävetään!
kyllä ne nykyään kuuluu.
Tyyli muuttuu mutta asenne ja luokka pysyy. En tykkää yhtään että wt-kultuuria väheksytään ja heidät alennetaan. Wiikinkien tyyli on aina ollut ja joskus oli ihan normaalia juoda alkoholia pitkin viikkoa töiden jälkeen jne töissäkin. Ei sitä pidetty roskan merkkinä.
Ennen tämä porukka ja nämä tavat hallitsi koko Eurooppaa. Nyt vaan alennetaan ja haukutaan wt.
Sun näkemys on vähän kuin muslimeilla. Sellainen romanttinen että ennen oli oikein ja sitten sitä imitoidaan ja yritetään palata jollekin keskiajalle.
Wiikinkityylillä voi elää ihan modernistikin. Kyse on lähinnä luonnollisesta asenteesta.
Olla ylpeästi rahvas ja muita voimakkaampi ja pärjäävämpi. Ilman että matkitaan näitä krsitillisia akateemikkoja ja palvotaan koulutusta. Koulutus on kaikista pahinta roskaa maan päällä.
Joku sanelee sulle miten asiat on.
Käyn tupakalla ja jatkan sitten tätä keskustelua. Haluan nähdä miten ap:n miehelle käy tänä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heterodraamaa.
Koita keksiä joku uusi sana jooko? Alat pikkuhiljaa vaikuttamaan persulta kun hoet tota samaa joka toisessa ketjussa.
Olen sen verran vainoharhainen että musta tuntuu että lainaat vain omaa tekstiäsi ettet paljastuisi. Samalla saatat nostaa keskustelua etusivulle jos oletkin ap.
Se että tiedostat oman harhaisuutesi on ensiaskel paranemiseen. Tsemppiä.
Toivottavasti sinä tiedostaisit dissosiaatio-ongelmasi pian, tsemppiä. On varmasti rankkaa elää usean persoonan voimin.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mies sanois jos sä tykkäilisit puolialastomien nuorten miesten kuvista ja seuraisit niitä kuola valuen suupielestä
Mua ainakin kiihottais tuollainen. Sanoisin että kattele vaan ja alkaisin painelemaan takaapäin. Ei musta kannata välittää.. Tuskin huomaat edes mua.
Älä anna mun häiritä tää on sekunnissa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää valita noista kahdesta vaihtoehdosta, niin valinta on harvinaisen helppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että saa liveseksiä joskus? Ja huomiota, matalan itsetunnon kohotusta, seuraa, palveluksia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama myös kontrolloiville naisille, kaikkien etu että pysyvät mahdollisimman kaukana miehistä.
Uskomattoman laaduttomia provoja täällä, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haluaa parikymppistä naista, tyhmimmät miehet ei osaa tehdä sitä huomaamattomasti.
Halun perimmäinen idea ja ahaa on siinä, että nelikymppiset miehet tykkää ajatuksesta että heistä ei tykätä ja haluta ja siksi he juuri haluavat kaksikymppistä.
Koska ne ei halua ja se on jutun ydin.
Kato ihan rauhassa vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin kiihottais tuollainen. Sanoisin että kattele vaan ja alkaisin painelemaan takaapäin. Ei musta kannata välittää.. Tuskin huomaat edes mua.
Raiskasiko isäsi sua lapsena, kun sun seksuaalisuus on vähän kieroutunutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, naistenvaatteisiin pukeutuneena. Eikä jäänyt traumoja, meillä on hyvät välit edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait sitä raiskauksena voi pitää?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita itte parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita itte parempia.
Miksi vaivautua? Jos maksat voin kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Hulluintahan tässä on se, että olen edellisessä parisuhteessani harrastanut kimppaa yms ja olen ehdottanut tälle nykyisellekin, hän ei halua (pelkää että alan skitsota?). Mutta olen sitten epävarma näistä nettitytöistä... Ehkä koska ne eivät ole yhteinen juttu vaan hänen omaa fantasiaansa. Vaikea tätä ihmisen mieltä on aina ymmärtää...
Kieltämättä on käyny mielessä pitäiskö selata hyvännäköisiä ja hyväkroppaisia entisiä panoja avoimesti hänen edessään ja katsoa, mitä hän sanoo. En haluaisi lähteä mihinkään lapselliseen kostamiseenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Totuus tekee usein kipeää. Siksi kasvokkain teeskennellään jotain muuta.
Ketä ne vanhat römpsät kiinostaa kun on tiukempaakin saatavilla.
Mies väistää luodin kun pääsee eroon kaltaisestasi kontrollifriikistä.