Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa yhden yön suhteessa otetaan kondomi puheeksi?

Vierailija
29.09.2023 |

Jo baarissa? (Jos tavattu tinderissä tms. niin viesteissä?) Toisen asuntoon tultua sohvalla suudellessa?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mun aivoissa on eri tavalla kun en näe mitään arvoa jollekin baaripanolle tai Tindepanolle tms. 🤔 Herrasmiehet sytyttää sata kertaa enemmän. 

Jos sellaista saa, mutta muutaman vuoden välein on kiva panna edes baarista löydetyn kanssa. 

Vierailija
42/47 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmantena yönä on aika sopiva.

It's too late then.

Me paniin ekan kerran jossain kuuden viikon kohdalla.  Ei tosin ollut yhden yön, vaan yhden vuoden juttu. Kortsua ei käytetty koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kokonaan minun asiani. Laitan sen päälle joka tapauksessa eikä se kuulu naiselle. Poisjättämiselle pitää sitten jo olla tosi hyvä ihmistuntemus taustalla jotta naiseen voi luottaa. Ja kokemus on opettanut ettei naisiin kannata luottaa.

Vierailija
44/47 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan erittäin harvoin yhdenillanjuttuja. Viimeksi kun sellainen oli, tämä kondomiasia pilasi koko homman. Kun päästiin miehen kämpille ja ruvettiin lämmittelemään, sanoin että kumi tulee olla. No, sitten kun vähän ajan päästä mies sitä laittoi paikalleen, stondis katosi. Mies yritti runkata kalua seisomaan, ja sadatteli kumin käyttöä. Hän yritti, että eikö nyt voitais olla ilman, ja kieltäydyin. Hän runkkaili ja puhisi turhautuneena, että ei voi panna kondomilla ja käyttäytyi kuin minä olisin pilannut koko homman.

Multa meni täysin fiilis tästä pikkulapsimaisesta kiukuttelusta. Ja meni vähän hermot siitä kun hän vihjaili, että olen jotenkin tiukkapipoinen kun haluan sen kumin. Annoin hänelle sanallisen läksytyksen asiasta, siitä minua syyttävästä asenteesta, ja lähdin.

Tästä opin sen, että kondomista kannattaa mainita ennen kuin ollaan jommankumman kotona. En halua päätyä enää tuollaiseen tilanteeseen

Ilonpilaaja 🤮

Vierailija
45/47 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun ollaan alasti sängyllä ja ennenkö mitään sovitellaan mihinkään, ni vois kysästä niin että ehtii siinä hyvin hakemaan.

Vierailija
46/47 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aamulla housuja jalkaan vetäessä kondomipaketti putoaa lattialle, sanon vain että sehän sujui hyvin ihan naturellina. Ei kai ukkosikaan mitään kumeja käytä.

Vierailija
47/47 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin,  jos silloinkaan. Valitettavasti. 

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi