Miehen kiinnostus kakskymppisiin
Hei,
Minulla on uudehko ja kaikinpuolin hyvä parisuhde. Viihdymme yhdessä, meillä on hauskaa, seksi luistaa jne. MUTTA miehen Instagramissa on kymmeniä ja taas kymmeniä nuoria neitosia. Siis oikeasti jotain 2000-luvulla syntyneiden tissi/pyllytilejä.
Koen tästä jonkinmoista riittämättömyyden tunnetta ja samalla tulee hieman limainen setämies olo, kun 42-vuotiaalla aikuisella miehellä on yli puolet nuorempia seurantalistalla ja painelee niille tykkäyksiä. Ehkä jopa häpeän vähän, mikäli kaverini/sukulaiseni tms näkisivät ne.
Olen tästä miehelle nätisti sanonut ja mies nauraa, että olen hölmö, että minunhan pitäisi ajatella, että "painin samassa sarjassa" 🙄 Mies sanoo, että kaikki miehet katselee nuoria naisia, eikä se tarkoita mitään. Olen kysynyt, että eikö kannattaisi sellainen itselleen iskeä niin ei ne kuulema enää ole hänestä kiinnostuneita. Tiedän olevani nätti ja nuorekas, mutta koen tästä jotain epävarmuutta ja tulee tunne, että on minun kanssa, kun ei sellaista ihannenaistaan enää saa 😬
En oikein pääse kiinni, miten tähän pitäisi suhtautua? Mies kiusaa minua leikkisästi, että olen vain mustis. Mutta en koe niin. Hänellä on esimerkiksi pari exää, kenen kanssa hän pitää yhteyttä ja en ole mustasukkainen heistä, enkä hänen menoistaan tms. Väitän, että tunne on enemmän jotain riittämättömyyden ja epävarmuuden tunnetta omasta riittävyydestä toiselle.
Kommentit (205)
Noniin, mies katsoo nuorta naista ja pitää siitä. Ja se on väärin, voi luoja. Nainen katsoo jorgesborges kuvia ja voimaantuu, se on sitten oikein. Voi luoja!
Vierailija kirjoitti:
Vain wt:t. Vain wt:t. Onko miehelläsi myös tatskoja?
Wiikinkityyliin kuuluu aina tatuoinnit jopa kaulaan saakka.
Lihakset kuuluu wiikinkityyliin ja kova uho.
wt on pohjoismainen perinteinen muoto elää.
Kristillinen akateeminen pelleily on tullut myöhemmin.
Joo, eipä ole ihan aikuisena miehenä koskaan ollut kiinnostusta parikymppisiin mutruhuuliin. Kyllä omanikäiset naiset ovat parhaita katsella ja kokea.
On tosiaan vähän noloa, osa miehistä ns. setämieheytyy kolme-nelikymppisinä (tai viiskymppisinä) ja menettää itsekunnioituksensa (tai ei vaan enää kiinnosta mitä joku ajattelee) ja alkavat tuollaisiksi.
Katseleminen itsekseen on tosiaan ihan ok, mutta tuo seurailu ja tykkäileminen ei ole fresh.
Tosin hieman se on epäseksikästä jos kovin koukussa on siihen katseluun ylipäätään..
Nuorena suurin osa miehistä on ihan freesejä, mutta aika nopeasti nuoruuden jälkeen jotkut röpsähtää henkisesti tuollaiseksi unfreshiksi koiraksi joka läähättää naisten kehojen perään kuin joku viettiensä orja.
Tai nuorena se ei vaikuta sillä tavalla säälittävältä, kun on samassa lokerossa niiden naisten kanssa :D
Ei tuossa mustasukkaisuudesta tosiaan ole kyse, vaan on vain hieman epäseksikästä ja kiusallista. Omaa miestähän haluaisi kunnioittaa eikä nähdä hänen säälittäviä ja epätoivoisia puolia.
Kaksikymppisillä on kapea lantio ja pienet tissit.
Jokaisen miehen unelma.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen miehen unelma.
Suomessa tosiaan tykätään vähän muodottomista sporttivartaloista, ei tarvitse mennä kauas itään tai etelään kun jo enempi naisellisuus viehättää.
Liekö liittyy sitten siihen, että Suomessa aika epävarmat miehet. Siis ei niin maskuliiniset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen miehen unelma.Suomessa tosiaan tykätään vähän muodottomista sporttivartaloista, ei tarvitse mennä kauas itään tai etelään kun jo enempi naisellisuus viehättää.
Liekö liittyy sitten siihen, että Suomessa aika epävarmat miehet. Siis ei niin maskuliiniset.
Tarkoitatko että olen siis suomalaiseksi mieheksi poikkeuksellisen maskuliininen kun tykkään muodokkaista naisista joilla on isot luomurinnat ja leveä takapuoli?
Tuntuu limaiselta. Olen nelikymppinen nainen ja seuraan muutamia komeiden julkkismiesten tilejä. Mielestäni tuollainen muutamien tilin seuraaminen normaalia, kymmenien nuorten instatypyjen seuraaminen ei ole normaalia.
Kaikki miehet katselevat nuoria tyttöjä. Se on vähän kuin hengittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen miehen unelma.
