Jättiyllätys: Sanna Marin otti selfien muotimaailman legendan kanssa
https://www.is.fi/viihde/art-2000009890604.html
Sanna otti upean kuvan Anna Wintourin kanssa! Upea Sanna!
Kommentit (1150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentit siitä että Marin on jättänyt hommansa Tampereen kaupunginvaltuustossa hoitamatta poistetaan täältä. Kyseessä on fakta joka hänen äänestäjiensä on syytä tietää.
Huomasin saman. Ilmoittaisi nyt vaan reilusti, että ei ehdi hommaa hoitaa ja eroaisi. Pyrkii sitten joskus uudestaan, jos Tampereella asuu ja jos Tampereen asiat kiinnostavat (jos sitten enää pääsee, se on eri asia sitten). Nyt on jätetty rempalleen koko juttu.
Sama juttu näillä Orpolla, Purralla, Halla-aholla ym. Eroaisivat kun eivät viitsi kokouksissa käydä. Orpo taisikin erota aluevaltuustosta mutta ei kaupunginvaltuustosta.
Kyllä, sama koskee kaikkia. Miksi haalia hommia, joita ei ministerinä ehdi hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä Wintouriin tulee, niin maailmalla hänet tunnetaan elitistisenä hirviöpomona. Siinä sitä tasa-arvoa. Juu, toki on arvostettu tyhjäpäiden sekä muiden kusipääelitistien joukossa.
Mutta jos moraalia (tai tietoa) ei ole...
Niin Niinistökin tunnetaan, mutta hänenkin kanssaan on samoissa kuvissa oltava. Ja Riikka tunnetaan muuten vaan hirviönä, mutta pitäähän hänenkin kanssaan jonkun poseerata.
Ei se niin vakavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä hienoa siinä on, että ottaa kuvia muotimaailman julkkujen kanssa? Varmasti upeeta jos itse olisi alalla. Muuten pinnallista ja turhaa.
Kuka muu pääministerinä tai muutoin politiikassa ollut tai oleva henkilö tekee tällaista?
Ei kukaan.
Mitä se sulle kuuluu mouruttavaksi mitä kukin entinen politiikassa ollut tekee... Jokainen tekee mitä lystää, eikä ole moukille tilivelvollinen.. 👍
"Moukittelija" täällä riehuu taas 😄
Teitä moukkia on joka ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä hienoa siinä on, että ottaa kuvia muotimaailman julkkujen kanssa? Varmasti upeeta jos itse olisi alalla. Muuten pinnallista ja turhaa.
Kuka muu pääministerinä tai muutoin politiikassa ollut tai oleva henkilö tekee tällaista?
Ei kukaan.
Mitä se sulle kuuluu mouruttavaksi mitä kukin entinen politiikassa ollut tekee... Jokainen tekee mitä lystää, eikä ole moukille tilivelvollinen.. 👍
Moukkiahan kaikki äänestäjät demarileirin "eliitille" on aina ollut. Luulitko oikeasti, että nuo arvostaisivat tavallista moukkaa äänestäjää :D
Pistetäänkö tähän Riikka Purran kaunis kuvaus persuista vaaliteltoilla? Se henki sentään oikeaa arvostusta. Täytyypä käydä se teidän iloksi taas etsimässä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaamista, josta voi olla Marinin fanit ylpeitä.
Sannan lahjakkuus tulee parhaiten esiin selfieissä.
Kuka hoitaa Marinin lasta, kun Sanna voimaantui ja pyörii koko ajan ulkomailla?
Voi harmi kun se ei kuulu sinulle 😊. Itkettäähän tuo.
Kyllä muuten kuuluu, jos lapsen hyvinvointi kärsii. Ootko kuullu lasusta?
Sulle ilmeisen tuttu juttu? Niin vähän arvelinkin. Ruokis nyt se Jadeliina välillä ja juttele sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentit siitä että Marin on jättänyt hommansa Tampereen kaupunginvaltuustossa hoitamatta poistetaan täältä. Kyseessä on fakta joka hänen äänestäjiensä on syytä tietää.
Huomasin saman. Ilmoittaisi nyt vaan reilusti, että ei ehdi hommaa hoitaa ja eroaisi. Pyrkii sitten joskus uudestaan, jos Tampereella asuu ja jos Tampereen asiat kiinnostavat (jos sitten enää pääsee, se on eri asia sitten). Nyt on jätetty rempalleen koko juttu.
Sama juttu näillä Orpolla, Purralla, Halla-aholla ym. Eroaisivat kun eivät viitsi kokouksissa käydä. Orpo taisikin erota aluevaltuustosta mutta ei kaupunginvaltuustosta.
Kyllä, sama koskee kaikkia. Miksi haalia hommia, joita ei ministerinä ehdi hoitaa.
Varajäsenet on sitä varten, mikäli varsinainen jäsen ei pääse kokoukseen. Valtuustolle pitää ilmoittaa poissaolostaan etukäteen, jolloin varajäsen kutsutaan paikalle. Sannaa lukuunottamatta kaikki muut on toimineet näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan.
Moukkiahan kaikki äänestäjät demarileirin "eliitille" on aina ollut. Luulitko oikeasti, että nuo arvostaisivat tavallista moukkaa äänestäjää :D
Pistetäänkö tähän Riikka Purran kaunis kuvaus persuista vaaliteltoilla? Se henki sentään oikeaa arvostusta. Täytyypä käydä se teidän iloksi taas etsimässä..
Tässä Purra kehuu ihania puoluetovereitaan:
Yritin tuossa ennen joulua mennä juttelemaan paikallisella torilla Perussuomalaisten kojulle. Mutta siellä oli vain sellaisia vanhoja ylipainoisia duunaripunaniskoja, joiden laukeamiseen riittäisi Halonen on lesbo-mantran hokeminen. Ei ne asiat muissakaan kojuissa paljon sen paremmin olleet, mutta ainakin kokkareiden tiskillä sai parempaa kahvia. Kyllä politiikka on säälittävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy Marinia. Vaikuttaa olevan lähes nelikymppisenä täysin hukassa.
Ihan sääliksi käy!! 500 000 vuositulot ja työ ulkomailla.
Ja varmasti ei maksa tänne veroja, koska täällä on maailman korkein verotus. Näinhän teki myös se sdpn kolmas kaasuputkiveijari. Siirsi kirjansa Belgiaan, kun rahalähetys kre mlistä saapui tilille
Millä perusteella sanot Varmasti. Vaikka tulot käy kateeksi niin eipä valehdella... Ei ole sanonut missään vaiheessa täältä muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan.
Yritin tuossa ennen joulua mennä juttelemaan paikallisella torilla Perussuomalaisten kojulle. Mutta siellä oli vain sellaisia vanhoja ylipainoisia duunaripunaniskoja, joiden laukeamiseen riittäisi Halonen on lesbo-mantran hokeminen. Ei ne asiat muissakaan kojuissa paljon sen paremmin olleet, mutta ainakin kokkareiden tiskillä sai parempaa kahvia. Kyllä politiikka on säälittävää!
Kerrankin Purra osui kuvauksessaan ihan oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy Marinia. Vaikuttaa olevan lähes nelikymppisenä täysin hukassa.
Ihan sääliksi käy!! 500 000 vuositulot ja työ ulkomailla.
Ehkä. Mutta mitä niillä tekee, jos ei ole mitään arvoja? Silloin ihminen on pelkkä tuuliviiri. Tyhjä.
Juuri tämä on sitä sydäntä särkevää itkua. Kiitos että saamme nauraa... 😄😄😄😄🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Miksi mode edelleen Kekkoslandia-tyyliin poistaa valtavasti asiallisia Marinia kritisoivia kommentteja?
Aattelepa sitä.. Valheet ja asiaton haukkumiset tulee poistumaan e0delleenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäjien pettäminen ja heti perään arvojen hylkääminen luksusporukoiden ja rahan takia kertoo kyllä sellaisesta piittaamattomuudesta, ettei muumit enää ole laaksossa.
Moraaliposeeraaja hiljaa. Kyllä sinullekin kelpaisi 30 000 kuussa. Jos on suuntana kansainvälinen ura, niin miksi jumittaa jossain vihamielisten ja kateellisten tanttojen Suomessa.
Ai että minäkö se moraaliposeeraaja olen, eikä luksus-tasa-arvo-pettäjä-Sanna? Miksi minun pitäisi olla hiljaa tästä? Mikä sinä olet sanomaan, että olen moraaliposeeraaja ja tukkimaan muiden suut?
Minäkö olen huutanut tasa-arvoa ja köyhien asiaa, sitten pettänyt äänestäjäni, myynyt vasemmistolaiset perusarvoni ja lähtenyt Beckhamin mainostajaksi luksusporukoihin?
Se on ollut Sanna.
Ja juu olen kyllä ihan saanut osani mammonasta ja "piireistä", ja tuo luksusmaailma on puhdasta ydinjätettä. Kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää.
Elämä opettaa sinuakin, nuori.
Sä oot ulvonut tasan perunakellarissasi. Eli et ole tehnyt mitään tuosta etkä juuri mitään muutakaan.
Hahhah!
Joku siellä tekee jämäköitä johtopäätöksiä!
No joo, sinähän se tiedät paremmin, miten minun elämäni on mennyt...
Ottaako koville se mahdollisuus, etteivät kaikki vauvapalstalaiset olekaan samanlaisia wannabeitä?
Minä tiedän, että vauvapalstalaisista ei olisi olemaan edes wannabeitä. Joten ei huolta.
Saksassa irvaillaan huolella Marinille. Kiva saada meidänkin viihdykettä kaamoksen keskelle!
Vierailija kirjoitti:
Saksassa irvaillaan huolella Marinille. Kiva saada meidänkin viihdykettä kaamoksen keskelle!
On se kieltämättä kivaa vaihtelua hallituksen rasismi- ja fasismikohuille. Ja viihdyke on hyvää myös, kun lakkosyksy pärähtää kunnolla käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on unohtanut köyhät ja sairaat. Kovasti huusi Vuorineuvoksista ennen vaaleja. Näyttää hänelle rahat ja luksuselämä maistuvan. Arvot - mitkä arvot - Sanna Marinin arvot ovat raha, minä minä minä koska minä haluan, valta, kilpaileminen, pitää olla paras jne.........
Näen hänessä paljon sellaista mitä on yleensä ihmisillä joilla on joku häiriö minuudessa ja persoonassa, mielestäni ei ole terve ihminen ja hänen arvonsa ja moraalinsa eivät ole oikeassa kurssissa.
Häntä voisi tituleerata hyvin Kokoomuslaiseksi, koska en itse näe hänessä mitään SDP:läistä. En näe SDP:n arvoja enkä moraalia. Mutta olenkin havainnut, että näillä punaisilla SDP:n edustajilla yleensä teot ja sanat eivät kohtaa ja heille maistuu sama mammona mikä maistuu oikeistolle.
Mä olin kanssa ennen SDP äänestäjä, mutta en nähnyt Marinin aikana puolueessa mitään SDP:istä. En halunnut mitään kulttijohtajaa puolueeseen. Jotenkin hävettää, että olen ollut joskus SDP kannattaja
Kai siirryit Mestarin kulttiin?
😂Voi miten omaperäinen ja ennen kaikkea tuore kommentti! Olet varmaan ihan hirmuisen ylpeä itsestäsi? :D
Kiitos kovasti! En nyt tiedä ylpeä, ei ee minusta nyt NIIN hyvä ollut, mutta ihan semityytyväinen 😊.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kieltämättä kivaa vaihtelua hallituksen rasismi- ja fasismikohuille. Ja viihdyke on hyvää myös, kun lakkosyksy pärähtää kunnolla käyntiin.
No voi, elä sinä toki katkerassa punakuplassasi. :)
En tiedä mitä katkeraa tuossa oli. Eikö meillä siis ole ollut rasismikohuja ja eikö lakkosyksy ole pärähtämässä käyntiin? Kiva silloin katsella välillä kauniita kuvia, vaikkapa sitten Marinista 😊.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan.
Kerrankin Purra osui kuvauksessaan ihan oikeaan.
Olikohan tämä se juttu, jota hän toivoi scriptasta luettavan ja otettavan opiksi 🤔? Varmaankin. Eli persut on puoluejohdonkin mielestä ylipainoisia duunaripunaniskoja, joiden laukeamiseen riittää sen hokeminen, että Halonen on lesbo. Jännä kuvaus puoluejohdolta, mutta ei kai tuohon voi sitten vastaankaan oikein väittää. Epäilemättä Riikka puoluekenttänsä hyvänä johtajana tuntee. Hhhmmmm.
mahtavaa, että sosialistinainen saa nykyään olla porvarisnaisen näköinen eikä tarvitse kurjistella! Vai onko Sannasta tullut porvari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on unohtanut köyhät ja sairaat. Kovasti huusi Vuorineuvoksista ennen vaaleja. Näyttää hänelle rahat ja luksuselämä maistuvan. Arvot - mitkä arvot - Sanna Marinin arvot ovat raha, minä minä minä koska minä haluan, valta, kilpaileminen, pitää olla paras jne.........
Näen hänessä paljon sellaista mitä on yleensä ihmisillä joilla on joku häiriö minuudessa ja persoonassa, mielestäni ei ole terve ihminen ja hänen arvonsa ja moraalinsa eivät ole oikeassa kurssissa.
Häntä voisi tituleerata hyvin Kokoomuslaiseksi, koska en itse näe hänessä mitään SDP:läistä. En näe SDP:n arvoja enkä moraalia. Mutta olenkin havainnut, että näillä punaisilla SDP:n edustajilla yleensä teot ja sanat eivät kohtaa ja heille maistuu sama mammona mikä maistuu oikeistolle.
Mä olin kanssa ennen SDP äänestäjä, mutta en nähnyt Marinin aikana puolueessa mitään SDP:istä. En halunnut mitään kulttijohtajaa puolueeseen. Jotenkin hävettää, että olen ollut joskus SDP kannattaja
Kai siirryit Mestarin kulttiin?
😂Voi miten omaperäinen ja ennen kaikkea tuore kommentti! Olet varmaan ihan hirmuisen ylpeä itsestäsi? :D
Kiitos kovasti! En nyt tiedä ylpeä, ei ee minusta nyt NIIN hyvä ollut, mutta ihan semityytyväinen 😊.
Sitä se jatkuva p äihtei ly teettää.
Katkokirjoittamista? Otan osaa.
Ei voi muuta todets kuin herätti tosiaan WOW-efektin! Hyvä Sanna!