Miksi joillakin naisilla näkyy nännit paidan läpi?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vain kiihottuneena näkyy itsellä. Ja sitähän sattuu näin keski-ikäiselle edelleen aika usein.
Höpö höpö. Naisilla se ei toimi niin, Jorma.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kaikilla!
AP jatkaa
Joillakin ne on jotenkin sisäänpäin että on ensin imastava ulos ennenkuin niitä voi kiusotella.
Ehkä nainen on laittanut tekonännit, että oikein hyvin näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kaikilla!
AP jatkaa
Joillakin ne on jotenkin sisäänpäin että on ensin imastava ulos ennenkuin niitä voi kiusotella.
Ja joillakin on niin ulkonevat (ns. Nortin natsat), ettei niitä saa piilotettua kuin haarniskalla..
Vierailija kirjoitti:
Itselläni nöpöttää koko ajan. Enkä ole kiihottunut koko aikaa. Niistä sitä ei todellakaan voi päätellä. Enkä käytä liivejä koska en tykkää enkä tarvitse.
Sama. Olen itse tottunut tähän eikä siinä ole mitään mystistä niin en muista koko asiaa edes enkä anna sen häiritä elämää. Käytän normaalisti vaatteita, jos niiden alta näkyy niin sillehän en mitään itse mahda. Ehkä topatut liivit estäisi näkymistä (tai ei?) mutta en tykkää siitä muodosta minkä ne rinnoille antaa. Voitte mun puolesta jatkaa tämänkin ilmiön ihmettelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs miesten nännit?
Miehillä harvoin niin ohuita tai kireitä tai harsomaisia paitoja, ehkä jollain homppelilla jossain discossa voi nähdä tällaista.
Kyllä ne miestissit ihan hyvin näkyvät t-paitojen läpi. Varsinkin ilman, kun jotkut kuljeksivat kesäisin paidatta. Miehillekin paidat päälle!
Naiset tahallaan heruttelee. Tietävät kyllä kotoa lähtiessä, että nännit nöpöttää paidan läpi.