Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa yhden yön suhteessa otetaan kondomi puheeksi?

Vierailija
29.09.2023 |

Jo baarissa? (Jos tavattu tinderissä tms. niin viesteissä?) Toisen asuntoon tultua sohvalla suudellessa?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä vaiheessa kun vaatteet vähenee. Totta kai sulla on sellainen mukana omasta takaa.

Vierailija
2/47 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun molemmat ovat jutelleet/kirjoittaneet sata sanaa toisilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tai ulkona. Jos tietää että kumpikin hakee vain sitä, nainenkin. Joku voi nuorena luulla että on pakko tehdä sitä, vaikkei ole heti pakko. 

Vierailija
4/47 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu seksiin jos vaatimuksena on kondomi.

Vierailija
5/47 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sen yhden yön suhteen alkamista!

Vierailija
6/47 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oot nainen, tai sitten niin pieni munainen mies, jolla se ei pysy päällä.

Vierailija
7/47 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Minkä ikäinen?

Eikö taudit huolestuta?

Vierailija
8/47 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies panee aina paljaalla.

Vierailija
9/47 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä ongelma.

Vierailija
10/47 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sitten pois lähtiessä voi kysyä: ai niin olisko pitänyt käyttää kortsua?

Vierailija
11/47 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kyseessä ns seksitreffit, netissä tavatun miehen kanssa, teen sen siinä vaiheessa, kun sovitaan tapaamisesta. Viesteissä muutenkin puhutaan seksistä jotain, kysellään toisen mieltymyksistä ja muuta. Niin siinä samalla sanon että vain kumin kanssa.

Sama jos lähtisin jonkun mukaan muuten, eli siinä vaiheessa kun mietitään teille vai meille.

Vierailija
12/47 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyntömies kirjoitti:

Herrasmies panee aina paljaalla.

Itse kysyn laukeemisen jälkeen tarviiko kortsua ja naiset on tuumanneet ei tartte.

Vierailija
13/47 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina puhutaan nämä selväksi ennen aloitusta. Tumi itsestäänselvyys tottakai jne

Kun ollaan tilanteessa ja alkaa puuhata kääreen avaamisen kanssa, naiset järjestään sanoo "ei meillä varmaan mitään tauteja ole". Sitten ruiskitaan paljaalla. Joka kerta sama juttu. 

Eikä mitään tauteja kyllä ole tullutkaan ja kun on vasektomia tehtynä, niin ei tarvitse isänpäiväkorttejakaan jännittää.

Vierailija
14/47 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan erittäin harvoin yhdenillanjuttuja. Viimeksi kun sellainen oli, tämä kondomiasia pilasi koko homman. Kun päästiin miehen kämpille ja ruvettiin lämmittelemään, sanoin että kumi tulee olla. No, sitten kun vähän ajan päästä mies sitä laittoi paikalleen, stondis katosi. Mies yritti runkata kalua seisomaan, ja sadatteli kumin käyttöä. Hän yritti, että eikö nyt voitais olla ilman, ja kieltäydyin. Hän runkkaili ja puhisi turhautuneena, että ei voi panna kondomilla ja käyttäytyi kuin minä olisin pilannut koko homman.

Multa meni täysin fiilis tästä pikkulapsimaisesta kiukuttelusta. Ja meni vähän hermot siitä kun hän vihjaili, että olen jotenkin tiukkapipoinen kun haluan sen kumin. Annoin hänelle sanallisen läksytyksen asiasta, siitä minua syyttävästä asenteesta, ja lähdin.

Tästä opin sen, että kondomista kannattaa mainita ennen kuin ollaan jommankumman kotona. En halua päätyä enää tuollaiseen tilanteeseen tuollaisen lapsellisen typeryksen kanssa. Kukaan muu mies ei ole ikinä käyttäytynyt noin, tämä tyyppi oli kyllä minun puolesta huonosti valittu.

Vierailija
15/47 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kondomia aina paitsi kustessa ja naidessa, niissä se pilaa koko homman.

Vierailija
16/47 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kondomi mukana, niin ei jää saamatta.

Vierailija
17/47 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa yhdessä sitten pohditaan tulikohan sitä käytettyä vai ei.

Vierailija
18/47 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun homomies on saanut paljaalla.

Vierailija
19/47 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei milloinkaan, vaan vaihdetaan pari sanaa siitä, ettei pitäisi olla tauteja kun ollaan testailtu X ajankohtana ja ehkäisykin kunnossa, niin paljaalla mennään ja spermatkin yleensä löytää tiensä sinne minne ne kuuluu.

20/47 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä vaiheessa, kun ollaan pantu eka kymmenen minuuttia, niin voi kysyä, että haluaisitko, että laitetaan kondomi päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi