Mitä teen kissan kanssa?
Ole eroamassa ja muutan pois perheen luota. Lapset jää isänsä kanssa. Kissa on kiintynyt minuun. Jätänkö kissan lasten kanssa asumaan vai otanko mukaan?
Kommentit (39)
Tyttö halusi kissan mutta ei hoida sitä vaan minä hoidin. Nyt tyttö suuttunut erosta minulle. Sen takia mietin otanko sen mukaan. Lisäksi ilmoitin jo vuokranantajalle ettei kissa tule mukana. Meillä tulee ilkeä ero.
Ap
Saako asunnossa siis pitää kissaa?
Vierailija kirjoitti:
Saako asunnossa siis pitää kissaa?
Kun kysyin ensin kissasta niin sanoi että tarvii korkeamman takuun. Sitten sanoin ettei kissaa tule kun en haluaisi viedä sitä iloa tyttärellä joka vihainen minulle. Nyt en tiedä mitä teen. Ikävä tytärtä ja kissaa
Ap
Ota lapsetkin mukaan, jätä se sika yksinään
Vierailija kirjoitti:
Ota lapsetkin mukaan, jätä se sika yksinään
Ottaisin jos voisin. Ovat jo isoja ja minulla pieni asunto. Lapset muuttaa 1-2v päästä omiin koteihinsa. Mies kyllä yksi k..pää
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se.
T: SDP
Jaa-a. Jos kissa on sun luona niin ehkä tyttökin vierailee usemmin?
Kysy eksältä ja tytöltä. Jos ei kukaan sitä hoida niin et voi jättää sinne.
Etsi sille hyvä rakastava koti. Kissaa pitää kohdella hyvin. Jos et itse halua ottaa sitä niin joku varmaan rakastaisi kissaasi.
Voitteko vuorotella kissan hoidossa tyttären kanssa?
Kun muutin omilleni, vierailini vanhempien luona oikeastaan vain kissani vuoksi. Muuten olisin käynyt ehkä vain jouluna ja kerran kesässä...
Jos välität kissasta niin otat sen mukaan.
Siis uuteen asuntoon ei saa ottaa kissaa? Silloin et ota mukaan mutta kuulostaa siltä että kissalle uusi koti parempi jos sinun mukaasi ei pääse
Tämä on taas tämän Persun asinsinsilta... Oi kun on säälittävä..
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se.
Demaritkin eksyneet paikalle.
Voi kissaraukkaa, tuli paha mieli:(
Ottaisin mukaan.