Jos heillä on lyhyt tukka niin homomieskin voi heistä kiihottua.
Se on tasa-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen miehen unelma.Suomessa tosiaan tykätään vähän muodottomista sporttivartaloista, ei tarvitse mennä kauas itään tai etelään kun jo enempi naisellisuus viehättää.
Liekö liittyy sitten siihen, että Suomessa aika epävarmat miehet. Siis ei niin maskuliiniset.Tarkoitatko että olen siis suomalaiseksi mieheksi poikkeuksellisen maskuliininen kun tykkään muodokkaista naisista joilla on isot luomurinnat ja leveä takapuoli?
On tuollaisia tietysti Suomessakin, mutta usein ne on ulkomaaalaistaustaisia tai osittain sellaisia.
Ja tietty on eri makuja täälläkin tietysti, mutta yleistäen voi sanoa, että Suomessa suositaan enempi sellaista tyttömäistä naisihannetta eikä niinkään naisellista.
Kapea lantio, pienet rinnat, tasapaksu maha, pieni tukka (ei liity pituuteen), Adidas-leggingsit, tasapohjakengät jne., mutta kuitenkin naamassa ripsenpidennykset ja tekokulmakarvat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla miehillä on Instanssa nuoria naisia seurannassa, mutta useimmat miehet salaavat ne.
Ei ole, tuo on alemman koulutustason miesten touhuja. En todellakaan usko, että jormaolliloilla, eskovaltaojilla ja muille liike-elämän, tutkimuksen ja kulttuurin huippunimillä on Instassa nuoria naisia seurannassa, ja sama pätee ihan tavallisiin korkeasti koulutettuihin miehiin.
Mutta ne wt-miehet, jotka käyttävät instaa seurantaan, toimivat ihan oikein käyttäessään anonyymia tiliä, koska silloin heidän läheistensä ei tarvitse hävetä heidän nolouttaan.
Jormaolliloilla jne. on halutessaan kireitä kakskymppisiä kissoja ihan liveseurana, ei missään instassa tai muussa somepelleily seurannassa.
Aika tavallinen mies sulla. Kyllä sen kanssa pärjää. Ongelmia tulee vasta ikänäön myötä kun ei enää erota 14 vuotiasta parikymppisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä mies. Erittäin noloa sinulle kun mies tykkäilee tuommoisista kuvista julkisesti lol.
N22
Miten mikään mitä se mies tekee olisi noloa aloittajalle? Kyllä se ihan vaan yksin on noloa sille miehelle.
Mietihän omalle kohdallesi.
Anders kirjoitti:
Joo, eipä ole ihan aikuisena miehenä koskaan ollut kiinnostusta parikymppisiin mutruhuuliin. Kyllä omanikäiset naiset ovat parhaita katsella ja kokea.
Ei tarvitse pitkään keskustella parikymppisen kanssa niin huomaa että ovat tavallaan tahtomattaan tyhjäpäitä. Elämänkokemus puuttuu täysin.
Osa feikkaa ja osaa olla itseään vanhempi henkisesti, mutta ei mene läpi oikealle aikuiselle.
Kyllä sellaisten kanssa voi harrastaa seksiä, mutta ei siitä suhdetta saa mitenkään ja seksinkin laita on vähän nin että nelikymppisenä tulee kyllä hyväksikäyttäjän olo, vaikka toinen olisikin tosi innokas ja halukas.
Kyllä sydämen ääntä kannattaa seurata ja sanoa tytöille että etsikää oman ikäinen poikaystävä. Minä olen teille liian vanha, voisin olla isänne.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Liittyy ketjun aiheeseen (=julkinen seuraaminen ja tykkäily somessa) siten, että...?
Aina näihin tulee joku jonne, joka ajattelee, että "kyllä nyt naiset hermostuvat, kun kerron, että kaikki miehet katselevat nuoria tyttöjä" eikä ymmärrä alkuunkaan, ettei siitä edes ole kysymys.
Miten, jonne, ajattelet että äitisi suhtautuisi, jos kertoisit hänelle tuon faktan? Saisitko pitkäänkin huudatettua vai hymähtäisikö hän faktallesi?
N60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Liittyy ketjun aiheeseen (=julkinen seuraaminen ja tykkäily somessa) siten, että...?
Aina näihin tulee joku jonne, joka ajattelee, että "kyllä nyt naiset hermostuvat, kun kerron, että kaikki miehet katselevat nuoria tyttöjä" eikä ymmärrä alkuunkaan, ettei siitä edes ole kysymys.
Miten, jonne, ajattelet että äitisi suhtautuisi, jos kertoisit hänelle tuon faktan? Saisitko pitkäänkin huudatettua vai hymähtäisikö hän faktallesi?
N60
Ehkä ymmärrät suhteen aiheeseen kun oikein yrität.
En olisi tuon miehen kanssa yhtään elämäni päivää.
Olen järkyttynyt, että muutamat tuttavamiehet seuraavat tuollaisia julkisesti. En kehtaisi esiintyä heidän rinnallaan. Miten uskottavaa tuo on myöskään heidän uransa kannalta? Esittävät olevansa uskottavia, yli 40v miehet. Olen kyllä pitänytkin heitä yksinkertaisina, mutta vaikutelma vain vahvistui havainnon myötä.