Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa ihmisillä oikeesti olla rahat loppu. Meinasin tänään ostaa halvimpia X-tra-merkin siteitä, mutta hylly olikin ihan tyhjä.

Vierailija
29.09.2023 |

Ihmiset näköjään alkaneet ostaa kaikkein halvimpia tuotteita.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole sama mitä rättejä sinne tunkee?

Tunkee?

Vierailija
22/69 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla rahat loppu, kun X-tran tuotteita hapuilit?

No alkaa kieltämättä mullakin näillä nykyisillä hinnoilla olemaan. Säästän mielelläni niistä asioista mistä pystyn. Ja siteet kuuluu niihin asioihin. Ap

Nehän on myös parhaita siteitä.

Niiden liimapinnoite on huono.

Menee helposti irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, harmi. Prismasta onneksi löytyi Xtran siivekkeellisiä ohutsiteitä, maksoi vain 0,65 €. On nimittäin rahat tosi vähissä, niin onneksi noita oli. 

Kuukuppi tulee käytössä paljon halvemmaksi. Mutta toki pitää olla kerran se 20€ sijoittaa.

Ei ainakaan mulla, kun vuotaa ohi ja joutuu käyttämään lisäksi suojaa. Tuplakustannus.

Mullakin saattaa vuotaa ohi, joten tarvin kupin lisäksi 2 kpl siteitä kuukautisten ajaksi. Yhden ekana päivänä ja toisen tokana päivänä. Kolmantena ei vuoda enää läpi. Ilman kuukuppia tarvitsisi vaihtaa side 2-3 tunnin välein. Ei mulla olisi sellaiseen varaa.

Vierailija
24/69 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa kaljan juonnin niin riittää rahat siteisiin. Myös tupakkaan menee paljon rahaa.

Vierailija
25/69 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi toimii hyvin

Vierailija
26/69 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vc paperista tamponi

Vierailija
27/69 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä työtön, mutta ostan niitä hygieniatuotteita, joita haluan ja jotka olen todennut hyviksi. Vuokkoset ovat ainoa itselleni sopiva merkki ja shampoon pitää olla Loreal Elvital. Ketsupiksi kelpaa itselleni vain Heinz. Mistään en ole näiden valintojen takia luopumaan. Jotkut hygieniatuotteet ovat itselleni siis viimeisiä tuotteita, jotka suostun vaihtamaan kaikkein halvimpiin. Kuukautiset nyt vain on sellainen juttu, että pitäisi edes olla käytössä itselleen parhaiten sopivat suojat. Silloin on edes vähän vähemmän epämukavaa.

Vierailija
28/69 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vaan noin 3 sidettä päivässä menkkojen ekat kaksi päivää ja sitten lähinnä pelkkää vessapaperia seuraavat 2-3pv. Monesti tilaan netistä siteet silloin kun ovat vähän alennuksessa jossain. 4-5e maksaa iso pakkaus joka riittää joskus jopa 5-6kk. Ei oo kyllä kovin runsas vuoto muttei ihan niukkakaan.

Vierailija
29/69 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole rahat loppu, mutta ostan vain aina halvimpia siteitä, koska ne on riittävän hyviä.

Vierailija
30/69 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin elämäni ensimmäisen kuukautispikkuhousun ja se on aivan mahtava! Ostan vielä toisen ja kolmannen ja selviän niillä ehkä seuraavan 10 vuotta. Hyvästi kertissuojat!

Vierailija
31/69 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No alkaa kieltämättä mullakin näillä nykyisillä hinnoilla olemaan. Säästän mielelläni niistä asioista mistä pystyn. Ja siteet kuuluu niihin asioihin. Ap

Menee helposti irti.

Mulle on kyllä kelvannut. Ja oon samaa mieltä kuin joku toinenkin täällä, että on kyllä paremman tuntuisia siteitä kuin moni muu kalliimman merkin side.

Harmittaa vaan että miksi ei noissa halvemmissa siteissä oo siinä muovikuoressa sellaista liimapintaa, millä saa sen rullatun siteen pysymään kiinni. Täytyy varmaan alkaa säilyttämään erillistä teippirullaa vessan kaapissa. Tai liimapuikkoa. Ap

Vierailija
32/69 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan varastoon riblessejä aina kun ne on tarjouksessa. Ainoat, jotka sopii mulle. Joskus jotain pirkkaa tai extraa kokeillut, mutta ei ne vaan jotenkin istu paikoilleen.

Vierailija
33/69 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten on vain saatavuusongelmia joissain tuotteissa. Ei aina kyse ole kenenkään hamstraamisesta vaikka varmasti joku sellaistakin tekee.

Vierailija
34/69 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/69 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi xtran halpissiteet on kyllä hintalaatusuhteeltaan ihan parhaita! En ole kovin köyhä, mutta tykkään ostaa halpaa aina kun voi. Voisihan sitä ostaa Alwaysia kolminkertaisella hinnalla, mutta nää toimii mulla hyvin. Always tarttuu kiinni ja on jotenkin inhottavan tuntunen.

Vierailija
36/69 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollu vuosia niin köyhä, että kuljen vessapaperia housussa. En maksa siteistä. 

Rahalla ei saa onnea mutta rahalla saa siteitä.

Vierailija
37/69 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee helposti irti.

Mulle on kyllä kelvannut. Ja oon samaa mieltä kuin joku toinenkin täällä, että on kyllä paremman tuntuisia siteitä kuin moni muu kalliimman merkin side.

Harmittaa vaan että miksi ei noissa halvemmissa siteissä oo siinä muovikuoressa sellaista liimapintaa, millä saa sen rullatun siteen pysymään kiinni. Täytyy varmaan alkaa säilyttämään erillistä teippirullaa vessan kaapissa. Tai liimapuikkoa. Ap

Onko olemassa muukin syy kuin vain häveliäisyys rullata se side muovin sisälle? Köyhänä en kyllä alkaisi tuhlaamaan rahaa teippiin tai liimaan jos se menee suoraan roskiin. Jos ei pysy rullalla niin sitten ei pysy.

Vierailija
38/69 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, harmi. Prismasta onneksi löytyi Xtran siivekkeellisiä ohutsiteitä, maksoi vain 0,65 €. On nimittäin rahat tosi vähissä, niin onneksi noita oli. 

Kuukuppi tulee käytössä paljon halvemmaksi. Mutta toki pitää olla kerran se 20€ sijoittaa.

Jos nyt kerrankin pidettäisiin sidekestustelu kuukuppivapaana? Häivy

Vierailija
39/69 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee helposti irti.

Minun kokemukseni mukaan juuri päinvastoin. Ainakin niissä ohutsiteissä on niin vahva liimapinta että tarttuu joskus pikkareihin osa siteen muovista. Jos ei heti saa irti niin sitten, kun pikkarit on juuri otettu pyykinpesukoneesta ja ovat vielä kosteat, niin sitten irtoaa se kiinni jäänyt osa hyvin. 

Vierailija
40/69 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä xtra siteet taitaakin nyt sitten olla halvimpia kun Lidl nosti hintaa (ennakoi siteiden veronalennusta että saa senkin omaan taskuun).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän