Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa yhden yön suhteessa otetaan kondomi puheeksi?

Vierailija
29.09.2023 |

Jo baarissa? (Jos tavattu tinderissä tms. niin viesteissä?) Toisen asuntoon tultua sohvalla suudellessa?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mun aivoissa on eri tavalla kun en näe mitään arvoa jollekin baaripanolle tai Tindepanolle tms. 🤔 Herrasmiehet sytyttää sata kertaa enemmän. 

Jos sellaista saa, mutta muutaman vuoden välein on kiva panna edes baarista löydetyn kanssa. 

Vierailija
42/67 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmantena yönä on aika sopiva.

It's too late then.

Me paniin ekan kerran jossain kuuden viikon kohdalla.  Ei tosin ollut yhden yön, vaan yhden vuoden juttu. Kortsua ei käytetty koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kokonaan minun asiani. Laitan sen päälle joka tapauksessa eikä se kuulu naiselle. Poisjättämiselle pitää sitten jo olla tosi hyvä ihmistuntemus taustalla jotta naiseen voi luottaa. Ja kokemus on opettanut ettei naisiin kannata luottaa.

Vierailija
44/67 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan erittäin harvoin yhdenillanjuttuja. Viimeksi kun sellainen oli, tämä kondomiasia pilasi koko homman. Kun päästiin miehen kämpille ja ruvettiin lämmittelemään, sanoin että kumi tulee olla. No, sitten kun vähän ajan päästä mies sitä laittoi paikalleen, stondis katosi. Mies yritti runkata kalua seisomaan, ja sadatteli kumin käyttöä. Hän yritti, että eikö nyt voitais olla ilman, ja kieltäydyin. Hän runkkaili ja puhisi turhautuneena, että ei voi panna kondomilla ja käyttäytyi kuin minä olisin pilannut koko homman.

Multa meni täysin fiilis tästä pikkulapsimaisesta kiukuttelusta. Ja meni vähän hermot siitä kun hän vihjaili, että olen jotenkin tiukkapipoinen kun haluan sen kumin. Annoin hänelle sanallisen läksytyksen asiasta, siitä minua syyttävästä asenteesta, ja lähdin.

Tästä opin sen, että kondomista kannattaa mainita ennen kuin ollaan jommankumman kotona. En halua päätyä enää tuollaiseen tilanteeseen

Ilonpilaaja 🤮

Vierailija
45/67 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun ollaan alasti sängyllä ja ennenkö mitään sovitellaan mihinkään, ni vois kysästä niin että ehtii siinä hyvin hakemaan.

Vierailija
46/67 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aamulla housuja jalkaan vetäessä kondomipaketti putoaa lattialle, sanon vain että sehän sujui hyvin ihan naturellina. Ei kai ukkosikaan mitään kumeja käytä.

Vierailija
47/67 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin,  jos silloinkaan. Valitettavasti. 

N40

Vierailija
48/67 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Yleensä siinä vaiheessa, kun ollaan pantu eka kymmenen minuuttia, niin voi kysyä, että haluaisitko, että laitetaan kondomi päälle.

Vierailija
49/67 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan vaan paljaalla pettänyt..

Vierailija
50/67 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Yleensä siinä vaiheessa, kun ollaan pantu eka kymmenen minuuttia, niin voi kysyä, että haluaisitko, että laitetaan kondomi päälle.

Onnittelut tulevasta vanhemmudesta (valitettavasti kenties veneeristen tautien laitoksen asiakkuuden kautta). 

Vierailija
51/67 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun on työntynyt sisään, niin tokaisee: ai nii, olisko sul ollut kortsuja?

Vierailija
52/67 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi pitäisi olla sekä naisella että miehellä mukana, jos yhden illan juttuja harrastaa. Tai ylipäätään on valmis seksiin nopeasti tuntemattoman kanssa. Kondomin pois jättämiselle ei ole olemassa hyviä perusteita, se on molempien turvaksi sukupuoleen katsomatta.

Jos joudut alkamaan erikseen keskustelemaan tai perustelemaan tätä uudelle tuttavuudelle, poistu heti paikalta. Tuskin olet ensimmäinen, ketä hän nai paljaana.

Vierailija
53/67 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä miettimistä koko asiasta tai miksi se pitää ottaa erikseen puheeksi. Seksin alkaessa ottaa kumin esiin ja se on siinä, ei siitä mitään tarvitse keskustella.

Se pitää ottaa puheeksi nimenomaan siksi, että monet miehet alkavat märistä, että pitäisi välttämättä vetää paljaalla. Ilmeisesti naiset eivät ole sulle niin tehneet?

Vierailija
54/67 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä miehenä tarvi ottaa puheeksi. Naiset harvoin vastustaa. 

Vierailija
55/67 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan erittäin harvoin yhdenillanjuttuja. Viimeksi kun sellainen oli, tämä kondomiasia pilasi koko homman. Kun päästiin miehen kämpille ja ruvettiin lämmittelemään, sanoin että kumi tulee olla. No, sitten kun vähän ajan päästä mies sitä laittoi paikalleen, stondis katosi. Mies yritti runkata kalua seisomaan, ja sadatteli kumin käyttöä. Hän yritti, että eikö nyt voitais olla ilman, ja kieltäydyin. Hän runkkaili ja puhisi turhautuneena, että ei voi panna kondomilla ja käyttäytyi kuin minä olisin pilannut koko homman.

Multa meni täysin fiilis tästä pikkulapsimaisesta kiukuttelusta. Ja meni vähän hermot siitä kun hän vihjaili, että olen jotenkin tiukkapipoinen kun haluan sen kumin. Annoin hänelle sanallisen läksytyksen asiasta, siitä minua syyttävästä asenteesta, ja lähdin.

Tästä opin sen, että kondomista kannattaa mainita ennen kuin ollaan jommankumman kotona. En halua päätyä enää tuollaiseen tilanteeseen tuollais

Olisit voinut auttaa miestä hädässä. Ottaa sen kondomin ja miestä silmiin katsoen runkannut sen kalun kovaksi. Sitten olisit voinut pujottaa sen kondomin siihen, taas vilkuillen miestä. Ihme jos tuossa tilanteessa kikkeli pysyy pehmeenä. Olisit itsesikin säästänyt inhottavalta pettymykseltä. Toki tuo mieskin oli possu kun käyttäytyi noin, mutta se saattoi olla pelkästään aitoa turhatumistakin. Huonot sosiaaliset taidot puolin ja toisin pilasivat tuon tilanteen eikä uutta tilaisuutta tullut. -Pertti M36

Vierailija
56/67 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse:

No ei tasan missään. Se pistetään päälle kun homma alkaa.

Piste.

Vierailija
57/67 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden varvin jälkeen

Vierailija
58/67 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse puheeksi ottaa. Minulla on kumit mukana ja laitan sen automaattisesti. Yksi poikkeus on: Jos ladyllä on vihkisormus ja kertoo olevansa vapaaillalla, kun ukkonsa on mökillä tms. Silloin nautin ja tarjoan nautintoa au naturel. 

Vierailija
59/67 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ääri tilannetta. 36 v lapseton neiti sanoi laita kortsu kun minulla ei ole ehkäisyä. Juuri hiplasin hänen pillun huulia. Sitten taas joskus 49 v nainen kävi selälleen ja nostin hänen jalkojaan ylös. Terska levitti jo pillun huulia kun kysyin onko sinulla ehkäisyä. Nainen totesi että on kierukka, anna tulla vaan. Siihen pilluun irtosi tosi kovaa.

Vierailija
60/67 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluun kumilla, pyllyyn paljaalla. Tästä periaatteesta en tingi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi